Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Міхно, О.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-38 
1.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Подлевська Н. Формування вмінь культури спілкування у видах мовленнєвої діяльності/ Н. Подлевська (стр.2 - 5) Кл.слова: культура спілкування,мовленнєва діяльність
Марцінко Т. Формування навичок інтонування мовлення учнів середньої школи як передумова розвитку мисленнєво-мовленнєвої діяльності на уроках української мови/ Т. Марцінко (стр.5 - 9) Кл.слова: інтонування,мовленнєва діяльність,усне мовлення
Цінько С. Інноваційні методи в навчанні рідної мови/ С. Цінько (стр.9 - 13) Кл.слова: рідна мова,інноваційні методи
Варзацька Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості/ Л. Варзацька, О. Янчук (стр.13 - 18) Кл.слова: мовна освіти,розвивальне навчання
Дятленко Т. "Вони рішилися вмерти..."/ Т. Дятленко (стр.19 - 24) Кл.слова: Кобилянська О.,українська література
Міхно О. Організація дослідницької діяльності учнів у процессі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні"/ О. Міхно (стр.25 - 30) Кл.слова: Коцюбинський М.,українська література
Загарук О. Храм і соціум у романі О.Гончара "Собор" та в романі П.Загребельного "Диво"/ О. Загарук (стр.31 - 36) Кл.слова: Гончар О.,Загребельний П.,українська література
Поліщук О. Вивчення новели М.Хвильового "Я" ("Романтика")/ О. Поліщук (стр.36 - 38) Кл.слова: Хвильовий М.,українська література
Шелехова Г. Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови/ Г. Шелехова (стр.39 - 42) Кл.слова: мовна освіта,розвиток мовлення
Симоненко Т. Авторська програма спецкурсу "Дидактична текстологія"/ Т. Симоненко (стр.43 - 48) Кл.слова: текстологія,комунікації,комунікативна поведінка
Тимків Н. Шляхи вираження авторської позиції у драматичних текстах/ Н. Тимків (стр.49 - 53) Кл.слова: українська драматургія,творче мислення
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх закладах в 2006/2007 навчальному році (стр.54 - 57) Кл.слова: державна атестація
Потапенко О. Фідеїстичні тексти на заняттях лінгвістичного гуртка/ О. Потапенко (стр.58 - 61) Кл.слова: комунікативна лінгвістика,мовна освіта
Мухня-Мухинько М. Суржифікація молоді художньою літературою/ М. Мухня-Мухинько (стр.66 - 71) Кл.слова: суржифікація,мовна освіта
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О.
Назва : Організація дослідницької діяльності учнів у процессі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні"
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 2. - С. 25 - 30 (Шифр umil/2007/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Методика викладання української літератури
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (стр.2-10)
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (стр.10-17)
Федорчук Т. Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст/ Т. Федорчук (стр.18-23)
Шелехова Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови/ Г. Шелехова (стр.24-27)
Ярмолюк А. Соціокультурна змістова лінія в структурі уроку української мови/ А. Ярмолюк (стр.28-33)
Косянчук С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності/ С. Косянчук (стр.34-39)
Цінько С. Цикл уроків із лінгвістики тексту/ С. Цінько, С. Ковальова (стр.40-45)
Бикова Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури/ Т. Бикова (стр.46-49)
Зарубенко Н. Особливості будови тексту-роздуму. Усний докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму/ Н. Зарубенко (стр.50-51)
Ігнатенко Е. Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворчої діяльності молодшого школяра/ Е. Ігнатенко (стр.52-54)
Гудзик І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи/ І. Гудзик (стр.5-58)
Міхно О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша/ О. Міхно (стр.59-60)
Плетньова Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології"/ Л. Плетньова (стр.61-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О.
Назва : Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - К., 2009. - N 4. - С. 59-60 (Шифр umil/2009/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Історія освіти і педагогічної думки в Україні
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 6
Цікаві статті :
Горошкіна О. Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту)/ О. Горошкіна, М. Пентилюк (стр.25-32)
Ярмолюк А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції/ А. Ярмолюк (стр.32-36)
Овдійчук л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові / л. Овдійчук (стр.37-38)
Міхно О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури/ О. Міхно (стр.39-41)
Кутковська Г. Творчий переказ тексту з елементами опису приміщення/ Г. Кутковська (стр.42-44)
Романишина Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей/ Н. Романишина (стр.45-49)
Шевченко З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури/ З. Шевченко (стр.50-52)
Андрусенко А. Громадська діяльність жінок в Україні: минуле й сьогодення/ А. Андрусенко (стр.52-56)
Новосьолова В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії/ В. Новосьолова (стр.57-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Шлях освіти -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Кремень В. Освіта в контексті цивілізаційних змін/ В. Кремень (стр.2-4)
Сухомлинська О. Програми національного виховання в умовах освітніх модернізаційних змін/ О. Сухомлинська (стр.4-8)
Бех І. Ціннісна сфера сучасної людини в контексті пріоритетів виховного процесу/ І. Бех (стр.8-9)
Арцишевський Р. Від сайєнтизму до людиноцентризму/ Р. Арцишевський (стр.9-12)
Боришевський М. Самосвідомість особистості як детермінанта її взаємодії з суспільством / М. Боришевський (стр.12-14)
Остапчук О. Гуманітарний ресурс модернізації педагогічних систем/ О. Остапчук (стр.14-17)
Ваховський Л. Ідеї гуманізму у французькій філософії освіти/ Л. Ваховський, Т. Харченко (стр.18-22)
Хоружа Л. Проблема деетизації міжсуб'єктних взаємин педагога та шляхи її запобігання / Л. Хоружа (стр.23-27)
