Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Заика, Е. В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.


    Заика, Е. В.
    Гигиена зрения и упражнения для его сохранения [] / Е. В. Заика // Обдарована дитина = Gifted child. - 2013. - N 10. - С. 44-46
Рубрики: Гігієна особиста--Зір

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Заика, Е. В.
    Гигиена зрения и упражнения для его сохранения [] / Е. В. Заика // Обдарована дитина = Gifted child. - 2013. - N 9. - С. 53-57
Рубрики: Зір--Гігієна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.


    Заика, Е. В.
    Заполнение пробелов в схемах как способ развития мышления и воображения [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 10. - С. 10-18. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Школярі--Мислення--Розвиток
   Мислення--Розвиток--Ігровий тренінг

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- ігровий тренінг пізнавальних процесів -- игровой тренинг познавательніх процессов -- уява -- воображение -- логічні зв'зки -- логические связи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВСМЛ (1)
Вільні: ФП (1), ВСМЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Заика, Е. В.
    Игры и упражнения для развития микромоторики школьников [] / Е. В. Заика, К. А. Быстров // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 4. - С. 39-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Педагогічна психологія
   Школяри--Рухливі ігри


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Быстров, К. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

5.


    Заика, Е. В.
    Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 36-43 : рис. - Л-ра: с. 43

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.


    Заика, Е. В.
    Комплекс игр повыкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 36-43 : рис. - Л-ра: с. 43
Рубрики: Дошкільник--Розвиток мислення
   Ігровий тренінг мисленняі

