Пошуковий запит: <.>A=Матвійчук-Соскіна, Н. О.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Актуальні проблеми економіки - 2009г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>2.
| Матвійчук-Соскіна Н.О. Використання інструментів дифузії інновацій у маркетинговому менеджменті : теоретичний і практичний аспекти/Н. О. Матвійчук-Соскіна // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2009,N N 4.-С.115-123
|
>3.
| Актуальні проблеми економіки - 2009г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>4.
| Матвійчук-Соскіна Н.О. Аналіз сучасних підходів до створення маркетингових інформаційних систем/Н. О. Матвійчук-Соскіна // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2009,N N 8.-С.266-272
|
>5.
| Актуальні проблеми економіки - 2011г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>6.
| Матвійчук-Соскіна Н. О. Науковий підхід до формування концепції державної економічної політики в торгівлі на зазадах маркетингового менеджменту/Н. О. Матвійчук-Соскіна // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2011,N N 10.-С.99-103
|
|