Дічек Н. Всеукраїнські конференції як чинник розвитку історико-педагогічних досліджень в Україні/ Н. Дічек (стр.28-31)
Міхно О. Діяльність Миколи Пирогова на посаді попечителя Київського навчального округу (до 200-річчя від дня народження)/ О. Міхно (стр.32-37)
Бондарчук О. Життєвий і творчий шлях професора М. Ф. Даденкова/ О. Бондарчук (стр.37-40)
Рогова П. Біобібліографія К. Д. Ушинського в контексті розвитку сучасної педагогічної науки/ П. Рогова, А. Доркену (стр.40-42)
Мешко Г. Проблема збереження і зміцнення професійного здоров'я педагога: історичний аспект/ Г. Мешко (стр.43-47)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О.
Назва : Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури : до 200-річчя від дня народження М. І. Пирогова
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2010. - N 6. - С. 39-41 (Шифр umil/2010/6)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О.
Назва : Діяльність Миколи Пирогова на посаді попечителя Київського навчального округу (до 200-річчя від дня народження)
Місце публікування : Шлях освіти. - К.: Пед. преса, 2010. - N 4. - С. 32-37 (Шифр shos/2010/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Педагоги українські
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Шлях освіти -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Кононенко В. І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі/ В. І. Кононенко (стр.2-5)
Сисоєва С. О. Освіта як об'єкт дослідження/ С. О. Сисоєва (стр.5-11)
Хриков Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань/ Є. М. Хриков (стр.11-15)
Онищук Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини/ Л. А. Онищук (стр.15-19)
Першукова О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів/ О. О. Першукова (стр.20-26)
Носенко Е. Л. Погляд на проблеми модернізації освіти крізь призму існуючої ієрархії позитивних цінностей і рис особистості педагогів та студентів/ Е. Л. Носенко (стр.26-28)
Волик Л. В. Комп'ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти/ Л. В. Волик (стр.29-33)
Березівська Л. Д. Статут єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні/ Л. Д. Березівська (стр.34-37)
Джус О. В. Ціннісні імперативи творчої спадщини Софії Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні/ О. В. Джус (стр.38-40)
Міхно О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910 - 1914 рр.)/ О. П. Міхно (стр.41-44)
Ільїн В. В. Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи/ В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко (стр.44-47)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О. П.
Назва : Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910 - 1914 рр.)
Місце публікування : Шлях освіти. - К.: Пед. преса, 2011. - N 2. - С. 41-44 (Шифр shos/2011/2)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Педагоги українські
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Пентилюк М. Культура діалогу як основа формування мовної особистості/ М. Пентилюк (стр.2-4)
Семеног О. Українська мова у старшій школі: діалог особистостей/ О. Семеног (стр.5-8)
Дубовик С. Культура спілкування як складник загальної культури школярів/ С. Дубовик (стр.9-12)
Подлевська Н. Лінгводидактична модель змісту роботи з формування культури спілкування в учнів 5-6 класів на уроках української мови/ Н. Подлевська (стр.12-18)
Цінько С. Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас)/ С. Цінько (стр.19-22)
Шуляр В. Едукативні основи діяльності суб'єктів сучасного уроку літератури/ В. Шуляр (стр.23-27)
Назаренко Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти/ Л. Назаренко (стр.27-31)
Скоморовська Н. Розвиток творчих здібностей старшокласників за допомогою технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення"/ Н. Скоморовська (стр.32-35)
Ліщинська Л. Урок узагальнення вивченого про фразеологізми на уроках української мови в 10 класі/ Л. Ліщинська (стр.36-39)
Дрик О. "Ти знаєш, що ти - людина..." В. Симоненко. Практична стилістика і культура мовлення. Морфологічні засоби стилістики/ О. Дрик (стр.39-42)
Сафарова Г. Інтенсифікація уроків української мови та літератури в 9 класі/ Г. Сафарова (стр.43-47)
Білоног А. Стежинки, що ведуть до класу-родини/ А. Білоног (стр.47-50)
Остапенко Н. Компетентнісний підхід до навчання української мови та його складники/ Н. Остапенко (стр.51-53)
Руденко В. Професійно-комунікативні вміння як складники професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя-словесника/ В. Руденко (стр.53-55)
Булаховський К. Активні дієприкметники в українській літературній мові: питання статусу й практичного вживання/ К. Булаховський (стр.56-58)
Міхно О. Педагогічний портрет Євгена Гребінки/ О. Міхно (стр.58-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О.
Назва : Педагогічний портрет Євгена Гребінки : до 200-річчя від дня народження письменника, педагога, видавця
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2012. - N 1. - С. 58-63 (Шифр umil/2012/1)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Письменники українські
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Шлях освіти -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Хриков Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні/ Є. М. Хриков (стр.2-6)
Кушнір В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання/ В. А. Кушнір (стр.7-13)
Овчарук О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст/ О. В. Овчарук (стр.14-17)
Набок М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону/ М. В. Набок (стр.18-23)
Волик Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії/ Л. В. Волик (стр.24-28)
Паламар С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи/ С. П. Паламар (стр.29-31)
Тесленко В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки/ В. В. Тесленко (стр.32-35)
Радул О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов'ян VI - XIII століття/ О. С. Радул (стр.36-40)
Міхно О. П. Створення в Києві педагогічного музею імені цесаревича Олексія/ О. П. Міхно, В. П. малюга (стр.41-46)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О. П., малюга В. П.
