Пошуковий запит: <.>A=Соловйов, Ю.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
1.
|
Назва журналу :Рідна школа -2010р.,N 4/5 Цікаві статті : Соловйов Ю. Ліцей - флагман обласної програми "Обдаровані діти"/ Ю. Соловйов (стр.4-5) Шевченко В. Університетський ліцей - старт у майбутнє/ В. Шевченко (стр.6-7) Алфімов В. Педагогічна система університетського ліцею/ В. Алфімов (стр.8-11) Чернишов О. Підготовка педагогів до роботи з обдарованими дітьми/ О. Чернишов (стр.12-14) Алфімов В. Професійне довголіття педагогів: проблема підтримки/ В. Алфімов (стр.15-17) Васильєв С. Науково-методична робота і творчість педагогів ліцею/ С. Васильєв (стр.17-20) Мельничук Т. Розвиток творчої особистості в процесі науково-дослідної діяльності / Т. Мельничук (стр.20-23) Алфімов Д. Гуманізація учнівського самоврядування в бізнес-ліцеї/ Д. Алфімов (стр.24-26) Зотова І. Система психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів ліцею/ І. Зотова (стр.27-29) Ісаєнко В. Творчі задачі з фізики як засіб розвитку уяви в обдарованих дітей/ В. Ісаєнко (стр.30-32) Килівник Н. Ліцейське наукове товариство - шлях у велику науку/ Н. Килівник, Ю. Губіна (стр.33-34) Кретова М. Використання методу проектів на уроках інформатики/ М. Кретова (стр.35-37) Максимов Ю. Розвиток особистості ліцеїста-гуманітарія шляхом міжпредметної інтеграції на уроках математики і природознавства/ Ю. Максимов (стр.37-39) Димченко Л. Нетрадиційні письмові роботи з мови - один із засобів розвитку креативності старшокласників в умовах профільної освіти/ Л. Димченко (стр.40-43) Кириченко М. Формування мовних умінь і навичок учнів у підготовці до зовнішнього незалежного тестування/ М. Кириченко (стр.44-46) Глущенко Л. Проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у контексті сучасного змісту шкільної літературної освіти/ Л. Глущенко (стр.47-49) Нафанець О. Роль полікультурної освіти старшокласників у становленні толерантної особистості/ О. Нафанець (стр.49-52) Чернова Г. Формування дискурсивної компетентності ліцеїстів/ Г. Чернова (стр.52-55) Ходос Б. Полілог на уроках англійської мови як засіб реалізації комунікативного підходу до навчання/ Б. Ходос (стр.55-58) Ручка М. Робота з обдарованими дітьми у процесі вивчення іноземних мов/ М. Ручка (стр.59-60) Камаралі С. Зміст історичної освіти в ліцеї і проблеми її гуманізації/ С. Камаралі (стр.61-65) Безродна В. Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності/ В. Безродна (стр.66-68) Алфімов В. Діяльність клубу "Інтелігент" у виховній системі ліцею/ В. Алфімов, Т. Вітко (стр.69-71) Богомаз І. Особистий життєвий простір ліцеїста в умовах гуртожитку/ І. Богомаз (стр.72-73) Новіков М. Турбота про здоров'я - шлях до гуманізації фізичного виховання/ М. Новіков, В. Понафідін (стр.74-75) Акименко І. Бібліотека - інформаційно-дослідницький центр/ І. Акименко (стр.75-76) Овсянникова А. Формування естетичних цінностей на заняттях з хореографічного мистецтва/ А. Овсянникова (стр.77-78) Кривошеєва Г. Ліцей - здоров'язберігальний навчальний заклад/ Г. Кривошеєва (стр.79-80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Соловйов Ю.
Назва : Ліцей - флагман обласної програми "Обдаровані діти"
Місце публікування : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2010. - N 4/5. - С. 4-5. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2010/4/5). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики: Ліцеї Обдаровані діти
Знайти схожі
|
3.
|
Назва журналу :Рідна школа -2011р.,N 4/5 Цікаві статті : Соловйов Ю. Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект/ Ю. Соловйов (стр.3-13) Чернишов О. Моделювання післядипломної педагогічної освіти на засадах неперервності професійного розвитку/ О. Чернишов, Е. Соф'янц (стр.14-18) Кучерявий О. Концепція підготовки педагога-дослідника в класичному університеті/ О. Кучерявий (стр.19-26) Омельченко С. Педагогічний ВНЗ у системі неперервної освіти: сучасні підходи, тенденції, перспективи розвитку/ С. Омельченко, С. Чуйко (стр.27-31) Набока О. Професійно орієнтовані технології навчання у підготовці майбутніх педагогів/ О. Набока (стр.31-35) Щербакова К. Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку/ К. Щербакова, О. Брежнєва (стр.35-39) Вінарева Л. Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю/ Л. Вінарева, Г. Марченко (стр.40-45) Чернікова Л. Стратегія розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти/ Л. Чернікова (стр.46-51) Малахова О. Підвищення професійної компетентності управлінських кадрів на засадах акмеологічного підходу/ О. Малахова (стр.52-56) Алфімов В. Формування акмеологічної культури керівників загальноосвітніх шкіл/ В. Алфімов (стр.57-58) Чернишов Д. Підготовка керівників до проектування виховної діяльності у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі/ Д. Чернишов (стр.59-64) Сіліна Н. Модель розвитку професійної компетентності педагогів в акмеологічній школі/ Н. Сіліна (стр.65-68) Горна Е. Діяльність методичної служби як умова підвищення професіоналізму педагогів та вдосконалення освітньої системи району/ Е. Горна (стр.68-71) Тараріна І. Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період/ І. Тараріна (стр.72-76) Куцман К. Адаптація молодого вчителя сільської школи/ К. Куцман, О. Коссе (стр.77-80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Соловйов Ю.
