Пошуковий запит: <.>A=Забуранна, Л. В.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
| Актуальні проблеми економіки - 2010г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>2.
| Забуранна Л. В. Особливості комплексу маркетингу на підприємствах сфери туризму/Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 10.-С.58-63
|
>3.
| Актуальні проблеми економіки - 2011г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>4.
| Забуранна Л. В. Матеріальні потоки підприємств: сутність і особливості/Л. В. Забуранна, О. М. Глущенко // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2011,N N 12.-С.181-187
|
>5.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2011г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>6.
| Актуальні проблеми економіки - 2012г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>7.
| Забуранна Л. В. Теоретичні підходи до класифікації туризму в сучасних умовах розвитку туристичного ринку/Л. В. Забуранна // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2011,N N 12.-С.168-173
|
>8.
| Забуранна Л. В. Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку/Л. В. Забуранна // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 2.-С.68-76
|
>9.
| Забуранна Л. В. Маркетингові комунікації туристичних підприємств: сучасна теорія і практика/Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко. - 2012
|
>10.
| Актуальні проблеми економіки - 2015г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>11.
| Актуальні проблеми економіки - 2015г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>12.
| Забуранна Л. В. Фактори впливу на процес формування стратегії економічного розвитку АПК/Л. В. Забуранна, Н. В. Попрозман // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 8.-С.111-118
|
>13.
| Актуальні проблеми економіки - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>14.
| Забуранна Л. В. Оцінювання результативності управління інноваційно-інвестиційною діяльністю сільськогосподарських підприємств/Л. В. Забуранна, А. М. Зоргач // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 11.-С.432-443
|
>15.
| Забуранна Л. В. Методичні підходи до оцінювання стратегічного потенціалу сільськогосподарських підприємств/Л. В. Забуранна, Т. Л. Нідзельська // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 3.-С.142-150
|
>16.
| Агросвіт - 2019г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>17.
| Забуранна Л. В. Формування системи управління транспортною логістикою сільськогосподарських підприємств/Л. В. Забуранна, К. С. Чимош // Агросвіт. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 8.-С.7-13
|
>18.
| Маркетинг міжнародного туризму/[Я. С. Ларіна [та ін.] ; за ред. Я. С. Ларіної]. - 2018
|
|