Назва : Створення в Києві педагогічного музею імені цесаревича Олексія
Місце публікування : Шлях освіти. - К.: Пед. преса, 2012. - N 4. - С. 41-46 (Шифр shos/2012/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Музеї-- Педагогічні-- Історія
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Професійно-технічна освіта -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Табачник Д. В. Державні стандарти професійно-технічної освіти/ Д. В. Табачник (стр.4-5)
Супрун В. В. Реалізація основних завдань міжвідомчої робочої групи з питань розроблення та впровадження державних стандартів ПТО/ В. В. Супрун (стр.6-7)
Міхно О. П. Психолого-педагогічні аспекти виховної системи Антона Макаренка/ О. П. Міхно (стр.8-12)
Флярковська О. В. Інформаційно-комунікаційні технології в професійно-технічній освіті/ О. В. Флярковська (стр.13-15)
Гаврищук І. В. Виробничо-графічні ситуації у професійній підготовці майбутніх робітників/ І. В. Гаврищук (стр.16-18)
Каспрік Н. М. Психологічні засоби профілактики наркотичної залежності учнів ПТНЗ/ Н. М. Каспрік (стр.19-22)
Панова О. О. Вивчення попиту на кваліфіковані робітничі кадри в регіоні/ О. О. Панова (стр.23-25)
Кононенко А. Г. Використання електронних засобів навчання на уроках спецтехнології у ПТНЗ/ А. Г. Кононенко (стр.26-28)
Корнієнко М. М. Пілотний проект європейського фонду освіти на Дніпропетровщині/ М. М. Корнієнко (стр.28-31)
Майборода Л. А. Професійна підготовка кваліфікованих робітників галузі зв'язку в ПТНЗ України (1940 - 1970 рр.)/ Л. А. Майборода (стр.32-33)
Смоляна Н. В. Профтехосвіта столиці - в центрі уваги/ Н. В. Смоляна (стр.34-36)
Савченко І. М. Звітує інститут професійно-технічної освіти НАПН України/ І. М. Савченко (стр.36-38)
Радкевич В. О. Про діяльність інституту професійно-технічної освіти у 2008 - 2012 рр./ В. О. Радкевич (стр.38-41)
Проценко Н. Д. Розвиток маркетингової компетентності керівників ПТНЗ у системі післядипломної освіти/ Н. Д. Проценко (стр.41-43)
Герганов Л. Д. Наукове забезпечення професійної підготовки на виробництві робітників морського профілю/ Л. Д. Герганов (стр.43-46)
Савченко І. М. Міжнародна конференція "Професійна освіта в умовах глобальних викликів"/ І. М. Савченко (стр.49-52)
Остапченко Т. Є. Конкурси фахової майстерності - приоритетні освітні проекти професійної освіти і компанії КНАУФ/ Т. Є. Остапченко (стр.52-53)
Бржестовська Л. О. Всеукраїнська асоціація працівників професійно-технічної освіти/ Л. О. Бржестовська (стр.54-55)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О. П.
Назва : Психолого-педагогічні аспекти виховної системи Антона Макаренка
Місце публікування : Професійно-технічна освіта: наук.-метод. журнал. - К.: Пед. преса, 2013. - N 2. - С. 8-12 (Шифр ptos/2013/2)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Виховна робота-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Вища школа -2013р.,N 10
Цікаві статті :
Морозова Т. Вища ІТ-освіта в Україні з позицій системного підходу/ Т. Морозова (стр.7-16)
Міхно О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців/ О. Міхно (стр.17-24)
Гресь Н. Результати формальної перевірки документа про вищу освіту/ Н. Гресь (стр.25-38)
Панасевич Д. Зв'язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців/ Д. Панасевич, А. Солоденко (стр.39-44)
Мікульонок І. До питання підвищення кваліфікації та стажування педагогічних і науково-педагогічних працівників ВНЗ/ І. Мікульонок (стр.45-48)
Івлєва Л. Перспективи інноваційного розвитку освіти/ Л. Івлєва, Є. СідорінаС. Карбовська (стр.49-58)
Шевченко О. Мотивація та ієрархія потреб у контексті рекреаційно-дозвіллєвої діяльності/ О. Шевченко (стр.59-64)
Дзевицька Л. Система освіти Австрії: реалії сьогодення/ Л. Дзевицька (стр.65-80)
Новий крок до міжнародного співробітництва в академічній сфері географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка (стр.81-84)
Вища освіта і наука: огляд періодичних видань (стр.108-119)
Солоденко А. Рекомендації про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України/ А. Солоденко, Д. Панасевич (стр.85-107)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О.
Назва : Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців
Місце публікування : Вища шк. - К.: Знання України, 2013. - N 10. - С. 17-24. - ISSN 1682-2366 (Шифр vshk/2013/10). - ISSN 1682-2366
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Вища освіта -- Інформаційні технології --Україна
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Бондаренко Н. аналіз правописних помилок учнів 5 - 7 класів та шляхи запобігання їм/ Н. Бондаренко (стр.2-7)
Кучеренко І. Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти/ І. Кучеренко (стр.7-13)
Нищета В. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності/ В. Нищета (стр.13-18)
Голуб Н. Ситуаційний метод на уроках української мови в школі/ Н. Голуб (стр.18-23)
Шевченко З. Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу/ З. Шевченко (стр.24-30)
Братко В. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас)/ В. Братко (стр.30-34)
Бондаренко Ю. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального/ Ю. Бондаренко (стр.35-38)
Дригула М. Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології / М. Дригула (стр.39-42)
Підмурняк М. Олександр Петрович Довженко "Щоденник"/ М. Підмурняк (стр.42-44)
Плахотник В. Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях/ В. Плахотник (стр.45-48)
Трубачева С. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу/ С. Трубачева (стр.48-51)
Барановська О. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу/ О. Барановська (стр.51-54)
Українська мова 5 - 9 класи (стр.55-61)
Міхно О. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури)/ О. Міхно, З. Шевченко (стр.62-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О., Шевченко З.
Назва : Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури)
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2013. - N 7. - С. 62-64 (Шифр umil/2013/7)
Предметні рубрики: Педагоги українські
Знайти схожі