Назва : Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект
Місце публікування : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2011. - N 4/5. - С. 3-13. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2011/4/5). - ISSN 0131-6788 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Педагогічні інновації
Знайти схожі
|
5.
|
Назва журналу :Початкова школа -2012р.,N 2 Цікаві статті : Соловйов Ю. Животворча сила педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського/ Ю. Соловйов (стр.1-4) Моляка О. Чому в людини є ім'я/ О. Моляка (стр.5-8) Долінговська К. Розвиток пізнавальних інтересів учнів 4 класу під час самостійного читання/ К. Долінговська, І. Віскушенко (стр.8-10) Кисільова-Біла В. Логічна складова предметної математичної компетентності молодшого школяра/ В. Кисільова-Біла (стр.11-16) Трояновська Г. Урок з природознавства у 4 класі/ Г. Трояновська (стр.16-19) Лисенко Н. Відкритий урок з природознавства у 3 класі/ Н. Лисенко (стр.19-21) Березанська К. Урок з курсу "Основи здоров'я" у 4 класі/ К. Березанська (стр.22-25) Сідлецький А. Урок-телепередача з трудового навчання у 2 класі/ А. Сідлецький (стр.26-28) Бабаніна І. Урок-подорож з математики та трудового навчання з елементами гри/ І. Бабаніна (стр.28-30) Мачулкіна О. Читання на уроках математики/ О. Мачулкіна (стр.30-32) Лобова О. Виховуємо у співі/ О. Лобова (стр.33-35) Мартиненко О. Впровадження засобів творчої імпровізації в систему хореграфічних занять початкової школи/ О. Мартиненко (стр.36-39) Мішедченко В. Народна пісня - шлях до виховання духовності молодших школярів/ В. Мішедченко (стр.39-41) Горобченко Н. Використання дослідницьких методів на уроках як дієвий спосіб забезпечення творчого розвитку особистості/ Н. Горобченко (стр.42-43) Большакова І. Розвиток логічної культури вчителя початкової школи у межах внутрішньошкільної методичної роботи/ І. Большакова (стр.44-47) Синичич В. "Школа розвитку": пошук, експеримент, творчість/ В. Синичич (стр.48-50) Чумарна М. Від першого слова - до розкриття любові/ М. Чумарна (стр.51-52) Мелещенко А. Хедер - єврейська початкова школа на Волині другої половини ХІХ - початку ХХ ст./ А. Мелещенко (стр.53-54) Корнієнко С. Сім'я і школа - одна родина/ С. Корнієнко (стр.55-57) Радюкіна О. Урок з математики у 1 класі/ О. Радюкіна (стр.58) Гладченко О. Перші вісники весни/ О. Гладченко (стр.59-60) Мовчун Л. Культура поетичного мовлення/ Л. Мовчун (стр.61-62) Цікаві статті : Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Соловйов Ю.
Назва : Животворча сила педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського
: педагоги Донеччини віддають серце дітям
Місце публікування : Початкова школа. - К.: Початкова школа, 2012. - N 2. - С. 1-4. - ISSN 0131-5358 (Шифр posh/2012/2). - ISSN 0131-5358 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Педагоги українські
Знайти схожі
|
7.
