Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Олексенко, Л. В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/О-53
Автор(и) : Олексенко Л. В.
Назва : Маркетингова політика розподілу : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2018
Кільк.характеристики :467, [1] с.: табл., рис.
Примітки : Глосарій: с. 433-439. - Бібліогр.: с. 440-442. - Дод.: с. 443-467
ISBN, Ціна 978-617-7605-04-0: 252.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.3я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Конкуренція (екон.)
Торгівля-- Управління
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оптова торгівля--товарні біржі--біржові посередники--роздрібна торгівля--форми розподілу товарів--служби збуту--збутова політика підприємства--маркетингова політика--стандарти обслуговування--комісійний продаж--секонд-хенд--реалізація уціненого товару--реалізація поношеного одягу--електронна торгівля--аукціони
Анотація: Теорія маркетингової політики розподілу підприємств, методологія її дослідження, вдосконалення управління політикою розподілу на основі маркетингу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)