21.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 94(477.82)"19"/Р31
Автор(и) : Кучерепа М. М., Вісин В. В., Лерантович О. Ю., Онищук В. В.
Назва : Реабілітовані історією: у 27 т./ Нац. акад. наук України, Ін-т історії України НАН України, Голов. редкол. наук.-докум. сер. кн. "Реабілітовані історією", Служба безпеки України, Всеукр. спілка краєзнавців, Укр. культ.-просвіт. т-во "Меморіал" ім. В. Стуса ; голов. редкол.: Тронько П. Т. (голова) [та ін.]. Волинська область . кн. 1
Вихідні дані : Луцьк: Волин. обл. друк., 2010 -
Кільк.характеристики :974, [2] с.: іл., фото, табл.
Колективи : Національна академія наук України, Інститут історії України НАН УКраїни, Головна редакційна колегія науково-документальної серії книг "Реабілітовані історією", Служба безпеки України, Всеукраїнська спілка краєзнавців, Українське культурно-просвітницьке товариство "Меморіал" імені В. Стуса , Волинська обласна державна адміністрація, Волинська обласна рада
Серія: Науково-документальна серія книг
Примітки : Ілюстр.: с. 725-925. - Скор.: с. 926-928. - Ім. покажч.: с.929-952. - Геогр. покажч.: с. 953-965. - Бібліогр. в кінці розд.
ISSN: 978-966-361-559-2
ISBN, Ціна 978-966-361-560-8: 50.00 грн
УДК : 94(477.82)"19"
ББК : 63.3(4УКР-4ВОЛ)62-49
Предметні рубрики: Політична реабілітація-- Репресії --Україна
Репресії-- Історія --Волинська область, 20 ст.
Анотація: Висвітлюється процес становлення, функціонування радянського тоталітарного режиму на території Волинської області. Вміщено оригінальні документи, що розкривають суть репресивної системи в області.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

