Пошуковий запит: <.>A=Зозульов, О.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 4 Цікаві статті : Калашник В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних/ В. Калашник (стр.4-8) Головкіна Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів/ Н. Головкіна (стр.9-13) Чурилов М. Структура процесу формування вибіркової сукупності/ М. Чурилов (стр.14-21) Кракович Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн/ Д. Кракович (стр.22-24) Решетнікова Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання/ Г. Решетнікова, А. Жидков (стр.25-27) Зозульов О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств/ О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова (стр.33-41) Карпенко Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод")/ Н. Карпенко, В. Штуль (стр.42-48) Шевцова О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств/ О. Шевцова (стр.49-53) Дайновський Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла/ Ю. Дайновський (стр.54-60) Пруднікова М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону/ М. Пруднікова (стр.61-64) Парімал Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів/ Чандра Бісвас Парімал (стр.65-67) Лилик І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі/ І. Лилик (стр.68-70) Цікаві статті : Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О., Базь М., Царьова Т.
Назва : Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 4. - С. 33-41. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/4). - ISSN 1606-3732 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О., Нестерова Ю.
Назва : Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві
Місце публікування : Економіка України: політико-економічний. - К., 2008. - №3. - С. 4 -11. - ISSN 0131-775Х (Шифр ekuk/2008/3). - ISSN 0131-775Х
Предметні рубрики: управління економікою бренд Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Вища школа -2008р.,N 4 Цікаві статті : Антонюк Н. Болонська система: іноземні мови та переклад/ Н. Антонюк (стр.12-17) Лобін О. Важнлі макроекономічної політики для регулювання економічного зростання та інфляції/ О. Лобін (стр.18-30) Бугук О. Політекономічне визначення сутності та структури регулюючої діяльності/ О. Бугук (стр.31-41) Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/ О. Зозульов (стр.42-50) Фетісов В. Використання офісного пакета OPENOFFICE для фінансових розрахунків / В. Фетісов (стр.51-61) Курилюк В. Методологічні проблеми міжнародного та міжкультурного менеджменту як галузей знань/ В. Курилюк (стр.62-74) Нестреляй А. Науково-педагогічна спадщина Сильвестра Гогоцького (1837-1886 рр.)/ А. Нестреляй (стр.75-85) Хоронжий А. Актуальні методологічні підходи до науки про науку/ А. Хоронжий (стр.86-90) Актуальні методологічні підходи до науки про науку (стр.86-90) Вища освіта України - європейський вимір: стан, проблеми, перспективи (стр.91-110) Цікаві статті : Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О.
Назва : Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку
Місце публікування : Вища школа: Науково-практичне видання. - К., 2008. - №4. - С. 42-50 (Шифр vshk/2008/4)
Предметні рубрики: торгова марка Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Маркетинг в Україні -2008р.,N 6 Цікаві статті : Сидоренко М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень/ М. Сидоренко (стр.15-19) Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії (стр.20-23) Войчак А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва/ А. Войчак, В. Лівшиц (стр.24-27) Лазебник М. Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік/ М. Лазебник (стр.28-32) Смоляр С. "Цифра" покоряє зовнішній світ, або рух - це життя !/ С. Смоляр (стр.32-36) Ровінський Д. Ризики впровадження CRM - системи у банку/ Д. Ровінський (стр.37-39) Папоян А. Маркетингове управління базами даних споживачів/ А. Папоян (стр.40-44) Пилипчук В. Стратегічне планування в мережі інтернет/ В. Пилипчук (стр.45-48) Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/ О. Зозульов (стр.49-52) Гевко О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи/ О. Гевко (стр.53-57) Берєзін І. Середній бізнес Росії : якісні характеристики та кількісні оцінки/ І. Берєзін (стр.60-63) Каніщенко О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду/ О. Каніщенко, В. ЖурилоТ. Доця (стр.64-69) Цікаві статті : Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О.
Назва : Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 6. - С. 49-52. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/6). - ISSN 1606-3732 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренд-- Управління брендами
Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О., Базь М., Царьова Т.
Назва : Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств у сучасних умовах
Місце публікування : Вища школа: Науково-практичне видання. - К., 2008. - №6. - С. 50-68 (Шифр vshk/2008/6)
Предметні рубрики: маркетинг промисловий інновації-- промисловість
Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О., Ставська С.
Назва : Особливості маркетингової діяльності підприємства залежно від етапу життєвого циклу його галузевого ринку
Місце публікування : Вища школа: Науково-практичне видання. - К., 2008. - №12. - С. 47-53 (Шифр vshk/2008/12)
Предметні рубрики: Економіка підприємств Маркетинг-- Ринок продукції
Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Економіка України -2009р.,N 8 Цікаві статті : Могілат І. Продуктивність праці, продуктивність капіталу та сукупна факторна продуктивність : динаміка і фактори впливу на них/ І. Могілат, Н. Горшкова (стр.4 - 16) Зозульов О. Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації/ О. Зозульов, О. Микало (стр.16 - 24) Пошивалов В. Визначення пріоритетних видів продукції промислового підприємства в умовах ринку/ В. Пошивалов, В. Ріжко (стр.25 - 29) Соколов М. Сучасні тенденції в політиці оподаткування юридичних і фізичних осіб/ М. Соколов (стр.30 - 41) Воронін О. Механізми формування доходів працівників залежно від зростання ефективності виробництва/ О. Воронін, О. Пастух (стр.42 - 55) Федулова Л. Проблеми і перспективи виробничої та науково-технологічної кооперації підприємств України й Російської Федерації : Експертна оцінка/ Л. Федулова, О. Балакірєва (стр.56 - 67) Губені Ю. Розвиток системи регулювання аграрного ринку в Чеській Республіці/ Ю. Губені (стр.68 - 77) Волинський Г. Про деякі напрями реформування житлово-комунального господарства України/ Г. Волинський (стр.78 - 84) Кудінова М. Порівняльний аналіз методів захисту прав акціонерів у країнах Європи та в Україні/ М. Кудінова (стр.85 - 89) Могильний О. Нові перспективи аграрної політики/ О. Могильний (стр.90 - 91) Мальський М. Актуальне дослідження ефективності капіталізації і лібералізації економічних систем/ М. Мальський (стр.91 - 92) Воробйова Л. Фізична економія : методологія дослідження та глобальна місія України/ Л. Воробйова (стр.93 -95) Цікаві статті : Знайти схожі
|
11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О., Микало О.
