Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Рахманов, О.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2010г.,N 1 (Введено оглавление)
2.

Рахманов О. Первинне нагромадження капіталу як соціальний феномен/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 1.-С.73-87
3.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2010г.,N 4 (Введено оглавление)
4.

Рахманов О. Особливості легітимації приватної власності у православ'ї/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 4.-С.101-113
5.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2012г.,N 1 (Введено оглавление)
6.

Рахманов О. Ще раз про проблему легітимації приватної власності у православ'ї/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 1.-С.148-155
7.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2012г.,N 2 (Введено оглавление)
8.

Рахманов О. Власники великого капіталу як економічний суб'єкт: еволюція співвідношення контролю і власності/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 2.-С.66-78
9.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2012г.,N 4 (Введено оглавление)
10.

Рахманов О. Соціальні передумови та способи створення капіталу великих власників України/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 4.-С.51-68
11.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2014г.,N 2 (Введено оглавление)
12.

Рахманов О. Перетворення власників великого капіталу на капіталістів-рантьє як фаза розвитку капіталізму в Україні/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N № 2.-С.128-142
13.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2014г.,N 3 (Введено оглавление)
14.

Рахманов О. Соціально-демографічний портрет керівника бізнесу в Україні/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.168-176
15.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
16.

Рахманов О. Політична свідомість робітничого класу України у роки соціальних трансформацій/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2015,N N 1.-С.3-26
17.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
18.

Рахманов О. Соціальне підгрунтя олігархічної системи в Україні/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2017,N N 3.-С.60-73
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)