22.

Назва журналу :Педагогіка і психологія. Вісник АПН України -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Бех І. Д. Концептуальна модель Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.5-15)
Пустовіт Г. П. Патріотичне виховання дітей і молоді в позашкільних навчальних закладах: теоретико-прикладні конструкти/ Г. П. Пустовіт (стр.16-21)
Петренко О. Б. Гендерний підхід до громадянського виховання учнів: теоретичні аспекти проблеми/ О. Б. Петренко (стр.22-28)
Гуржій А. М. Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання/ А. М. Гуржій [та ін.] (стр.29-36)
Коноваленко Ю. В. Розширення педагогічного медіапростору структурами масової комунікації як альтернативна відповідь освітянської галузі на виклики часу в другому десятилітті ХХІ ст./ Ю. В. Коноваленко (стр.37-43)
Татенко В. О. Феномен соціалізації в контексті суб'єктно-вчинкового підходу/ В. О. Татенко (стр.44-52)
Загірняк М. В. Громадянськість студентської молоді в Україні: стан і перспективи/ М. В. Загірняк, В. В. Сергієнко (стр.53-57)
Вербицька П. В. Виховання громадянина і патріота України як суспільно-педагогічний виклик/ П. В. Вербицька (стр.58-63)
Міхно О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40 - 80-ті рр. ХХ ст.)/ О. П. Міхно (стр.64-74)
Литовченко О. В. Надання освітніх послуг вишами Китаю/ О. В. Литовченко, Н. Г. Несин (стр.75-88)
Цікаві статті :
Знайти схожі


