Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Красовська, О. Ю.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.

Полторак В. А. Маркетингові дослідження/В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 2014
2.

Економіка та держава - 2017г.,N 12 (Введено оглавление)
3.

Красовська О. Ю. Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства/О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2017,N N 12.-С.89-92
4.

Інвестиціі: практика та досвід - 2018г.,N 22 (Введено оглавление)
5.

Агросвіт - 2018г.,N 21 (Введено оглавление)
6.

Красовська О. Ю. Алгоритм процесу маркетингового дослідження/О. Ю. Красовська // Агросвіт. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 21.-С.34-39
7.

Красовська О. Ю. Порівняльний аналіз комбінованих моделей оцінки і систематизація метрик бренду/О. Ю. Красовська // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 22.-С.43-47
8.

Економіка та держава - 2018г.,N 12 (Введено оглавление)
9.

Красовська О. Ю. Споживче сприйняття маркетингових активів підприємства/О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2018,N N 12.-С.21-24
10.

Агросвіт - 2019г.,N 17 (Введено оглавление)
11.

Економіка та держава - 2019г.,N 9 (Введено оглавление)
12.

Інвестиціі: практика та досвід - 2019г.,N 17 (Введено оглавление)
13.

Красовська О. Ю. Інформаційно-аналітичне забезпечення управління маркетинговою політикою підприємства/О. Ю. Красовська // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2019,N N 17.-С.51-55
14.

Зборовська О. М. Детермінанти впливу на вартість бренду підприємства/О. М. Зборовська, О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2019,N N 9.-С.26-29
15.

Зборовська О. М. Систематизація існуючих наукових підходів до розвитку бренду підприємства/О. М. Зборовська, О. Ю. Красовська // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 17.-С.12-16
16.

Агросвіт - 2020г.,N 9 (Введено оглавление)
17.

Красовська О. Ю. Систематизація існуючих класифікацій до методичних підходів оцінки бренду підприємств/О. Ю. Красовська // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2020,N N 9.-С.79-83
18.

Економіка та держава - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
19.

Красовська О. Ю. Методи досліджень ефективності маркетингових інструментів/О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2020,N N 5.-С.133-136
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)