Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Новікова, И.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новікова И.
Назва : Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 5. - С. 49-50. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/5). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Бренди
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 5
Цікаві статті :
Головкіна Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця?/ Н. Головкіна (стр.4-10)
Фарат О. Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації/ О. Фарат, Д. Лалак (стр.11-14)
Кочкіна Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики/ Н. Кочкіна (стр.16-18)
Захаренко- Селезньова А. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг/ Селезньова А. Захаренко- (стр.19-23)
Решетнікова Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень/ Г. Решетнікова, А. Жидков (стр.24-27)
Ковальчук С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області)/ С. Ковальчук (стр.28-35)
Кравченко В. Сучасні страндарти ризик- менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії/ В. Кравченко (стр.36-40)
Норіцина Н. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства/ Н. Норіцина (стр.41-43)
Пилипчук В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України/ В. Пилипчук, В. Логвінова (стр.44-48)
Новікова И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide/ И. Новікова (стр.49-50)
Личова Г. Міжнародний імідж України очима американських екпертів/ Г. Личова (стр.51-54)
Міхолап С. Регіональні особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємств республіки Білорусь/ С. Міхолап (стр.55-58)
Віктор Ян. Євромаркетинг як навчальний предмет на факультеті менеджменту і маркетингу в Польщі / Ян Віктор (стр.64-67)
Старостіна А. Сучасні технології підготовки маркетологів в Україні/ А. Старостіна (стр.68-70)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)