23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О. П.
Назва : Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40-80-ті рр. ХХ ст.)
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. - К.: Пед. преса, 2015. - N 3. - С. 64-74. - ISSN 23040629 (Шифр pips/2015/3). - ISSN 23040629
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Педагогіка-- Історія --Україна, 1940 - 1980
Педагогічна психологія-- Історія --Україна, 1940 - 1980
Знайти схожі

24.

Назва журналу :Педагогіка і психологія. Вісник АПН України -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Ляшенко О. І. Навчальне навантаження школярів України і країн ЄС: порівняльний аналіз/ О. І. Ляшенко (стр.5-8)
Балл Г. О. Аналіз поведінки у складних соціальних ситуаціях як сфера застосування теоретичних положень психології/ Г. О. Балл (стр.9-15)
Панок В. Г. Механізм саморозвитку особистості з точки зору прикладної психології/ В. Г. Панок (стр.16-25)
Набок М. В. Інтеграція освіти і науки України як проблема державної політики у сфері науки і технологій/ М. В. Набок (стр.26-33)
Василенко О. В. Розвиток функціональної грамотності в системі неформальної освіти дорослих/ О. В. Василенко (стр.34-41)
Волярська О. С. Вплив післядипломної педагогічної освіти на професійний розвиток учителів/ О. С. Волярська (стр.42-47)
Сігаєва Л. Є. Проблема якості освіти: світовий досвід/ Л. Є. Сігаєва, Т. І. Білобровко (стр.48-55)
Федороненко С. В. Методологічне значення педагогічного дискурсу у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США/ С. В. Федороненко (стр.56-61)
Міхно О. П. Програма вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832 - 1910)/ О. П. Міхно (стр.62-70)
Опольська А. В. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні у вітчизняних наукових дослідженнях (кінець ХІХ - 50-ті рр. ХХ ст.)/ А. В. Опольська (стр.71-79)
Аніщенко О. В. Професіоналізація освіти дорослих у країнах східного партнерства/ О. В. Аніщенко (стр.80-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


25.

Назва журналу :Рідна школа -2016р.,N 7
Цікаві статті :
Березівська Л. Василь Сухомлинський про джерела формування в школярів патріотичних почуттів/ Л. Березівська (стр.3-7)
Дічек Н. Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського/ Н. Дічек (стр.8-12)
Лактіонова Г. Партнерство навчальних закладів і родин: нові реалії і досвід/ Г. Лактіонова, С. Машкіна (стр.13-18)
Радченко С. Книга vs. комп'ютер, телевізор, смартфон та ігрова приставка, або як заохотити дітей до читання/ С. Радченко (стр.18-20)
Гораш К. Прогнозування інноваційного розвитку загальної середньої освіти: діяльнісний аспект/ К. Гораш (стр.21-24)
Красняков Є. Духовні цінності як соціокультурна основа безпеки українського суспільства/ Є. Красняков (стр.25-26)
Турчин Т. Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту/ Т. Турчин (стр.27-31)
Мариновська О. Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників/ О. Мариновська (стр.32-37)
Шпильовий В. До проблеми професійної підготовки магістрів з управління проектною діяльністю інноваційних систем/ В. Шпильовий (стр.38-43)
Щербакова О. Розвиток позитивного мислення учнів основної школи у контексті формування психосоціального здоров'я/ О. Щербакова (стр.44-48)
Кравчук Н. Модель формування здоровязбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ Н. Кравчук (стр.49-55)
Петрова С. Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти/ С. Петрова (стр.56-60)
Міхно О. Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими/ О. Міхно (стр.61-67)
Чаграк Н. Освітні програми для людей похилого віку в закладах вищої освіти США: досвід для України/ Н. Чаграк (стр.68-73)
Чичук А. Сучасні моделі навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії/ А. Чичук (стр.74-77)
Цікаві статті :
Знайти схожі