   Школяри--Розвиток мислення

Кл.слова (ненормовані):
наочно-дійове мислення -- наглядно-действенное мышление -- наочно-образне мислення -- наглядно-образное мышление
Анотація: Запропонована й описана процедура розвитку наочно-дійового і наочно-образного мислення, розрахована для дітей дошкільного (3-6 років) та шкільного (7-14 років) віку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: obdy/2013/10
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 10
Зміст:
Білоусько, Л. В. Сучасні підходи до логіко-математичної компетентності у дітей старшого дошкільного віку / Л. В. Білоусько, В. І. Барабаш. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст.
Лук'янець, О. Г. Створення гармонійного освітнього простору гімназиста через діалог культур / О. Г. Лук'янець. - С.9-14
Кузнецова, В. А. Развитие у школьников способности к творчеству самоактуализации : (на примере занятий живописью) / В. А. Кузнецова. - С.14-18. - Лит. в конце ст.
Філіпенко, Т. О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів : (на прикладі розробки уроку) / Т. О. Філіпенко. - С.19-22
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : (методичні рекомендації з формування загальнонавчальних умінь як елементу підготовки учнів до історичних олімпіад) / В. П. Мокрякова. - С.23-27
Ланєнкова, О. С. Добрий друг - казка, або усна народна творчість як виховний засіб / О. С. Ланєнкова. - С.28-30
Тимощук, С. В. Музично-дидактичні ігри в ДНЗ (за системою К. Орфа) / С. В. Тимощук. - С.30-37
Сидорова, Н. А. Активизация творческого потенциала учащихся через интегрированные уроки изобразительного искусства / Н. А. Сидорова. - С.38-43. - Лит. в конце ст.
Заика, Е. В. Гигиена зрения и упражнения для его сохранения / Е. В. Заика. - С.44-46
Горбенко, С. В. "Орльонок": територія дитинства і рай для розумників / С. В. Горбенко. - С.47-50
Калошин, В. Ф. Мы, дети и... смех / В. Ф. Калошин. - С.51-56
Досліди з магнітом : (для дітей молодшого шкільного віку). - С.57-61
Степановський, А. Модель малогабаритної вітроелектростанції : (на основі стрічки Мебіуса) / А. Степановський. - С.62-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: obdy/2014/8
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2014р. N 8
Зміст:
Заика, Е. В. Школа-интернат для одарённых старшекласников: принципы и опыт работы / Е. В. Заика, Л. Г. КарповаА. И. Халин. - С.2-13. - Лит. в конце ст.
Калошин, В. Ф. Шкідливі батьківські переконання при вихованні дітей / В. Ф. Калошин. - С.14-23
Полударова, А. Л. "Дорослішай на здоров'я" : (проведення тижня соціальної підтримки в ліцеї) / А. Л. Полударова, В. В. Щорс. - С.24-32
Гісь, О. М. Інноваційні підручник та робочий зошит з математики для першого класу / О. М. Гісь, І. В. Філяк. - С.33-44
Лізун, О. В. Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Лізун. - С.45-50
Віннічук, І. П. Уява у грі, уява у праці / І. П. Віннічук. - С.51-54
Бондаренко, В. Своєчасне "викидання з гнізда" - запорука самостійності дитини / В. Бондаренко, В. Лукіянчук. - С.55-58
Мельник, А. О. Задачі з логічним навантаженням з математики : (для учнів 2-го класу) / А. О. Мельник. - С.59-62
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: obdy/2014/9
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2014р. N 9
Зміст:
Богоявленская, Д. Б. Сложность проблемы определения одаренности / Д. Б. Богоявленская. - С.2-10. - Лит. в конце ст.
Заика, Е. В. Школа-интернат для одарённых старшекласников: принципы и опыт работы / Е. В. Заика, Л. Г. КарповаА. И. Халин. - С.11-18. - Лит. в конце ст.
Полударова, А. Л. "Дорослішай на здоров'я" : (проведення тижня соціальної підтримки в ліцеї / А. Л. Полударова, В. В. Щорс. - С.19-29
Гісь, О. М. Інноваційні підручник та робочий зошит з математики для першого класу / О. М. Гісь, І. В. Філяк. - С.30-39
Давиденко, Н. М. Проведення туристсько-краєзнавчого зльоту школярів: програма заходу та методичні рекомендації / Н. М. Давиденко. - С.40-44
Лізун, О. В. Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Лізун, Ю. М. Мазур. - С.45-55
Остапчук, О. М. Моніторинг конкурентоздатності загальноосвітніх навчальних закладів: кількісні показники / О. М. Остапчук. - С.56-58. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Співпраця з дитиною - найефективніший засіб виховання / В. Ф. Калошин. - С.59-63
Непрості сірники : (для дітей з семи років). - С.64-66
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: obdy/2013/8
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 8
Зміст:
Біла, І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях / І. М. Біла. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст.
