Пошуковий запит: <.>A=Заика, Е. В.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. "Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований" [Текст] / Е.В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №8. - С. 23-27
Рубрики: пам'ять
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Эксперементальная психология памяти:основные методики и результаты исследований [Текст] / Е.В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №5. - С. 57-65
Рубрики: психологія практична
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 1. - С. 71-73
Рубрики: Експериментальна психологія--Психодіагностика Пам'ять--Психологічні дослідження Кл.слова (ненормовані): ефективність запам'ятовування -- эффективность запоминания -- відтворення тексту -- воспроизведение текста
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Игры и упражнения для развития микромоторики школьников [] / Е. В. Заика, К. А. Быстров> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 4. - С. 39-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Педагогічна психологія Школяри--Рухливі ігри
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Быстров, К. А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Одновременный отсчёт нескольких событий как способ формирования внимания школьников [] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 6. - С. 34-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Педагогічна психологія Школірі--Пізнавальні процеси--Увага Кл.слова (ненормовані): увага -- внимание -- ігровий тренінг -- игровой твенинг -- паралельне виконання дій -- параллельное выполнение действий
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 2. - С. 56-63
Рубрики: Пам'ять--Психологія Психодіагностика Логіка Кл.слова (ненормовані): серія експериментів -- серия экспериментов -- діти -- дети -- студенти -- студенты
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов [] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 2. - С. 61-62. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Школярі--Навчання--Мотивація Психодіагностика
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Репкин, В. В.; Репкина, Г. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 3. - С. 27-32 : табл.
Рубрики: Пам'ять--Психологічні дослідження Людина--Психічні процеси Кл.слова (ненормовані): емоціі -- эмоции -- мислення -- мышление -- увага -- внимание
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Заполнение пробелов в схемах как способ развития мышления и воображения [] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 10. - С. 10-18. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Школярі--Мислення--Розвиток Мислення--Розвиток--Ігровий тренінг Кл.слова (ненормовані): пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- ігровий тренінг пізнавальних процесів -- игровой тренинг познавательніх процессов -- уява -- воображение -- логічні зв'зки -- логические связи
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ФП (1), ВСМЛ (1) Вільні: ФП (1), ВСМЛ (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Гигиена зрения и упражнения для его сохранения [] / Е. В. Заика> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2013. - N 10. - С. 44-46
Рубрики: Гігієна особиста--Зір
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Школа-интернат для одарённых старшекласников: принципы и опыт работы [] / Е. В. Заика, Л. Г. Карпова, А. И. Халин> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2014. - N 8. - С. 2-13. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Школи-інтернати--Виховання Обдаровані діти
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Карпова, Л. Г.; Халин, А. И. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Школа-интернат для одарённых старшекласников: принципы и опыт работы [] / Е. В. Заика, Л. Г. Карпова, А. И. Халин> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2014. - N 9. - С. 11-18. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Школи-інтернати--Навчальний процес Обдаровані діти--Навчання
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Карпова, Л. Г.; Халин, А. И. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Тренинг индивидуальности познания - путь к успешности и здоровью школьников [] / Е. В. Заика, И. А. Зуев> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2013. - N 7. - С. 43-50. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Теорія виховання--Загальноосвітні школи
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Зуев, И. А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Пальцевая гимнастика для активизации коры головного мозга [] : (для детей от 10 до 16 лет) / Е. В. Заика> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2013. - N 8. - С. 50-57
Рубрики: Гімнастика--Оздоровчі системи
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Гигиена зрения и упражнения для его сохранения [] / Е. В. Заика> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2013. - N 9. - С. 53-57
Рубрики: Зір--Гігієна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Синдром ослабленого внимания и гиперактивности у детей и его коррекция (анализ зарубежных исследований) [] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 5. - С. 41-46. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Увага Діти--Гіперактивність--Корекція Діагностика--Перспективи Увага--Ослаблений синдром Кл.слова (ненормовані): увага -- внимание -- емоційна нестійкість -- эмоциональная неустойчивость -- саморегуляція поведінки -- саморегуляция поведения
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Комплекс игр повыкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 36-43 : рис. - Л-ра: с. 43
Рубрики: Дошкільник--Розвиток мислення Ігровий тренінг мисленняі Школяри--Розвиток мислення Кл.слова (ненормовані): наочно-дійове мислення -- наглядно-действенное мышление -- наочно-образне мислення -- наглядно-образное мышление Анотація: Запропонована й описана процедура розвитку наочно-дійового і наочно-образного мислення, розрахована для дітей дошкільного (3-6 років) та шкільного (7-14 років) віку.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 36-43 : рис. - Л-ра: с. 43
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов [] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 1. - С. 66-80 : табл.
Рубрики: Школярі--особистісно орієнтоване навчання Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): мотив -- мотив -- мета -- цель -- навчальні діі -- учебные действия -- рівні сформованості -- уровни сформованности
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Репкин, В. В.; Репкина, Г. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: ppts/2010/2 Журнал Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 - 2010р. N 2
Зміст: Семенов, И. Н. Развитие творческой личности С. Л. Рубинштейна и периодизация его профессиональной деятельности (К 120-летию со дня рождения) / И. Н. Семенов. - С.1-8. - Лит. в конце ст. Чорнобровкіна, В. А. Особистісна свобода людини як предмет психологічного дослідження / В. А. Чорнобровкіна. - С.8-19. - Л-ра в кінці ст. Барданова, Е. В. Что думают преступники о своих жертвах? / Е. В. Барданова. - С.19-25. - Лит. в конце ст. Бедлінський, О. І. Гра "креативність" як засіб розвитку творчого мислення і сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів) / О. І. Бедлінський. - С.26-32. - Л-ра в кінці ст. Мерзлякова, Е. Л. Профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова. - С.32-38. - Лит. в конце ст. Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.38-43 Галкович, І. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1-4 класів / І. В. Галкович. - С.43-47 Єсип, М. З. Апробація методики "Людина- Бог" :типологія переживань" (ЛБТП) / М. З. Єсип. - С.47-56. - Л-ра в кінці ст. Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.56-63 Дроздов, О. Ю. Суіцидальна поведінка як вид аутоагресіі / О. Ю. Дроздов. - С.63-66. - Л-ра в кінці ст. Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями / Н. А. Бастун, С. О. Лукомська. - С.67-72 Наумчик, Н. В. Проблемы и перспективы развития психологической компетентности студентов технического вуза / Н. В. Наумчик. - С.73-74. - Лит. в конце ст. Ващук, М. С. Рівні прояву трансгенераційних феноменів / М. С. Ващук. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
|
|