Пошуковий запит: <.>A=Сидорчук, Н. Г.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17 |
>1.
| Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін/за ред. О. А. Дубасенюка. - 2004
|
>2.
| Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку/за заг. ред. проф. О. А. Дубасенюка [та ін.]. - 2006
|
>3.
| Дубасенюк О.А. Концептуальні моделі педагогічної освіти/О. А. Дубасенюк. - 2006 // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.8-29
|
>4.
| Осадчий М.М. Тенденції розвитку національних освітніх систем/М. М. Осадчий, О. М. Спірін // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.30-50
|
>5.
| Сидорчук Н.Г. Модель системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті вимог єдиного освітнього простору/Н. Г. Сидорчук // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.51-67
|
>6.
| Вітвицька С.С. Компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноевропейських країн, США та України/С. С. Вітвицька // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.68-99
|
>7.
| Дубасенюк О.А. Факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи/О. А. Дубасенюк // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.100-173
|
>8.
| Антонова О.Є. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості/О. Є. Антонова // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.174-215
|
>9.
| Яценко С.Л. Модель особистісно орієнтованого навчання: обгрунтування структури та сутності компонентів/С. Л. Яценко // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.215-234
|
>10.
| Якса Н.В. Аналіз педагогічних моделей полікультурної освіти/Н. В. Якса // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.235-255
|
>11.
| Калінін В.О. Теоретичні засади моделі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур/В. О. Калінін // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.256-273
|
>12.
| Костюшко Ю.О. Модель підготовки майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії у ситуації конфлікту/Ю. О. Костюшко // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.274-293
|
>13.
| Єремєєва В.М. Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя/В. М. Єремєєва // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.294-301
|
>14.
| Спірін О.М. Моделювання кредитно-модульної системи підготовки вчителя у вигляді спільного європейського освітнього проекту/О. М. Спірін // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.302-315
|
>15.
| Модернізація освіти України у контексті євроінтеграційних процесів: історико-педагогічний аспект/О. А. Дубасенюк [та ін.]. - 2008
|
>16.
| Дубасенюк О.А. Становлення наукової школи "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів" Житомирського державного університету імені Івана Франка/О. А. Дубасенюк // Модернізація освіти України у контексті євроінтеграційних процесів: історико-педагогічний аспект. -Житомир:ЖДУ ім. І. Франка, 2008.-С.9-23
|
>17.
| Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку/М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - 2012
|
|