Пошуковий запит: <.>A=Пентилюк, М.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20 |
|
1.
|
Назва журналу :Дивослово -2007р.,N 12 Цікаві статті : Дрободько Н. Незабутні роки дитинства/ Н. Дрободько (стр.18-20) Пентилюк М. Рідномовний кодекс Івана Огієнка/ М. Пентилюк (стр.38-40. - (Рік Івана Огієнка на сторінках "Дивослова")) Клименко Л. Використання творчої спадщини Івана Огієнка на уроках мови та літератури/ Л. Клименко (стр.41-44. - (Рік Івана Огієнка на сторінках "Дивослова ")) Сохацька Є. Огляд подій огієнківського року/ Є. Сохацька (стр.45-48. - (Рік Івана Огінка на сторінках "Дивослова")) Бондарчук Л. На шляхах європеїзму: сторінки творчих взаємин Івана Франка і Лесі Українки/ Л. Бондарчук (стр.49-51. - (Літературознавство і критика)) Цікаві статті : Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Пентилюк М.
Назва : Рідномовний кодекс Івана Огієнка
Місце публікування : Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах Щомісячний науково-методичний журнал М-ва освіти і науки України . - К.: Ред. журн. "Дивослово", 2007. - N 12. - С. 38-40. - (Рік Івана Огієнка на сторінках "Дивослова"): іл. - (Шифр dysl/2007/12)
Предметні рубрики: Видатні діячі-- земляки --Брусилів --Брусилівський р-н --Житомирська обл. Географіч. рубрики: Анотація: Громадський та церковний діяч, вчений-мовознавець, письменник пекладач Іван Іванович Огієнко (Митрополит Іларіон) народився в смт Брусилові на Житомирщині.
Знайти схожі
|
3.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 2 Цікаві статті : Пентилюк М. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті/ М. Пентилюк (стр.2-5) Дороз В. Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української мови з ціннісних позицій/ В. Дороз (стр.6-11) Кучерук О. Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови/ О. Кучерук (стр.12-15) Грона Н. Використання алгоритмів для формування орфографічної навички/ Н. Грона (стр.15-18) Черниш К. Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках української мови у процесі вивчення розділу "Морфологія"/ К. Черниш (стр.19-22) Цінько С. Подорож у світ Олександра Довженка/ С. Цінько, О. Ковальова (стр.23-26) Лісовський А. Біля витоків людської духовності/ А. Лісовський (стр.27-30) Доненко Л. Проблемно-пошукова технологія: від теорії до практики/ Л. Доненко, І. Хворостяний (стр.31-34) Герасименко В. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас)/ В. Герасименко (стр.35-36) Дроздова І. Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення/ І. Дроздова (стр.37-42) Романишина Н. Вивчення малої прози Олександра Довженка на базі теоретико-літературознавчої рефлексії/ Н. Романишина (стр.42-45) Домалега І. Філософські вектори в історичному романі І. Білика "Цар і раб"/ І. Домалега (стр.46-50) Завдання для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури (стр.55-56) Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 9 класу з української (рідної) мови/ Г. Шелехова (стр.57-58) Календарно-тематичне планування уроків української мови в системі особистісно зорієнтовного навчання (стр.59-62) Цікаві статті : Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Пентилюк М.
Назва : Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2010. - N 2. - С. 2-5 (Шифр umil/2010/2) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська мова-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
5.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 6 Цікаві статті : Горошкіна О. Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту)/ О. Горошкіна, М. Пентилюк (стр.25-32) Ярмолюк А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції/ А. Ярмолюк (стр.32-36) Овдійчук л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові / л. Овдійчук (стр.37-38) Міхно О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури/ О. Міхно (стр.39-41) Кутковська Г. Творчий переказ тексту з елементами опису приміщення/ Г. Кутковська (стр.42-44) Романишина Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей/ Н. Романишина (стр.45-49) Шевченко З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури/ З. Шевченко (стр.50-52) Андрусенко А. Громадська діяльність жінок в Україні: минуле й сьогодення/ А. Андрусенко (стр.52-56) Новосьолова В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії/ В. Новосьолова (стр.57-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Горошкіна О., Пентилюк М.
