Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Прокопенко, Ольга Володимирівна$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П80
Автор(и) : Прокопенко, Ольга Володимирівна, Троян М. Ю.
Назва : Поведінка споживачів : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :176 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175
ISBN, Ціна 978-966-364-653-4: 47.00, 28.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 502.35(075.8)/П80
Автор(и) : Прокопенко, Ольга Володимирівна
Назва : Екологічний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2012
Кільк.характеристики :319, [1] с.: табл., рис.
Примітки : Практикум: с. 190-291. - Дод.: с. 292-310. - Л-ра: с. 311-319
ISBN, Ціна 978-966-346-633-0: 59.00 грн
УДК : 502.35(075.8)
ББК : 20.1я73
Предметні рубрики: Екологічний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сутність екологічного маркетингу--сущность экологического маркетинга--розвиток екологічного маркетингу--развитие экологического маркетинга--екологічність поведінки--экологичность поведения--ринок екологічних товарів--рынок экологических товаров--екологічне маркування--экологическое маркирование--регулювання екологічної діяльності підприємств--регулирование экологической деятельности предприятий--мотивування екологізації діяльності підприємств--мотивирование экологизации деятельности предприятий--споживання екологічних товарів--потребление экологических товаров--розвиток екологічних потреб--развитие экологических потребностей--рівень екологічності--уровень экологичности--екоатрибутивність споживчого вибору--экоатрибутивность потребительского выбора
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти впровадження у практику діяльності вітчизняних підприємств концепції екологічного маркетингу.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)