Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мавроді, М. Х.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами -2017р.,N 10
Цікаві статті :
Перфільєва Т. О. Особливості опанування лексичного змісту текстів математичних задач та арифметичних операцій дітьми з вадами слуху/ Т. О. Перфільєва (стр.2-7)
Гребеник Л. І. Основні підходи до організації занять з соціально-побутового орієнтування в початковій школі з дітьми з вадами зору/ Л. І. Гребеник, Н. В. Щолокова (стр.8-10)
Калюжна Н. О. Розвиток мовлення дітей з помірною розумовою відсталістю під час навчання в школі/ Н. О. Калюжна (стр.11-12)
Малаховська Р. О. "Казочка про Червону шапочку"/ Р. О. Малаховська (стр.13-14)
Мавроді М. Х. Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи/ М. Х. Мавроді (стр.15-17)
Бобух О. Г. "Чарівна майстерня"/ О. Г. Бобух (стр.18-20)
Лещенко Є. В. Найсильніша мотивація - паравелосипедист Тодд Кі/ Є. В. Лещенко (стр.21-22)
Невмержицька Н. В. Корекція пізнавальної сфери учнів молодшого шкільного віку з легкою розумовою відсталістю/ Н. В. Невмержицька (стр.23-30)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мавроді М. Х.
Назва : Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи
Місце публікування : Дитина з особливими потребами. - Х.: Основа, 2017. - N 10. - С. 15-17 (Шифр dzop/2017/10)
Предметні рубрики: Сурдопедагогіка
Українська мова-- Методика викладання-- Діти з порушенням слуху
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Мельніченко О. О. Визначення мети та основних завдань уроку в інклюзивних класах/ О. О. Мельніченко (стр.2-4)
Лянченко Н. Л. Повітря та його властивості/ Н. Л. Лянченко (стр.5-7)
Мавроді М. Х. Звуки [а], [е], [ж]. Конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання і формування вимови дитини/ М. Х. Мавроді (стр.8-10)
Гінчук Д. С. Мій клас - моя сім'я/ Д. С. Гінчук, Н. В. Тарасенко (стр.11-12)
Перфільєва Т. О. Практико-орієнтовані вправи для роботи над голосом/ Т. О. Перфільєва (стр.13-15)
Перфільєва Т. О. Робота над звуками/ Т. О. Перфільєва (стр.16-26)
Жданова О. Метлін Марлі/ О. Жданова (стр.21)
Вовк О. А. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії/ О. А. Вовк (стр.22-24)
Озимківська Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками/ Р. Ф. Озимківська (стр.25-29)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мавроді М. Х.
Назва : Звуки [а], [е], [ж]. Конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання і формування вимови дитини
Місце публікування : Дитина з особливими потребами. - Х.: Основа, 2020. - N 3. - С. 8-10 (Шифр dzop/2020/3)
Предметні рубрики: Мовлення-- Розвиток-- Діти з обмеженими можливостями
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)