Назва : Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту)
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2010. - N 6. - С. 25-32 (Шифр umil/2010/6) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська мова-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
7.
|
Назва журналу :Рідна школа -2010р.,N 12 Цікаві статті : Коцур В. За знаннями та духовним здоров'ям - до Переяслава!/ В. Коцур (стр.3-6) Рик С. Педагогічна етика: пошуки нової парадигми/ С. Рик (стр.6-12) Куйбіда В. Роль народних знань про навколишній світ у формуванні академічних природничих наук/ В. Куйбіда (стр.13-16) Коцур Н. Фізіолого-гігієнічний супровід навчання школярів/ Н. Коцур (стр.17-21) Добросюк І. Професійно орієнтовані технології у процесі підготовки магістрів соціальної педагогіки/ І. Добросюк (стр.21-25) Коханець П. Спорт і наука - фундамент Інституту фізичного виховання і природознавства/ П. Коханець (стр.26-29) Смірнова Н. Розвиток філологічної науки в Інституті мови і літератури/ Н. Смірнова, О. Свириденко (стр.29-32) Яременко Л. Фінансування як функція управління вищою освітою/ Л. Яременко (стр.33-36) Виноградня В. Напрями розвитку системи інформаційного забезпечення управління ВНЗ/ В. Виноградня (стр.36-40) Розсоха А. Реформаторські погляди Миколи Ланге на шкільну освіту/ А. Розсоха, О. Коваленко (стр.41-45) Дудар В. Вплив духовенства Почаївського монастиря на культурно-освітнє життя Волині/ В. Дудар (стр.45-48) Городецька О. Формування науково-педагогічного світогляду Івана Верхратського в контексті розвитку науки та освіти в Галичині/ О. Городецька (стр.49-53) Чернов Б. Розвиток ідей щодо методів навчання в історії педагогічної думки/ Б. Чернов, К. Ковальська (стр.54-57) Багно Ю. Деякі аспекти підготовки та перепідготовки вчителів сільської початкової школи в Україні/ Ю. Багно (стр.58-61) Черненко Г. Особливості побудови змісту підручників для початкової школи в Україні/ Г. Черненко (стр.62-66) Демуз І. Організація навчально-виховної роботи у Переяслав-Хмельницькому педагогічному училищі/ І. Демуз (стр.66-69) Яценко Л. Гендерні відносини в шлюбі та сім'ї: ретроспективний аналіз європейської реальності/ Л. Яценко (стр.70-73) Пентилюк М. Виховний потенціал сім'ї: традиції, реалії та перспективи/ М. Пентилюк (стр.74-75) Цікаві статті : Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Пентилюк М.
Назва : Виховний потенціал сім'ї: традиції, реалії та перспективи
Місце публікування : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2010. - N 12. - С. 74-75. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2010/12). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики: Сімейне виховання
Знайти схожі
|
9.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2012р.,N 1 Цікаві статті : Пентилюк М. Культура діалогу як основа формування мовної особистості/ М. Пентилюк (стр.2-4) Семеног О. Українська мова у старшій школі: діалог особистостей/ О. Семеног (стр.5-8) Дубовик С. Культура спілкування як складник загальної культури школярів/ С. Дубовик (стр.9-12) Подлевська Н. Лінгводидактична модель змісту роботи з формування культури спілкування в учнів 5-6 класів на уроках української мови/ Н. Подлевська (стр.12-18) Цінько С. Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас)/ С. Цінько (стр.19-22) Шуляр В. Едукативні основи діяльності суб'єктів сучасного уроку літератури/ В. Шуляр (стр.23-27) Назаренко Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти/ Л. Назаренко (стр.27-31) Скоморовська Н. Розвиток творчих здібностей старшокласників за допомогою технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення"/ Н. Скоморовська (стр.32-35) Ліщинська Л. Урок узагальнення вивченого про фразеологізми на уроках української мови в 10 класі/ Л. Ліщинська (стр.36-39) Дрик О. "Ти знаєш, що ти - людина..." В. Симоненко. Практична стилістика і культура мовлення. Морфологічні засоби стилістики/ О. Дрик (стр.39-42) Сафарова Г. Інтенсифікація уроків української мови та літератури в 9 класі/ Г. Сафарова (стр.43-47) Білоног А. Стежинки, що ведуть до класу-родини/ А. Білоног (стр.47-50) Остапенко Н. Компетентнісний підхід до навчання української мови та його складники/ Н. Остапенко (стр.51-53) Руденко В. Професійно-комунікативні вміння як складники професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя-словесника/ В. Руденко (стр.53-55) Булаховський К. Активні дієприкметники в українській літературній мові: питання статусу й практичного вживання/ К. Булаховський (стр.56-58) Міхно О. Педагогічний портрет Євгена Гребінки/ О. Міхно (стр.58-63) Цікаві статті : Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Пентилюк М.
