Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дубовик, Т. В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Актуальні проблеми економіки - 2006г.,N Нояб. (Введено оглавление)
2.

Актуальні проблеми економіки - 2010г.,N 11 (Введено оглавление)
3.

Актуальні проблеми економіки - 2012г.,N 3 (Введено оглавление)
4.

Актуальні проблеми економіки - 2012г.,N 5 (Введено оглавление)
5.

Актуальні проблеми економіки - 2015г.,N 12 (Введено оглавление)
6.

Дубовик Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології в торговельному маркетингу/Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 4.-С.36-40
7.

Дубовик Т. В. Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах/Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 5.-С.161-168
8.

Дубовик Т. В. Мерчендайзинг Інтернет-магазину/Т. В. Дубовик, О. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 11.-С.123-128
9.

Дубовик Т. В. Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет/Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 3.-С.168-173
10.

Дубовик Т.В. Інформаційне забезпечення управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві/Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2006,N N Нояб..-С.205-211
11.

Дубовик Т.В. Медіапланування як складова рекламної діяльності в роздрібному торговельному підприємстві/Т. В. Дубовик // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2007,N N 2.-С.40-44
12.

Мазаракі А. А. Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів/А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 12.-С.423-429
13.

Маркетинг и реклама - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
14.

Формування ринкових відносин в Україні - 2007г.,N 2 (Введено оглавление)
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)