Петренко, Л. Б. Театральна ейдетика: всебічний розвиток обдарувань та загальна гармонізація дитини / Л. Б. Петренко. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст.
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : (методичні рекомендації з формування історичних уявлень і понять як елементу підготовки до історичних олімпіад) / В. П. Мокрякова. - С.19-24
Гончаренко, О. Р. Розвиток мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку / О. Р. Гончаренко. - С.25-30
Степаненко, Н. П. Декоративне малювання як засіб пізнання та розвитку естетичного сприйняття дошкільнятами навколишнього світу / Н. П. Степаненко. - С.30-38
Філіпенко, Т. О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів / Т. О. Філіпенко. - С.39-44
Поліхун, Н. І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів / Н. І. Поліхун. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Пальцевая гимнастика для активизации коры головного мозга : (для детей от 10 до 16 лет) / Е. В. Заика. - С.50-57
Калошин, В. Ф. Вера в ребёнка создаёт его будущее / В. Ф. Калошин. - С.58-61
Мельник, А. О. Математичні завдання для учнів 1-го класу / А. О. Мельник. - С.62-65. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: obdy/2013/9
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 9
Зміст:
Біла, І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях / І. М. Біла. - С.2-5
Мельник, А. О. Розвиток творчих можливостей учнів початкових класів на уроках математики / А. О. Мельник. - С.6-11
Філіпенко, Т. О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів : (на прикладі розробки уроку) / Т. О. Філіпенко. - С.12-17
Петренко, Л. Б. Вивчення частин мови через театральну ейдетику / Л. Б. Петренко. - С.17-25
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : методичні рекомендації з формування загальнонавчальних умінь як елементу підготовки учнів до історичних олімпіад / В. П. Мокрякова. - С.26-32
Гончаренко, О. Р. Розвиток мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку / О. Р. Гончаренко. - С.33-36
Зверик, А. П. "Испытай сам себя-4" : 4-й тест на выявление творческой технической одарённости / А. П. Зверик. - С.37-40
Настасенко, В. А. Анализ батареи тестов на выявление творческой технической одарённости "Испытай сам себя" А. П. Зверика / В. А. Настасенко. - С.41-47. - Лит. в конце ст.
Губенко, А. В. Развиваем творческое изобретательское мышление школьников с помощью приёма компактности : (для детей среднего и старшего школьного возраста) / А. В. Губенко. - С.48-52
Заика, Е. В. Гигиена зрения и упражнения для его сохранения / Е. В. Заика. - С.53-57
Калошин, В. Ф. Вера в ребёнка создаёт его будущее / В. Ф. Калошин. - С.58-61
Мельник, А. О. Математичні завдання та ігри для учнів 2-го класу / А. О. Мельник. - С.62-66
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: obdy/2013/7
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 7
Зміст:
Носаченко, І. М. Медіаосвіта як напрям навчально-виховного процесу / І. М. Носаченко. - С.2-9. - Л-ра в кінці ст.
Йовко, О. М. Упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітньої школи / О. М. Йовко. - С.10-16. - Л-ра в кінці ст.
Бугрова, А. В. Внедрение медиаобразования во внешкольных учебных заведениях / А. В. Бугрова. - С.17-19. - Л-ра в кінці ст.
Крутій, К. Л. Медіадидактичні особливості використання мультфільмів як засобу навчання мови і розвитку зв'язного мовлення дошкільників / К. Л. Крутій. - С.20-25. - Л-ра в кінці ст.
Балабанова, К. Є. Використання соціальних інтернет-мереж у професійній діяльності педагогів / К. Є. Балабанова. - С.26-31. - Л-ра в кінці ст.
Поліхун, Н. І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів / Н. І. Поліхун. - С.32-35
Зверик, А. П. "Испытай сам себя - 3" : 3-й тест на выявление творческой технической одарённости / А. П. Зверик. - С.36-39
Настасенко, В. А. Анализ 3-го теста Зверика А. П. на выявление творческой технической одарённости "Испытай сам себя" / В. А. Настасенко. - С.40-42. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Тренинг индивидуальности познания - путь к успешности и здоровью школьников / Е. В. Заика, И. А. Зуев. - С.43-50. - Л-ра в кінці ст.
Пономаренко, Л. В. Особливості впливу мас-медіа на школяра / Л. В. Пономаренко. - С.51-58. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Научите ребёнка мечтать / В. Ф. Калошин. - С.59-62
Досліди з електрикою : для дітей молодшого шкільного віку. Частина друга, завершальна. - С.63-66. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Заика, Е. В.
    Одновременный отсчёт нескольких событий как способ формирования внимания школьников [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 6. - С. 34-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Педагогічна психологія
   Школірі--Пізнавальні процеси--Увага

