Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Окландер, Михайло Анатолійович$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.7(075.8)/О-50
Автор(и) : Окландер, Михайло Анатолійович
Назва : Логістика : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :344, [3] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Одеський державний економічний університет
Примітки : Л-ра: с. 342-344
ISBN, Ціна 978-966-364-675-6: 58.00, 57.00, 57.20, грн
УДК : 658.7(075.8)
ББК : 65.40я73
Предметні рубрики: Логістика
Географіч. рубрики:
Анотація: Концептуальні, методологічні та методичні положення логістики, принципи та компоненти логістичної системи підприємства, теоретико-прикладні положення формування логістичних механізмів адаптації підприємства до зовнішнього середовища.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(075.8)/О-50
Автор(и) : Окландер, Михайло Анатолійович, Чукурна, Олена Павлівна
Назва : Маркетингова цінова політика : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :238, [1] с.: табл., граф.
Примітки : Слов. термін.: с. 222-236. - Л-ра: с. 237-238
ISBN, Ціна 978-611-01-0316-9: 63.00 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.25я73
Предметні рубрики: Цінова політика-- Маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Навчальний посібник містить концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової політики. Розкрито зміст поняття цінової політики, цінової стратегії та цінової тактики.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339(075.8)/О-50
Автор(и) : Окландер, Михайло Анатолійович, Жарська, Ірина Олександрівна
Назва : Поведінка споживача : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2014
Кільк.характеристики :206, [2] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Одеський національний політехнічний університет
Примітки : Дод.: с. 166-203. - Слов. термін.: с. 204-206. - Л-ра: с. 207
ISBN, Ціна 978-617-673-269-3: 54.00 грн
УДК : 339(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорії поведінки споживача--теории поведения потребителя--властивості товару--свойства товара--культурні чинники зовнішнього впливу--культурные факторы внешнего влияния--соціальні чинники зовнішнього впливу--социальные факторы внешнего влияния--психологічні чинники внутрішнього впливу--психологические факторы внутреннего влияния--особисті чинники внутрішнього впливу--личные факторы внутреннего влияния--ситуаційні чинники впливу--побудительные факторы влияния--прийняття рішень індивідуальним споживачем--принятие решений индивидуальным потребителем--спонукальні чинники маркетингу--побудительные факторы маркетинга--прийняття рішень індустріальним споживачем--принятие решений индустриальным потребителем--консьюмеризм
Анотація: Запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення поведінки споживача. Розглянуто відповідні чинники впливу.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)