Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Обритько, Борис Абрамович$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005+336.761](075./О-24-860247
Автор(и) : Обритько, Борис Абрамович
Назва : Менеджмент посередницької та біржової діяльності : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2003
Кільк.характеристики :264 с.: рис., табл.
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Літ.: с. 258-259
ISBN, Ціна 966-608-271-3: 20.00 грн
УДК : 005+336.761](075.8)
ББК : 65.050.214я73 + 65.421я73
Предметні рубрики: Менеджмент
Біржова справа-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комерційно-посередницький менеджмент--конкурентоспроможність товару--договір поставки--договір доручення--договір комісії--договір консигнації--франчайзинг--маркетингова політика розподілу--канали розподілу--маркетингова логістика--посередницька функція біржі--біржовий товар--біржові торги--біржові угоди--біржове котирування--товарні біржі--український фондовий ринок
Анотація: Теоретичні положення і практичні рекомендації щодо менеджменту комерційно-посередницької діяльності у сфері товарного обігу та біржової торгівлі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(042.4)/О-24
Автор(и) : Обритько, Борис Абрамович
Назва : Реклама і рекламна діяльність : курс лекцій
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2002
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Л-ра: с. 236-239
ISBN, Ціна 966-608-200-4: 18.00 грн
УДК : 659.1(042.4)
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова політика комунікацій--класифікація реклами--історія реклами--рекламні звернення--рекламна діяльність--рекламне законодавство україни
Анотація: У пропонованому курсі лекцій розглянуто етапи рекламного процесу - від виникнення потреби в рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)