Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ревасевич, І.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Фурман А. Навчальна проблемна ситуація як об'єкт психологічного пізнання/ А. Фурман (стр.9-80)
Коміссаров В. Громадянське суспільство: виднокола істини чи форма політичної маніпуляції/ В. Коміссаров (стр.81-85)
Гуменюк О. Інноваційно-психологічний клімат як об'кт теоретико-методологічного аналізу/ О. Гуменюк (стр.86-108)
Ревасевич І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання/ І. Ревасевич (стр.109-127)
Бутерко Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання/ Я. Бутерко (стр.128-135)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Глузман О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти/ О. Глузман (стр.8-44)
Фішман І. Постання методософії / І. Фішман (стр.45-51)
Фурман А. Категоріогенез як напрям професійного методологування/ А. Фурман (стр.53-58)
Кубаєвський М. Контекстна буттєвість етносу в глобалізованому просторі/ М. Кубаєвський (стр.59-64)
Гуменюк О. Громадянська відповідальність у контексті політичного сьогодення/ О. Гуменюк (стр.65-74)
Ситнікова Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника/ Н. Ситнікова (стр.75-104)
Ревасевич І. Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту/ І. Ревасевич (стр.105-115)
Гірняк А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника/ А. Гірняк (стр.116-138)
Туз Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура/ Л. Туз (стр.140-147)
Іваненко Б. Ососбливості формування та вияву інваріантності психіки суб'єкта/ Б. Іваненко (стр.148-151)
Педченко О. Проблема релігійної віри у глибинній психології/ О. Педченко (стр.151-153)
Раджабова С. Вплив ідентифікації на формування глибинно-психологічного змісту психіки/ С. Раджабова (стр.153-156)
Аврамченко С. Взаємозв'язок внутрішньої суперечливості психіки суб'єкта із феноменом Едіпового комплексу/ С. Аврамченко (стр.156-160)
Стасько О. Специфіка пізнання умовних цінностей суб'єкта в контексті методу АСПН/ О. Стасько (стр.161-163)
Богданова Н. Дезадаптація суб'єкта та її зв'язок з об'єктними відношеннями/ Н. Богданова [та ін.] (стр.164-168)
Усатенко О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика/ О. Усатенко (стр.168-172)
Харенко С. Деструктивний вплив контрпереносу у психокорекційній роботі з підлітками/ С. Харенко (стр.172-175)
Євтушенко І. Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах/ І. Євтушенко (стр.176-179)
Святка О. Професійне вигорання в контексті психологічного опору/ О. Святка (стр.179-182)
Калашник І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика/ І. Калашник (стр.183-185)
Бондаревська Л. Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигоряння/ Л. Бондаревська (стр.185-188)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2008р.,N 3
Цікаві статті :
Шинкарюк А. Модель психомоторно-рівневої структури активності та свободи суб'єкта/ А. Шинкарюк (стр.5-18)
Фішман І. Сповідь нового праксису/ І. Фішман (стр.19-27)
Мартинюк О. Розвиток професійних орієнтацій майбутніх учителів/ О. Мартинюк (стр.28-40)
Надвинична Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання/ Т. Надвинична (стр.41-55)
Ревасевич І. Психокультурна взаємодія людини та економіки/ І. Ревасевич (стр.56-62)
Олійник В. Корекція ненормативної поведінки особистості прикордонника/ В. Олійник, Ю. Титов (стр.63-66)
Бугерко Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності/ Я. Бугерко (стр.67-92)
Фройд А. Техніка дитячого психоаналізу/ А. Фройд (стр.93-115)
Москаль Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти/ Ю. Москаль (стр.116-122)
Фурман А. Теоретична концепція інноваційного програмово-методичного забезпечення освітнього процесу/ А. Фурман (стр.123-159)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ревасевич І.
Назва : Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 1. - С. 109-127. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/1). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Психологія педагогічна-- Школярі
Психологія навчання-- Модульно-розвивальне навчання
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ревасевич І.
Назва : Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 2. - С. 105-115. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/2). - ISSN 1810-2131
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Експериментальна психологія
Вікова психологія-- Школярі
Психологія особистості-- Адаптація школярів
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ревасевич І.
Назва : Психокультурна взаємодія людини та економіки
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 3. - С. 56-62. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/3). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економічна психологія
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)