Пошуковий запит: <.>A=Дубовик, Т. В.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Мазаракі А. А. Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів/А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 12.-С.423-429
|
>2.
| Дубовик Т.В. Інформаційне забезпечення управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві/Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2006,N N Нояб..-С.205-211
|
>3.
| Дубовик Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології в торговельному маркетингу/Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 4.-С.36-40
|
>4.
| Актуальні проблеми економіки - 2012г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>5.
| Актуальні проблеми економіки - 2012г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>6.
| Актуальні проблеми економіки - 2015г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>7.
| Актуальні проблеми економіки - 2010г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>8.
| Актуальні проблеми економіки - 2006г.,N Нояб. (Введено оглавление)
|
>9.
| Маркетинг и реклама - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>10.
| Дубовик Т. В. Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах/Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 5.-С.161-168
|
>11.
| Дубовик Т.В. Медіапланування як складова рекламної діяльності в роздрібному торговельному підприємстві/Т. В. Дубовик // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2007,N N 2.-С.40-44
|
>12.
| Дубовик Т. В. Мерчендайзинг Інтернет-магазину/Т. В. Дубовик, О. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 11.-С.123-128
|
>13.
| Дубовик Т. В. Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет/Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 3.-С.168-173
|
>14.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2007г.,N 2 (Введено оглавление)
|
|