|
Назва журналу :Рідна школа -2012р.,N 7 Цікаві статті : Сухомлинська О. Думки В. О. Сухомлинського про здоров'я дітей в історичній перспективі/ О. Сухомлинська (стр.3-7) Савченко О. Психодидактичні аспекти реалізації здоров'язбережувальної функції шкільної освіти: діалог з В. О. Сухомлинським/ О. Савченко (стр.8-12) Заліток Л. Ідеї В. О. Сухомлинського щодо збереження здоров'я дітей в умовах розвитку освіти: бібліографічне дослідження/ Л. Заліток (стр.12-14) Соловйов Ю. Регіональна система освіти: стратегія інноваційного розвитку/ Ю. Соловйов (стр.15-20) Чернишов О. Ідеї здоров'язбережувальної педагогіки В. О. Сухомлинського та їх утілення у практику сучасної школи/ О. Чернишов (стр.21-24) Омельченко С. Здоров'язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку/ С. Омельченко, Л. Каліберда (стр.25-28) Бадер В. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у формуванні соціокультурної і комунікативної компетентностей молодших школярів/ В. Бадер (стр.29-34) Волобуєва Т. Здоров'язбережувальна технологія як система заходів з охорони та зміцнення здоров'я учнів/ Т. Волобуєва (стр.35-38) Сидоренко В. Феномен педагогічної майстерності вчителя в концептуальних вимірах творчої спадщини В. О. Сухомлинського/ В. Сидоренко (стр.39-43) Бухлова Н. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті сучасності/ Н. Бухлова (стр.44-46) Павленко Л. Від "Школи радості" Василя Сухомлинського до сучасного навчального закладу - Школи сприяння здоров'ю/ Л. Павленко (стр.47-50) Трубчаніна О. Упровадження ідей В. О. Сухомлинського в практику формування валеологічної компетентності шляхом реалізації оздоровчої функції шкільної хімічної освіти/ О. Трубчаніна, Р. Чернишева (стр.50-53) Лавренко О. Формування соціальної активності підлітків шляхом використання виховного потенціалу педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського/ О. Лавренко (стр.54-57) Мазченко А. Використання спадщини В. О. Сухомлинського на шляху впровадження здоров'язбережувальних технологій/ А. Мазченко (стр.58-60) Дубинка Л. Умови формування здоров'язбережувального освітнього простору в Школі сприяння здоров'ю/ Л. Дубинка, А. Хмарна (стр.61-66) Шрамко О. Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров'язбережувальних технологій у сучасній початковій школі/ О. Шрамко (стр.67-70) Савостіна І. Впровадження ідей здоров'ятворчої філософії В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес сучасної сільської школи/ І. Савостіна (стр.71-73) Шкурат О. Гарна родина - здорова дитина/ О. Шкурат, Л. Аксьоненко (стр.74-80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Соловйов Ю.
Назва : Регіональна система освіти: стратегія інноваційного розвитку
Місце публікування : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2012. - N 7. - С. 15-20. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2012/7). - ISSN 0131-6788 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Педагогічні інновації-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
9.
|
Назва журналу :Рідна школа -2013р.,N 7 Цікаві статті : Соловйов Ю. Освітній округ як багатофункціональний механізм державно-громадського управління у регіоні/ Ю. Соловйов (стр.3-7) Чернишов О. Формування системи науково-методичного супроводу діяльності освітніх округів/ О. Чернишов, Л. Чернікова (стр.8-13) Волобуєва Т. Єдиний цифровий простір освітнього округу: адаптивна модель/ Т. Волобуєва (стр.14-19) Бочаров С. Освітній округ як чинник розвитку виховної системи навчального закладу/ С. Бочаров (стр.20-22) Пасечнікова Л. Управлінське забезпечення професійного розвитку педагогічних кадрів в освітньому окрузі/ Л. Пасечнікова (стр.23-27) Соф'янц Е. Освітній округ як інноваційна модель управління: експеримент триває/ Е. Соф'янц (стр.28-31) Бухлова Н. / Н. Бухлова [та ін.] (стр.32-35) Колтакова Н. Заклади культури як суб'єкти цілісної моделі освітнього округу/ Н. Колтакова, С. Волкова (стр.36-39) Горна Е. Організація профільного навчання і професійної підготовки школярів в умовах освітнього округу/ Е. Горна (стр.40-43) Ферсілеєва Ж. Інноваційні форми організації додаткової та дистанційної освіти в освітньому окрузі/ Ж. Ферсілеєва, І. Цунікова (стр.44-48) Вінницька Н. Віртуальний виховний простір як компонент мережевої взаємодії суб'єктів освітнього округу/ Н. Вінницька, Г. Ломакіна (стр.49-52) Ях Т. Управління розвитком освітніх округів сільського району в контексті підвищення якості регіональної системи освіти/ Т. Ях (стр.53-56) Пелих М. Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді/ М. Пелих (стр.57-60) Поуль В. Базовий навчальний заклад освітнього округу - Школа сприяння здоров'ю: напрями діяльності/ В. Поуль (стр.61-64) Хмельницька Л. Літня школа - запорука успішної соціалізації особистості/ Л. Хмельницька (стр.65-69) Гапоненкова Н. Діяльність опорного закладу як методичного центру в освітньому окрузі/ Н. Гапоненкова, В. Головіна (стр.70-72) Пахомова М. Формування математичної компетенції старшокласників в умовах освітнього округу/ М. Пахомова, Л. Зуєва (стр.73-76) Сидорова Є. Освітній округ як інноваційна модель управління освітою: напрями діяльності/ Є. Сидорова (стр.77-80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Соловйов Ю.
Назва : Освітній округ як багатофункціональний механізм державно-громадського управління у регіоні
Місце публікування : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2013. - N 7. - С. 3-7. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2013/7). - ISSN 0131-6788 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта-- Освітні округи --Україна
Знайти схожі
|
|