Назва : Культура діалогу як основа формування мовної особистості
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2012. - N 1. - С. 2-4 (Шифр umil/2012/1) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська мова -- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
11.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 2 Цікаві статті : Омельчук С. "Підхід до навчання" як базова категорія сучасної лінгводидактичної науки/ С. Омельчук (стр.2-7) Кулик О. Добір оптимальних методів і прийомів навчання/ О. Кулик (стр.8-12) Пентилюк М. Технологія навчання стилістики в основній школі: лінгводидактичний аспект/ М. Пентилюк (стр.13-18) Яценко Т. Філософські впливи на українську методику навчання літератури/ Т. Яценко (стр.19-23) Лелюх І. Загальнотеоретичні засади шкільної літературної освіти в педагогічній спадщині Ніли Волошиної/ І. Лелюх (стр.23-26) Овсієнко Л. Методи навчання лінгвістики тексту в системі компетентнісної мовної освіти/ Л. Овсієнко (стр.27-32) Петрук О. Розвиток мовленнєвих умінь учнів 1 класу ЗНЗ із румунською/молдовською мовами навчання у процесі засвоєння тем особистісної сфери/ О. Петрук (стр.33-37) Українська мова 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, 7 клас (88 год. 2,5 год. на тиждень) (стр.38-46) Українська мова 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, 8 клас (70 год. 2 год. на тиждень) (стр.46-53) Українська мова 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, 9 клас (70 год. 2 год. на тиждень) (стр.54-59) Шелехова Г. Зміст і структура оновленої програми з української мови для основної школи крізь призму сучасних підходів/ Г. Шелехова (стр.60-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
12.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Пентилюк М.
Назва : Технологія навчання стилістики в основній школі: лінгводидактичний аспект
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2013. - N 2. - С. 13-18 (Шифр umil/2013/2) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська мова -- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
13.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2014р.,N 1 Цікаві статті : Пентилюк М. Варіативні форми проведення сучасного уроку української мови/ М. Пентилюк, Т. Окуневич (стр.2-6) Омельчук С. Шкільна морфологічна терміносистема української мови: ретроспективний аналіз/ С. Омельчук (стр.7-13) Гнаткович Т. Формування мовної компетентності п'ятикласників у процесі вивчення синтаксичних одиниць/ Т. Гнаткович (стр.14-18) Шевченко З. Барокові традиції в ранній творчості Т. Шевченка/ З. Шевченко (стр.19-24) Балагура Т. Диктанти з лінгвістичним завданням на шевченкознавчому матеріалі/ Т. Балагура (стр.25-32) Мацько Л. Тарас Шевченко як знакова постать у полілозі національних культур/ Л. МАцько (стр.33-38) Кравець Л. Метафора як лінгвоментальний феномен/ Л. Кравець (стр.39-43) Насиров А. Виды окказиональных трансформаций французских, узбекских и русских провербиальных фразеологизмов/ А. Насиров (стр.43-47) Цінько С. Цікаві матеріали з історії створення пам'ятника Кобзареві у Каневі/ С. Цінько, Л. Кузьменко (стр.48-50) Українська мова 5 - 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (стр.51-62) Гуденко В. Історія написання, жанрова специфіка, проблематика та символіка назви твору Лесі Українки "Лісова пісня"/ В. Гуденко (стр.30-34) Грицюк О. Микола Яненко - сіяч добра і людяності/ О. Грицюк (стр.51-53) Цікаві статті : Знайти схожі
|
14.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Пентилюк М., Окуневич Т.
Назва : Варіативні форми проведення сучасного уроку української мови
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2014. - N 1. - С. 2-6 (Шифр umil/2014/1) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська мова-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
15.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2014р.,N 4 Цікаві статті : Пентилюк М. Типологія уроків у контексті сучасної лінгводидактики/ М. Пентилюк (стр.2-6) Янко Н. Формування стилістичних умінь в учнів початкових класів у процесі роботи над текстами різних типів (лінгвометодичний аспект)/ Н. Янко (стр.7-12) Голуб Н. Реалізація завдань діяльнісної змістової лінії у процесі навчання української мови учнів 5 - 7 класів/ Н. Голуб (стр.13-18) Голуб Н. Концептуальні засади підручника української мови для основної школи з українською мовою навчання/ Н. Голуб [та ін.] (стр.19-22) Ярмолюк А. Психолого-педагогічні засади формування ціннісного компонента комунікативної компетентності учнів 5 - 7 класів/ А. Ярмолюк (стр.23-29) Бондаренко Ю. Дослідження системних зв'язків образів-персонажів на уроках української літератури/ Ю. Бондаренко (стр.30-32) Яценко Т. До проблеми періодизації розвитку методики літератури як галузі наукового знання/ Т. Яценко (стр.33-37) Балагура Т. Диктанти з лінгвістичним завданням на шевченкознавчому матеріалі/ Т. Балагура (стр.38-45) Бабійчук Т. Діалоги в позааудиторній самостійній роботі студента з української мови/ Т. Бабійчук (стр.46-50) Шуневич О. Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови й літератури/ О. Шуневич (стр.51-55) Романенко Ю. Мотиви і мотивація навчальної діяльності. Основні проблеми та перспективи розв'язання/ Ю. Романенко (стр.55-60) Урок української мови в системі компетентнісної освіти (стр.61-62) Лісовському Антону Михайловичу - 80! (стр.63) Цікаві статті : Знайти схожі
|
16.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Пентилюк М.