26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О.
Назва : Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими
Місце публікування : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2016. - N 7. - С. 61-67. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2016/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Педагогіка-- Історія
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О. П.
Назва : Програма вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832 - 1910)
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. - К.: Пед. преса, 2016. - N 3. - С. 62-70. - ISSN 23040629 (Шифр pips/2016/3). - ISSN 23040629
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Характер
Знайти схожі

28.

Назва журналу :Педагогіка і психологія. Вісник АПН України -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Лященко О. І. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики/ О. І. Лященко, Ю. І. Мальований (стр.5-12)
Локшина О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу/ О. І. Локшина (стр.13-19)
Маріуц І. О. Поступ порівняльної освіти в США/ І. О. Маріуц (стр.20-23)
Шпарик О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні/ О. М. Шпарик (стр.24-31)
Джурило А. П. Оптимізація управління шкільною освітою: досвід Польщі/ А. П. Джурило (стр.32-37)
Тименко М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців/ М. М. Тименко (стр.38-43)
Тимків Н. М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі/ Н. М. Тимків (стр.51-59)
Чумак Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти/ Л. В. Чумак (стр.60-69)
Отич Д. Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів/ Д. Д. Отич (стр.70-74)
Міхно О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку ХХ ст./ О. П. Міхно (стр.76-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О. П.
Назва : До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку ХХ ст.
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. - К.: Пед. преса, 2017. - N 3. - С. 76-85. - ISSN 23040629 (Шифр pips/2017/3). - ISSN 23040629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Учні-- Характеристики-- Загальноосвітні школи --Україна, поч. 20 ст.
Знайти схожі

30.

Назва журналу :Рідна школа -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Бех І. Духовна особистість у контексті освітніх викликів/ І. Бех (стр.3-7)
Заєць С. Реалізація напрямів освітньої реформи в оцінках педагогічної та науково-педагогічної спільноти/ С. Заєць (стр.12-20)
Черних О. Права людини в інформаційно-освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти/ О. Черних, О. Мельник (стр.21-27)
Шевченко Л. Організаційно-методичні умови формування професійної мобільності майбутніх учителів/ Л. Шевченко, О. Жовнич (стр.28-33)
Саюк В. Методична готовність майбутніх учителів початкової школи до використання нетрадиційних форм навчальних занять/ В. Саюк, І. Мельниченко (стр.34-37)
Кириченко В. Практики формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій/ В. Кириченко, В. Нечерда (стр.38-44)
Янченко П. Педагогічні умови формування правової культури майбутніх юристів (експериментальна перевірка)/ П. Янченко (стр.45-52)
Міхно О. Наукова характерологія Олександра Лазурського як внесок у методику складання характеристики учня/ О. Міхно (стр.53-60)
Фізеші О. Початкові школи Закарпаття першої половини ХХ століття/ О. Фізеші (стр.61-66)
Дем'яненко Н. Освітня геронтологія: проект Положення і Програми Інституту освіти людей третього віку/ Н. Дем'яненко, Н. Чаграк (стр.67-73)
Дивовижна доля талановитого педагога-вченого (стр.76)
Проскурняк О. Особистість академіка Віталія Бондаря у розбудові теорії та практики спеціальної освіти: з нагоди ювілею/ О. Проскурняк (стр.77-78)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-30    31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)