Пошуковий запит: <.>A=Симоненкова, Т.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Симоненкова Т.
Назва : Робота над підвищенням рівня культури мовлення учнів
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2010. - N 8. - С. 32-37 (Шифр umil/2010/8) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська мова-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 8 Цікаві статті : Голуб Н. Риторична компетентність учнів стврших класів як показник сучасної мовної освіти/ Н. Голуб (стр.2-7) Шелехова Г. Компетентнісна орієнтація вправ і завдань у підручнику української мови для старшокласників/ Г. Шелехова (стр.8-12) Бондаренко Н. Мовна надмірність і мовна недостатність в системі роботи зі стилістики і культури мовлення у старших класах/ Н. Бондаренко (стр.13-16) Федорчук Т. Навчання старшокласників використовувати лексичні засоби виразності мовлення/ Т. Федорчук (стр.17-21) Варзацька Л. Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці/ Л. Варзацька (стр.22-25) Ярмолюк А. Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції/ А. Ярмолюк (стр.26-31) Симоненкова Т. Робота над підвищенням рівня культури мовлення учнів/ Т. Симоненкова (стр.32-37) Дороз В. Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови/ В. Дороз (стр.37-45) Яценко Т. Формування компетентного читача в умовах профільного навчання/ Т. Яценко (стр.46-48) Хорошковська О. Текст як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання/ О. Хорошковська (стр.49-52) Дорошко Л. Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин/ Л. Дорошко (стр.53-56) Повхан К. Формування вимовних умінь учнів-угорців на початковому етапі навчання української мови/ К. Повхан (стр.57-60) Яновицька Н. Граматика як лінгвістична основа формування комунікативного мовлення/ Н. Яновицька (стр.61-65) Плахотник В. Інтеграція методичної системи в загальну теорію систем/ В. Плахотник (стр.66-69) Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови / Г. Шелехова (стр.70-71) Новосьолова В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії/ В. Новосьолова (стр.72-79) Цікаві статті : Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Симоненкова Т.
Назва : Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2011. - N 8. - С. 27-32 (Шифр umil/2011/8) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська мова -- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 8 Цікаві статті : Голуб Н. Самостійна робота учнів старших класів з риторичними текстами/ Н. Голуб (стр.2-9) Ладоня К. Формування культури спілкування в старшокласників на уроках української мови/ К. Ладоня (стр.9-14) Васьківська Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери/ Г. Васьківська, С. Косянчук (стр.14-20) Бондаренко Н. Вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників на основі знань про норми української літературної мови/ Н. Бондаренко (стр.20-27) Симоненкова Т. Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності/ Т. Симоненкова (стр.27-32) Галаєвська Л. Дотримання культури спілкування старшокласників у процесі створення жанрів ділового мовлення/ Л. Галаєвська (стр.33-37) Бондаренко Ю. Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі/ Ю. Бондаренко (стр.38-41) Шевченко З. Вивчення творчасті М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури/ З. Шевченко (стр.42-47) Маткобожик В. Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. Окличні речення/ В. Маткобожик (стр.48-50) Скрипник Л. Кольористика роману "Диво" Павла Загребельного/ Л. Скрипник, М. Панченко (стр.51-55) Поліщук І. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства/ І. Поліщук, А. Білоног (стр.55-57) Плахотник В. Організація і структура лінгводидактичної системи/ В. Плахотник (стр.58-59) Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11 класу з української (рідної) мови / Г. Шелехова (стр.60-61) Цікаві статті : Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Симоненкова Т.
Назва : Формування творчих здібностей учнів засобами української мови
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2012. - N 7. - С. 6-10 (Шифр umil/2012/7) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська мова -- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2012р.,N 7 Цікаві статті : Авраменко О. Додержання принципу наступності в змісті підручників з української мови для 5-го класу/ О. Авраменко (стр.2-6) Симоненкова Т. Формування творчих здібностей учнів засобами української мови/ Т. Симоненкова (стр.6-10) Єрмоленко С. Лексичні та граматичні синоніми на уроках української мови/ С. Єрмоленко (стр.11-16) Шуневич О. Читання як засіб формування в старшокласників загальнонавчальних умінь на уроках української мови/ О. Шуневич (стр.16-22) Шелехова Г. Уміння сприймати мовлення як складник мовленнєвої компетентності учнів основної школи/ Г. Шелехова (стр.22-26) Шевченко З. Усна народна творчість у формуванні національного менталітету учнів в умовах допрофільного навчання/ З. Шевченко (стр.27-29) Фенцик О. Порівняння як ефективний прийом аналізу художнього твору у формуванні компетентного читача/ О. Фенцик (стр.30-32) Дуняшенко Н. Неслухняність чи спосіб утвердження власного "Я"?/ Н. Дуняшенко (стр.33-41) Рейдало В. Методична компетентність у структурі професійної підготовки майбутнього викладача літератури/ В. Рейдало (стр.42-45) Голуб Н. Сучасні підходи до проведення лабораторних занять із методики навчання української мови у вищій школі/ Н. Голуб, Л. Проценко (стр.46-50) Бєляєва О. Лінгводидактичне тестування в контексті загальної тестології/ О. Бєляєва (стр.51-54) Романко І. Комунікативна взаємодія вчителя й учнів як спосіб міжособистісних стосунків у навчально-виховному процесі/ І. Романко, О. Пісоцька (стр.54-57) Усатенко Т. Соціогуманітарний простір концепту "ідентичність"/ Т. Усатенко, Г. Усатенко (стр.58-63) Цікаві статті : Знайти схожі
|
|