Пошуковий запит: <.>A=Красовська, О. Ю.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Полторак В. А. Маркетингові дослідження/В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 2014
|
>2.
| Економіка та держава - 2017г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>3.
| Красовська О. Ю. Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства/О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2017,N N 12.-С.89-92
|
>4.
| Інвестиціі: практика та досвід - 2018г.,N 22 (Введено оглавление)
|
>5.
| Агросвіт - 2018г.,N 21 (Введено оглавление)
|
>6.
| Красовська О. Ю. Алгоритм процесу маркетингового дослідження/О. Ю. Красовська // Агросвіт. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 21.-С.34-39
|
>7.
| Красовська О. Ю. Порівняльний аналіз комбінованих моделей оцінки і систематизація метрик бренду/О. Ю. Красовська // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 22.-С.43-47
|
>8.
| Економіка та держава - 2018г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>9.
| Красовська О. Ю. Споживче сприйняття маркетингових активів підприємства/О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2018,N N 12.-С.21-24
|
>10.
| Агросвіт - 2019г.,N 17 (Введено оглавление)
|
>11.
| Економіка та держава - 2019г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>12.
| Інвестиціі: практика та досвід - 2019г.,N 17 (Введено оглавление)
|
>13.
| Красовська О. Ю. Інформаційно-аналітичне забезпечення управління маркетинговою політикою підприємства/О. Ю. Красовська // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2019,N N 17.-С.51-55
|
>14.
| Зборовська О. М. Детермінанти впливу на вартість бренду підприємства/О. М. Зборовська, О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2019,N N 9.-С.26-29
|
>15.
| Зборовська О. М. Систематизація існуючих наукових підходів до розвитку бренду підприємства/О. М. Зборовська, О. Ю. Красовська // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 17.-С.12-16
|
>16.
| Агросвіт - 2020г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>17.
| Красовська О. Ю. Систематизація існуючих класифікацій до методичних підходів оцінки бренду підприємств/О. Ю. Красовська // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2020,N N 9.-С.79-83
|
>18.
| Економіка та держава - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>19.
| Красовська О. Ю. Методи досліджень ефективності маркетингових інструментів/О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2020,N N 5.-С.133-136
|
|