Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Заика, Е. В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.


    Заика, Е. В.
    "Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований" [Текст] / Е.В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №8. - С. 23-27
Рубрики: пам'ять
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

2.


    Заика, Е. В.
    Эксперементальная психология памяти:основные методики и результаты исследований [Текст] / Е.В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №5. - С. 57-65
Рубрики: психологія практична
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

3.


    Заика, Е. В.
    Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 1. - С. 71-73
Рубрики: Експериментальна психологія--Психодіагностика
   Пам'ять--Психологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
ефективність запам'ятовування -- эффективность запоминания -- відтворення тексту -- воспроизведение текста

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

4.


    Заика, Е. В.
    Игры и упражнения для развития микромоторики школьников [] / Е. В. Заика, К. А. Быстров // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 4. - С. 39-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Педагогічна психологія
   Школяри--Рухливі ігри


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Быстров, К. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

5.


    Заика, Е. В.
    Одновременный отсчёт нескольких событий как способ формирования внимания школьников [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 6. - С. 34-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Педагогічна психологія
   Школірі--Пізнавальні процеси--Увага

Кл.слова (ненормовані):
увага -- внимание -- ігровий тренінг -- игровой твенинг -- паралельне виконання дій -- параллельное выполнение действий

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

6.


    Заика, Е. В.
    Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 2. - С. 56-63
Рубрики: Пам'ять--Психологія
   Психодіагностика

   Логіка

Кл.слова (ненормовані):
серія експериментів -- серия экспериментов -- діти -- дети -- студенти -- студенты

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

7.


    Заика, Е. В.
    Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов [] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 2. - С. 61-62. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Школярі--Навчання--Мотивація
   Психодіагностика


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Репкин, В. В.; Репкина, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

8.


    Заика, Е. В.
    Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 3. - С. 27-32 : табл.
Рубрики: Пам'ять--Психологічні дослідження
   Людина--Психічні процеси

Кл.слова (ненормовані):
емоціі -- эмоции -- мислення -- мышление -- увага -- внимание

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

9.


    Заика, Е. В.
    Заполнение пробелов в схемах как способ развития мышления и воображения [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 10. - С. 10-18. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Школярі--Мислення--Розвиток
   Мислення--Розвиток--Ігровий тренінг

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- ігровий тренінг пізнавальних процесів -- игровой тренинг познавательніх процессов -- уява -- воображение -- логічні зв'зки -- логические связи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВСМЛ (1)
Вільні: ФП (1), ВСМЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Заика, Е. В.
    Гигиена зрения и упражнения для его сохранения [] / Е. В. Заика // Обдарована дитина = Gifted child. - 2013. - N 10. - С. 44-46
Рубрики: Гігієна особиста--Зір

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

11.


    Заика, Е. В.
    Школа-интернат для одарённых старшекласников: принципы и опыт работы [] / Е. В. Заика, Л. Г. Карпова, А. И. Халин // Обдарована дитина = Gifted child. - 2014. - N 8. - С. 2-13. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Школи-інтернати--Виховання
   Обдаровані діти


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карпова, Л. Г.; Халин, А. И.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

12.


    Заика, Е. В.
    Школа-интернат для одарённых старшекласников: принципы и опыт работы [] / Е. В. Заика, Л. Г. Карпова, А. И. Халин // Обдарована дитина = Gifted child. - 2014. - N 9. - С. 11-18. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Школи-інтернати--Навчальний процес
   Обдаровані діти--Навчання


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карпова, Л. Г.; Халин, А. И.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

13.


    Заика, Е. В.
    Тренинг индивидуальности познания - путь к успешности и здоровью школьников [] / Е. В. Заика, И. А. Зуев // Обдарована дитина = Gifted child. - 2013. - N 7. - С. 43-50. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Теорія виховання--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зуев, И. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

14.


    Заика, Е. В.
    Пальцевая гимнастика для активизации коры головного мозга [] : (для детей от 10 до 16 лет) / Е. В. Заика // Обдарована дитина = Gifted child. - 2013. - N 8. - С. 50-57
Рубрики: Гімнастика--Оздоровчі системи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

15.


    Заика, Е. В.
    Гигиена зрения и упражнения для его сохранения [] / Е. В. Заика // Обдарована дитина = Gifted child. - 2013. - N 9. - С. 53-57
Рубрики: Зір--Гігієна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

16.


    Заика, Е. В.
    Синдром ослабленого внимания и гиперактивности у детей и его коррекция (анализ зарубежных исследований) [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 5. - С. 41-46. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Увага
   Діти--Гіперактивність--Корекція

   Діагностика--Перспективи

   Увага--Ослаблений синдром

Кл.слова (ненормовані):
увага -- внимание -- емоційна нестійкість -- эмоциональная неустойчивость -- саморегуляція поведінки -- саморегуляция поведения

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

17.


    Заика, Е. В.
    Комплекс игр повыкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 36-43 : рис. - Л-ра: с. 43
Рубрики: Дошкільник--Розвиток мислення
   Ігровий тренінг мисленняі

   Школяри--Розвиток мислення

Кл.слова (ненормовані):
наочно-дійове мислення -- наглядно-действенное мышление -- наочно-образне мислення -- наглядно-образное мышление
Анотація: Запропонована й описана процедура розвитку наочно-дійового і наочно-образного мислення, розрахована для дітей дошкільного (3-6 років) та шкільного (7-14 років) віку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

18.


    Заика, Е. В.
    Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 36-43 : рис. - Л-ра: с. 43

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

19.


    Заика, Е. В.
    Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов [] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 1. - С. 66-80 : табл.
Рубрики: Школярі--особистісно орієнтоване навчання
   Соціальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотив -- мета -- цель -- навчальні діі -- учебные действия -- рівні сформованості -- уровни сформованности

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Репкин, В. В.; Репкина, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

20.
Шифр: ppts/2010/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010р. N 2
Зміст:
Семенов, И. Н. Развитие творческой личности С. Л. Рубинштейна и периодизация его профессиональной деятельности (К 120-летию со дня рождения) / И. Н. Семенов. - С.1-8. - Лит. в конце ст.
Чорнобровкіна, В. А. Особистісна свобода людини як предмет психологічного дослідження / В. А. Чорнобровкіна. - С.8-19. - Л-ра в кінці ст.
Барданова, Е. В. Что думают преступники о своих жертвах? / Е. В. Барданова. - С.19-25. - Лит. в конце ст.
Бедлінський, О. І. Гра "креативність" як засіб розвитку творчого мислення і сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів) / О. І. Бедлінський. - С.26-32. - Л-ра в кінці ст.
Мерзлякова, Е. Л. Профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова. - С.32-38. - Лит. в конце ст.
Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.38-43
Галкович, І. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1-4 класів / І. В. Галкович. - С.43-47
Єсип, М. З. Апробація методики "Людина- Бог" :типологія переживань" (ЛБТП) / М. З. Єсип. - С.47-56. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.56-63
Дроздов, О. Ю. Суіцидальна поведінка як вид аутоагресіі / О. Ю. Дроздов. - С.63-66. - Л-ра в кінці ст.
Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями / Н. А. Бастун, С. О. Лукомська. - С.67-72
Наумчик, Н. В. Проблемы и перспективы развития психологической компетентности студентов технического вуза / Н. В. Наумчик. - С.73-74. - Лит. в конце ст.
Ващук, М. С. Рівні прояву трансгенераційних феноменів / М. С. Ващук. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)