Назва : Типологія уроків у контексті сучасної лінгводидактики
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2014. - N 4. - С. 2-6 (Шифр umil/2014/4) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська мова-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
17.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2016р.,N 2 Цікаві статті : Пентилюк М. Концептуальні засади створення підручників рідної мови/ М. Пентилюк (стр.2-7) Омельчук С. Наукометрика творчого доробку Марії Пентилюк у царині української лінгводидактики/ С. Омельчук (стр.7-15) Голуб Н. Синтаксис простого і складного речення: тренувальні вправи/ Н. Голуб (стр.15-20) Бондаренко Н. Наукові засади перебудови шкільного курсу синтаксису на основі сучасних підходів/ Н. Бондаренко (стр.20-24) Яценко Т. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у шкільному вивченні літератури/ Т. Яценко (стр.25-29) Дроздовський Д. Використання технології Googlegroups на уроках української літератури/ Д. Дроздовський (стр.29-33) Фасаля А. Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні компетентного учня-читача/ А. Фасаля (стр.34-38) Вертій О. Морально-етичні ідеали та духовний світ Івана Франка у сприйнятті, розумінні, самовизначенні та самоствердженні українців/ О. Вертій (стр.39-44) Приходько О. Науково-дослідницька робота учня-члена МАН: моніторинг якості/ О. Приходько (стр.45-51) Степанченко О. Культура педагогічного спілкування/ О. Степанченко (стр.51-54) Голуб Н. Орієнтовне календарне планування уроків української мови в 9-ому класі/ Н. Голуб (стр.55-62) Цікаві статті : Знайти схожі
|
18.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Пентилюк М.
Назва : Концептуальні засади створення підручників рідної мови
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2016. - N 2. - С. 2-7 (Шифр umil/2016/2) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Підручники-- Українська мова-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
19.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 373.5.016:811.161/С48-188652
Автор(и) : Пентилюк М. І., Горошкіна О. М., Попова Л. О., Нікітіна А. В.
Назва : Словник-довідник з української лінгводидактики
Вихідні дані : Х.: Основа, 2016 Кільк.характеристики :172, [4] с
Серія: Бібліотека журналу "Вивчаємо українську мову та літературу"; вип. 7 (152)
Примітки : Алф. покажч.: с. 3-16. - Л-ра: с. 166-172. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-617-00-2715-3: 8.33 грн
УДК : 373.5.016:811.161.2 ББК : 74.268.1(4УКР) Предметні рубрики: Українська мова-- Методика викладання Лінгводидактика-- Словники Географіч. рубрики: Анотація: Словик-довідник містить інформацію про поняття і терміни, які використвуються в сучасній українській методиці викладання мови.
Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Знайти схожі
|
20.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2017р.,N 3 Цікаві статті : Голуб Н. Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі/ Н. Голуб (стр.2-6) Хом'як І. Методика оцінювання навчальних досягнень учнів/ І. Хом'як (стр.7-12) Пентилюк М. Виховання мовної особистості учнів основної школи засобами української мови і літератури/ М. Пентилюк, І. Гайдаєнко (стр.13-19) Новосьолова В. Особливості навчання синтаксису простого ускладненого речення у 8-му класі/ В. Новосьолова (стр.20-24) Кучеренко І. Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови/ І. Кучеренко (стр.25-31) Корицька Г. Тест як інструмент контрольно-оцінювальної діяльності вчителя: до проблеми створення й застосування/ Г. Корицька (стр.32-35) Ярмолюк А. Робота з текстом під час вивчення складного речення/ А. Ярмолюк (стр.36-39) Бондаренко Ю. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації/ Ю. Бондаренко (стр.40-43) Вертій О. У річищі ідейних протиборств: Тарас Шевченко в національній свідомості українців ХХ - ХХІ століть/ О. Вертій (стр.44-51) Скуратівський Л. Світоглядні засади навчання словесності/ Л. Скуратівський (стр.55-59) Цікаві статті : Знайти схожі
|
|
|