Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Зозульов, О.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.

Маркетинг в Україні - 2007г.,N 4 (Введено оглавление)
2.

Зозульов О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств/О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.33-41
3.

Зозульов О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві/О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. -К., 2008,N №3.-С.4 -11
4.

Вища школа - 2008г.,N 4 (Введено оглавление)
5.

Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/О. Зозульов // Вища школа. -К., 2008,N №4.-С.42-50
6.

Маркетинг в Україні - 2008г.,N 6 (Введено оглавление)
7.

Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.49-52
8.

Зозульов О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств у сучасних умовах/О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова // Вища школа. -К., 2008,N №6.-С.50-68
9.

Зозульов О. Особливості маркетингової діяльності підприємства залежно від етапу життєвого циклу його галузевого ринку /О. Зозульов, С. Ставська // Вища школа. -К., 2008,N №12.-С.47-53
10.

Економіка України - 2009г.,N 8 (Введено оглавление)
11.

Зозульов О. Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації/О. Зозульов, О. Микало // Економіка України. -К., 2009,N №8.-С.16 - 24
12.

Маркетинг в Україні - 2010г.,N 1 (Введено оглавление)
13.

Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.21-23
14.

Маркетинг и реклама - 2016г.,N 5 (Введено оглавление)
15.

Маркетинг и реклама - 2016г.,N 6 (Введено оглавление)
16.

Маркетинг и реклама - 2016г.,N 7/8 (Введено оглавление)
17.

Зозульов О. В. Формування омніканальної збутової стратегії/О. В. Зозульов, М. Левченко // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 5.-С.36-42
18.

Зозульов О. В. Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою/О. В. Зозульов, М. В. Столяр // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 6.-С.57-61
19.

Зозульов О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації/О. В. Зозульов, С. О. Федько // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 7/8.-С.53-59
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)