Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пустотин, В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Ромат Е. Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты/ Е. Ромат (стр.16-23)
Пустотин В. С. Стратегический рестайлинг и стратегический ребрендинг: сходство и отличия/ В. С. Пустотин (стр.24-30)
Дмитренко Н. Проблема маркетинговых коммуникаций бренда лежит в нескольких плоскостях/ Н. Дмитренко (стр.32-33)
Зозульов О. В. Формування омнікальної збутової стратегії/ О. В. Зозульов, М. Левченко (стр.36-42)
Гермашев С. На рынке действует принцип тотальной персонализации маркетинговых коммуникаций/ С. Гермашев (стр.44-45)
Хинсон Э. Эффективные техники современного сторителлинга/ Э. Хинсон (стр.46-50)
Пирогова Т. Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull)/ Т. Пирогова (стр.60-65)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2016р.,N 7/8
Цікаві статті :
Ромат Е. Понятие цифрового (digital) маркетинга и его основные характеристики/ Е. Ромат (стр.21-27)
Снигир Д. Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей/ Д. Снигир (стр.28-30)
Чумаченко А. Главная революция, которую принесла эпоха диджитал, - это поисковый маркетинг/ А. Чумаченко (стр.32-33)
Грушевский Д. Диджитал маркетинг обеспечивает продвигаемому бренду взаимодействие с покупателем/ Д. Грушевский (стр.34-35)
Пустотин В. Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей/ В. Пустотин (стр.36-39)
Кравчук В. Digital-маркетинг: проблемы и перспктивы внедрения в бизнес-процессы/ В. Кравчук (стр.40-42)
Юрчак А. Люди - самое узкое место в Indusry 4.0/ А. Юрчак (стр.44-47)
Зозульов О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації/ О. В. Зозульов, С. О. Федько (стр.53-59)
Панченко А. Что проверить перед стартом в "буржунете"/ А. Панченко (стр.60-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пустотин В. С.
Назва : Стратегический рестайлинг и стратегический ребрендинг: сходство и отличия
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 5. - С. 24-30 (Шифр mire/2016/5)
Предметні рубрики: Торгові марки --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рестайлінг--рестайлинг--ребрендінг--ребрендинг
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пустотин В.
Назва : Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 7/8. - С. 36-39 (Шифр mire/2016/7/8)
Предметні рубрики: Торгові марки-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд-менеджмент--бренд-менеджмент--споживач--потребитель--довіра до бренду--доверие к бренду
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)