Назва : Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації
Місце публікування : Економіка України: наук. журнал. - К., 2009. - №8. - С. 16 - 24. - ISSN 0131-775Х (Шифр ekuk/2009/8). - ISSN 0131-775Х
Предметні рубрики: Аутсорсинг Економіка підприємств
Знайти схожі
|
12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Маркетинг в Україні -2010р.,N 1 Цікаві статті : Павленко А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ/ А. Павленко (стр.4-9) Чурилов М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях/ М. Чурилов (стр.18-20) Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку/ О. Зозульов (стр.21-23) Бєлявцев М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств/ М. Бєлявцев, М. Беспята (стр.24-26) Данніков О. Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю/ О. Данніков (стр.27-31) Шаргородський А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє/ А. Шаргородський (стр.32-33) Ткачук О. EVENT - важлива складова сучасного PR/ О. Ткачук (стр.34-39) Спываковська Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку/ Т. Спываковська (стр.40-44) Стадніченко В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення/ В. Стадніченко, А. Цибулько (стр.45-49) Гавриш О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку/ О. Гавриш, О. Старченко (стр.50-53) Бровченко В. Технологічні інновації для роздрібних мереж/ В. Бровченко (стр.54-56) Ковальчук С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів/ С. Ковальчук, І. Слободян (стр.57-59) Цікаві статті : Знайти схожі
|
13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О.
Назва : Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 21-23. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Знайти схожі
|
14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Маркетинг и реклама -2016р.,N 5 Цікаві статті : Ромат Е. Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты/ Е. Ромат (стр.16-23) Пустотин В. С. Стратегический рестайлинг и стратегический ребрендинг: сходство и отличия/ В. С. Пустотин (стр.24-30) Дмитренко Н. Проблема маркетинговых коммуникаций бренда лежит в нескольких плоскостях/ Н. Дмитренко (стр.32-33) Зозульов О. В. Формування омнікальної збутової стратегії/ О. В. Зозульов, М. Левченко (стр.36-42) Гермашев С. На рынке действует принцип тотальной персонализации маркетинговых коммуникаций/ С. Гермашев (стр.44-45) Хинсон Э. Эффективные техники современного сторителлинга/ Э. Хинсон (стр.46-50) Пирогова Т. Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull)/ Т. Пирогова (стр.60-65) Цікаві статті : Знайти схожі
|
15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Маркетинг и реклама -2016р.,N 6 Цікаві статті : Коломыцева Е. Инициатива по установлению компетенций должна исходить от работодателей/ Е. Коломыцева (стр.18-20) Лылык И. Профессиональные стандарты для маркетологов/ И. Лылык (стр.22-31) Ромат Е. Ивент маркетинг в системе маркетинговых коммуникаций/ Е. Ромат (стр.48-56) Зозульов О. В. Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою/ О. В. Зозульов, М. В. Столяр (стр.57-61) Цікаві статті : Знайти схожі
|
16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Маркетинг и реклама -2016р.,N 7/8 Цікаві статті : Ромат Е. Понятие цифрового (digital) маркетинга и его основные характеристики/ Е. Ромат (стр.21-27) Снигир Д. Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей/ Д. Снигир (стр.28-30) Чумаченко А. Главная революция, которую принесла эпоха диджитал, - это поисковый маркетинг/ А. Чумаченко (стр.32-33) Грушевский Д. Диджитал маркетинг обеспечивает продвигаемому бренду взаимодействие с покупателем/ Д. Грушевский (стр.34-35) Пустотин В. Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей/ В. Пустотин (стр.36-39) Кравчук В. Digital-маркетинг: проблемы и перспктивы внедрения в бизнес-процессы/ В. Кравчук (стр.40-42) Юрчак А. Люди - самое узкое место в Indusry 4.0/ А. Юрчак (стр.44-47) Зозульов О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації/ О. В. Зозульов, С. О. Федько (стр.53-59) Панченко А. Что проверить перед стартом в "буржунете"/ А. Панченко (стр.60-61) Цікаві статті : Знайти схожі
|
17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О. В., Левченко М.
Назва : Формування омніканальної збутової стратегії
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 5. - С. 36-42 (Шифр mire/2016/5) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Технології Торгівля Ключові слова (''Вільн.індекс.''): омніканальна збутова стратегія--омниканальная сбытовая стратегия--продукція підприємства--продукция предприятия--канали збуту--каналы сбыта
Знайти схожі
|
18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О. В., Столяр М. В.
Назва : Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 6. - С. 57-61 (Шифр mire/2016/6) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгові марки-- Конкуренція
Знайти схожі
|
19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О. В., Федько С. О.
Назва : Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 7/8. - С. 53-59 (Шифр mire/2016/7/8) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг Електронний бізнес Глобалізація
Знайти схожі
|
|