Кл.слова (ненормовані):
увага -- внимание -- ігровий тренінг -- игровой твенинг -- паралельне виконання дій -- параллельное выполнение действий

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

14.


    Заика, Е. В.
    Пальцевая гимнастика для активизации коры головного мозга [] : (для детей от 10 до 16 лет) / Е. В. Заика // Обдарована дитина = Gifted child. - 2013. - N 8. - С. 50-57
Рубрики: Гімнастика--Оздоровчі системи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
Шифр: ppts/2012/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 6
Зміст:
Творча спадщина В. А. Роменця: сучасний погляд (Матеріали до ювілею В. А. Роменця). - С.3-7
Краєва, О. А. Програма тренінгового курсу "Подолання кризи ідентичності підлітків" 7-8 класів (13-14 років) / О. А. Краєва. - С.7-14. - Л-ра в кінці ст.
Чайкіна, Н. О. Методичні засади співвідношення Я-базового і Я-ситуаційного у структурі професійної адаптації / Н. О. Чайкіна. - С.14-20. - Л-ра в кінці ст.
Семёнова, Е. М. Развитие эмоциональной культуры педагога / Е. М. Семёнова. - С.20-27. - Лит. в конце ст.
Воронюк, І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк. - С.27-34. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Одновременный отсчёт нескольких событий как способ формирования внимания школьников / Е. В. Заика. - С.34-45. - Лит. в конце ст.
Сорока, А. В. Психологічні особливості різних типів кримінальних груп засуджених / А. В. Сорока. - С.45-51. - Л-ра в кінці ст.
Задорожнюк, И. Е. Исследование помощи другому как новый ориентир в психологии / И. Е. Задорожнюк. - С.51-53
Гаврилькевич, В. К. Емоційна саморегуляція дорослих із ішемічною патологією серця / В. К. Гаврилькевич. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст.
Третяк, Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. М. Третяк. - С.59-62. - Л-ра в кінці ст.
Ткачук, Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості / Т. А. Ткачук. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Розумний егоїзм: витоки, сутність, необхідність / В. Ф. Калошин. - С.67-72. - Л-ра в кінці ст.
Губенко, О. В. Парадокси і суперечності соціально-історичної творчості: соціально-психологічні аспекти проблеми соціальних перетворень / О. В. Губенко. - С.72-78. - Л-ра в кінці ст.
Фальковська, Л. М. Справедливість як предмет соціально-психологічного дослідження / Л. М. Фальковська. - С.79-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: ppts/2012/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 4
Зміст:
Творча спадщина В. А. Роменця: сучасний погляд ( Матеріали до ювілею В. А. Роменця ). - С.1-7. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Мазилов, В. А. Методологические исследования в современной российской психологии / В. А. Мазилов. - С.8-21. - Л-ра в кінці ст.
Задіранова, Г. В. Тренінг формування професійноі успішності майбутніх педагогів / Г. В. Задіранова. - С.21-32. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Новикова, Е. В. Программа развития творческого мышления младших подростков по системе Эдварда де Боно / Е. В. Новикова. - С.33-46. - Лит. в конце ст.
Краєва, О. А. Програма тренінгового курсу 7-8 класів (13-14 років) / О. А. Краєва. - С.46-50 : табл.
Тихопой, О. В. Психологические ресурсы разрешения ключевого противоречия семейного бизнеса / О. В. Тихопой. - С.50-54. - Лит. в конце ст.
Нагула, О. Посилення потенціалу місцевих громад у впровадженні нових послуг зі сприяння батьківській компетентності / О. Нагула. - С.54-62. - Л-ра в кінці ст.
Кияшко, Л. О. Психологічна готовність молоді до громадянскоі активності в умовах соціально-політичних реформ / Л. О. Кияшко, М. В. Бородчак. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Корбанова, О. Л. До питання про психотехнологіі формування мотиваціі політичноі участі / О. Л. Корбанова. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. : рис.
Максименко, С. Д. Методичний інструментарій для ознайомлення старшокласників із психологічними аспектами вибору професій (Матеріали до програми ) / С. Д. Максименко, С. І. БолтівецьО. В. Губенко. - С.70-80. - Л-ра в кінці ст.
Поліщук, В. М. Криза 13 років у хлопчиків: структура симптомокомплексу і його зміст / В. М. Поліщук. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Игры и упражнения для развития микромоторики школьников / Е. В. Заика, К. А. Быстров. - С.39-45. - Лит. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: ppts/2012/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 10
Зміст:
Петровская, И. Б. Активизация интеллектуального и творческого потенциала / И. Б. Петровская. - С.1-10. - Лит. в конце ст.
Заика, Е. В. Заполнение пробелов в схемах как способ развития мышления и воображения / Е. В. Заика. - С.10-18. - Лит. в конце ст.
Мірошник, З. М. Шляхи дослідження рольової структури особистості вчителя початкових класів / З. М. Мірошник. - С.19-22. - Л-ра в кінці ст.
Панченко, В. М. Психокорекційна програма підвищення ефективності використання активних копінг-стратегій як чинників соціальної зрілості студентів-випускників / В. М. Панченко. - С.22-31. - Л-ра в кінці ст.
Хазратова, Н. В. Діагностика рівня суб'єктивної легітимності правових норм / Н. В. Хазратова, К. П. Гавриловська. - С.31-36. - Л-ра в кінці ст.
Вінник, Н. Д. Методика "Духовна культура особистості педагога" / Н. Д. Вінник. - С.36-41. - Л-ра в кінці ст.
Мазяр, О. В. Методологічнісуперечності позитивної психотерапії (історико-психологічний аналіз) / О. В. Мазяр. - С.41-50. - Л-ра в кінці ст.
Волков, Е. Н. Некоторые основы инженерного подхода к теории и практике консультирования / Е. Н. Волков. - С.50-54
