Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Прибора, Т.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Довга Т., Прибора Т.
Назва : Педагогічна толерантність як інструмент протидії булінгу в освітньому середовищі початкової школи
Місце публікування : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2019. - N 2. - С. 39-44. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2019/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Булінг-- Запобігання-- Початкова школа
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прибора Т.
Назва : Ергономічний підхід до організації інтер'єру класу
Місце публікування : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2017. - N 3/4. - С. 31-35. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2017/3/4). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Ергономіка
Навчальні приміщення-- Інтер'єр-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Рідна школа -2017р.,N 3/4
Цікаві статті :
Семенюк О. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка: освітня місія/ О. Семенюк (стр.3-5)
Радул В. Соціальна відповідальність як якісна характеристика особистості/ В. Радул (стр.6-10)
Галета Я. Соціальний розвиток особистості в умовах інформаційного суспільства/ Я. Галета (стр.11-14)
Дубінка М. Соціальне самовизначення старшокласників: пошук підходів до розуміння/ М. Дубінка (стр.15-19)
Довга Т. Імідж-портрет учителя початкової школи: візуалізація професійних вимог та соціальних очікувань/ Т. Довга (стр.20-25)
Бабенко Т. Розвиток ціннісного компонента інформаційної культури майбутніх учителів історії/ Т. Бабенко (стр.26-30)
Прибора Т. Ергономічний підхід до організації інтер'єру класу/ Т. Прибора (стр.31-35)
Мельничук С. Побут та традиції в системі формування естетичної культури майбутніх учителів/ С. Мельничук (стр.36-40)
Андросова Н. Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці/ Н. Андросова (стр.41-45)
Баранюк І. Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини/ І. Баранюк (стр.46-50)
Радул О. Народна педагогіка східних слов'ян про вікові періоди життя дитини/ О. Радул (стр.51-56)
Ткаченко О. Ігровий дитячий фольклор у змісті етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя/ О. Ткаченко (стр.57-61)
Кравцова Т. До проблеми наукового обгрунтовання феномена особистості/ Т. Кравцова (стр.62-65)
Окольнича Т. Внесок Зенона Кузелі у вивчення виховних традицій українців/ Т. Окольнича (стр.66-69)
Савченко Н. Сучасна практика позашкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз/ Н. Савченко (стр.70-75)
Язловецька О. Фізичне виховання і спорт у шкільній освіті європейських країн/ О. Язловецька (стр.75-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Рідна школа -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Семенюк О. Освітні традиції у розвитку педагогічного університету/ О. Семенюк (стр.3-5)
Рацул А. Факультету педагогіки та психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка - 60!/ А. Рацул (стр.8-10)
Радул В. Екзистенційний розвиток та соціальна зрілість особистості (спроба ретроспективного аналізу)/ В. Радул (стр.11-16)
Гейко Є. Полісистемна цілісність особистості/ Є. Гейко (стр.17-21)
Савченко Н. Особливості компетентнісно орієнтованого навчання у вищій школі/ Н. Савченко, М. Дубінка, О. Язловецька (стр.22-28)
Краснощок І. Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців/ І. Краснощок, Т. Кравцова (стр.34-38)
Довга Т. Педагогічна толерантність як інструмент протидії булінгу в освітньому середовищі початкової школи/ Т. Довга, Т. Прибора (стр.39-44)
Демченко Ю. Інноваційні технології особистісно орієнтованого навчання учнів початкової школи/ Ю. Демченко, О. Нікітіна (стр.45-49)
Кіндей Л. Підготовка вчителя початкових класів з методики навчання української мови та літературного читання/ Л. Кіндей, І. Жигора (стр.50-55)
Горська Г. Розвиток творчого мовлення студентів під час професійної педагогічної підготовки/ Г. Горська, О. Горська (стр.56-61)
Озерна Н. Школи раннього розвитку в Україні у контексті модернізації дошкільної освіти/ Н. Озерна (стр.62-66)
Радул О. Корпоративна культура європейських університетів Середньовіччя/ О. Радул (стр.67-72)
Філоненко О. Соціокультурні умови розвитку освіти Єлисаветградщини/ О. Філоненко, Т. Окольнича, О. Перцов (стр.73-77)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)