Пошуковий запит: <.>A=Зозульов, О.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Маркетинг в Україні - 2007г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>2.
| Зозульов О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств/О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.33-41
|
>3.
| Зозульов О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві/О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. -К., 2008,N №3.-С.4 -11
|
>4.
| Вища школа - 2008г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>5.
| Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/О. Зозульов // Вища школа. -К., 2008,N №4.-С.42-50
|
>6.
| Маркетинг в Україні - 2008г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>7.
| Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.49-52
|
>8.
| Зозульов О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств у сучасних умовах/О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова // Вища школа. -К., 2008,N №6.-С.50-68
|
>9.
| Зозульов О. Особливості маркетингової діяльності підприємства залежно від етапу життєвого циклу його галузевого ринку /О. Зозульов, С. Ставська // Вища школа. -К., 2008,N №12.-С.47-53
|
>10.
| Економіка України - 2009г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>11.
| Зозульов О. Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації/О. Зозульов, О. Микало // Економіка України. -К., 2009,N №8.-С.16 - 24
|
>12.
| Маркетинг в Україні - 2010г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>13.
| Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.21-23
|
>14.
| Маркетинг и реклама - 2016г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>15.
| Маркетинг и реклама - 2016г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>16.
| Маркетинг и реклама - 2016г.,N 7/8 (Введено оглавление)
|
>17.
| Зозульов О. В. Формування омніканальної збутової стратегії/О. В. Зозульов, М. Левченко // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 5.-С.36-42
|
>18.
| Зозульов О. В. Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою/О. В. Зозульов, М. В. Столяр // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 6.-С.57-61
|
>19.
| Зозульов О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації/О. В. Зозульов, С. О. Федько // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 7/8.-С.53-59
|
|