Гаврилькевич, В. К. Психопрофілактика та психлогічна допомога дорослим із ішемічно хворобою серця з урахуванням особливостей їхньої емоційної саморегуляції / В. К. Гаврилькевич. - С.54-58. - Л-ра в кінці ст.
Устінова, Н. О. Психологічні чинники участі жінок у громдській діяльності / Н. О. Устінова. - С.59-62. - Л-ра в кінці ст.
Лесик, Г. Г. Вплив батьківських ціннстей на статус підлітка в групі однолітків / Г. Г. Лесик. - С.62-65. - Л-ра в кінці ст.
Красновский, В. Н. Личностный аспект профессиональной деятельности и его ариации / В. Н. Красновский. - С.66-69
Гарбузов, В. И. Психология детей с отклонениями психического развития / В. И. Гарбузов. - С.69-74
Жуикова, Н. В. Учителю о практике психологической помощи / Н. В. Жуикова. - С.75-80. - Лит. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВСМЛ (1)
Вільні: ФП (1), ВСМЛ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: ppts/2010/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010р. N 2
Зміст:
Семенов, И. Н. Развитие творческой личности С. Л. Рубинштейна и периодизация его профессиональной деятельности (К 120-летию со дня рождения) / И. Н. Семенов. - С.1-8. - Лит. в конце ст.
Чорнобровкіна, В. А. Особистісна свобода людини як предмет психологічного дослідження / В. А. Чорнобровкіна. - С.8-19. - Л-ра в кінці ст.
Барданова, Е. В. Что думают преступники о своих жертвах? / Е. В. Барданова. - С.19-25. - Лит. в конце ст.
Бедлінський, О. І. Гра "креативність" як засіб розвитку творчого мислення і сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів) / О. І. Бедлінський. - С.26-32. - Л-ра в кінці ст.
Мерзлякова, Е. Л. Профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова. - С.32-38. - Лит. в конце ст.
Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.38-43
Галкович, І. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1-4 класів / І. В. Галкович. - С.43-47
Єсип, М. З. Апробація методики "Людина- Бог" :типологія переживань" (ЛБТП) / М. З. Єсип. - С.47-56. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.56-63
Дроздов, О. Ю. Суіцидальна поведінка як вид аутоагресіі / О. Ю. Дроздов. - С.63-66. - Л-ра в кінці ст.
Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями / Н. А. Бастун, С. О. Лукомська. - С.67-72
Наумчик, Н. В. Проблемы и перспективы развития психологической компетентности студентов технического вуза / Н. В. Наумчик. - С.73-74. - Лит. в конце ст.
Ващук, М. С. Рівні прояву трансгенераційних феноменів / М. С. Ващук. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: ppts/2010/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010р. N 3
Зміст:
Семенов, И. Н. Формирование интеллектуально-рефлексивной конкурентоспособности одаренных учащихся как компонента их человеческого капитала / И. Н. Семенов. - С.1-6. - Лит. в конце ст.
Мешко, Г. М. Професійне здоров'я очима вчителів сучасноі школи / Г. М. Мешко. - С.6-11. - Л-ра в кінці ст.
Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями / Н. А. Бастун. - С.11-27. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.27-32 : табл.
Крикливенко, О. і. Розвиток творчих здібностей молодших школярів. Програма факультативу з математики орієнтовні плани занять (1-3 класи) / О. і. Крикливенко. - С.32-40
Стемківська, Я. Є. Розвиток творчоі особистості. Спеціалізований курс для учнів 5-11 класів / Я. Є. Стемківська. - С.40-53. - Л-ра в кінці ст.
Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.53-67 : рис.
Петухова, І. О. Внесок українських педагогів в розвиток методу тестів в 20-30 рр. ХХ ст. / І. О. Петухова. - С.67-75. - Л-ра в кінці ст.
Барданова, Е. В. Некоторые аспекты исторического развития и актуальные проблемы современной виктимологии / Е. В. Барданова. - С.75-80. - Лит. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: ppts/2010/1
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010р. N 1
Зміст:
Зазимко, О. В. Методика діагностики технічних креативних здібностей / О. В. Зазимко. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Ломова, Т. О. Психологічна програма навчально-розвивального тренінгу активізації розумової діяльності як засобу корекції агресивної поведінки / Т. О. Ломова. - С.7-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Яценко, А. В. Школа радостной семьи. Методичесое пособие для работы с детьми и взрослыми по развитию творческой личности на основе методик ТРИЗ и РТВ (от 6 до 16 лет) / А. В. Яценко. - С.16-25. - Библиогр. в конце ст.
Корчова, Г. Л. Програма реалізації просвітницької роботи з батьками щодо формування сексуальної культури молоді / Г. Л. Корчова. - С.25-29
Єсип, М. З. Апробація методики "Семантичний диференціал образу Бога" (СДОБ) / М. З. Єсип. - С.29-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Мерзлякова, Е. Л. Профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова. - С.38-52
Болтівець, С. І. Ціль життя українського психолога Євгена Гливи / С. І. Болтівець. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Дьяков, С. І. Психосемантичні критерії та принципи системогенезу в моделюванні суб'єктності особистості / С. І. Дьяков. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Губенко, О. В. Президентські вибори - 2010: деякі особливості у контексті соціально-психологічних тенденцій і закономірностей розвитку українського суспільства / О. В. Губенко. - С.65-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.71-73
Усенко, В. С. Оценка характера деятельности культовых организаций на основе статистического анализа жалоб граждан / В. С. Усенко, Я. Н. Щекатуров. - С.74-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)