Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Резнік, О.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2006г.,N 2 (Введено оглавление)
2.

Злобіна О. Громадянський простір України: ступінь ідентифікації та чинники консолідації/О. Злобіна, О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.177-194
3.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2007г.,N 4 (Введено оглавление)
4.

Резнік О. Стилеві ознаки суспільно-політичних практик населення України та чинники їх формування/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 4.-С.50-64
5.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2008г.,N 2 (Введено оглавление)
6.

Резнік О. Реалізація соціальних інтересів : механізми та форми/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.180-182
7.

Зернові культури/[Г. Р. Пікуш та ін.] ; за ред. Г. Р. Пікуша, В. І. Бондаренка. - 1985
8.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2012г.,N 2 (Введено оглавление)
9.

Резнік О. Урядові реформи в масовій свідомості громадян України/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 2.-С.151-163
10.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
11.

Резнік О. Чинники залученості в роботу добровільних чи благодійних організацій у європейських країнах/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2013,N N 1.-С.139-153
12.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2013г.,N 4 (Введено оглавление)
13.

Резнік О. Зумовленість громадянських практик в Україні як віддзеркалення соціально-економічного розвитку суспільства/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2013,N N 4.-С.135-145
14.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
15.

Резнік О. Громадянські практики як форми соціальної творчості/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2015,N N 1.-С.191-192
16.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2015г.,N 2 (Введено оглавление)
17.

Резнік О. Орієтації українців щодо участі держави в управлінні економікою: соціальні наслідки приватизаційних процесів/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2015,N N 2.-С.38-51
18.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
19.

Резнік О. Соціальна напруженість та масові протести в Україні: відмінність детермінант та механізмів прояву/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2017,N N 2.-С.35-58
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)