Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Чурилов, М.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 4
Цікаві статті :
Калашник В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних/ В. Калашник (стр.4-8)
Головкіна Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів/ Н. Головкіна (стр.9-13)
Чурилов М. Структура процесу формування вибіркової сукупності/ М. Чурилов (стр.14-21)
Кракович Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн/ Д. Кракович (стр.22-24)
Решетнікова Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання/ Г. Решетнікова, А. Жидков (стр.25-27)
Зозульов О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств/ О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова (стр.33-41)
Карпенко Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод")/ Н. Карпенко, В. Штуль (стр.42-48)
Шевцова О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств/ О. Шевцова (стр.49-53)
Дайновський Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла/ Ю. Дайновський (стр.54-60)
Пруднікова М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону/ М. Пруднікова (стр.61-64)
Парімал Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів/ Чандра Бісвас Парімал (стр.65-67)
Лилик І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі/ І. Лилик (стр.68-70)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чурилов М.
Назва : Структура процесу формування вибіркової сукупності
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 4. - С. 14-21. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/4). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Соціологія: теорія, методи, маркетинг -2008р.,N 1
Цікаві статті :
Грищенко К. З нагоди 10-ліття часопису/ К. Грищенко, А. Малюк (стр.5-8)
Бакіров В. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг": 10 років подвижницької праці/ В. Бакіров (стр.9-10)
Костенко Н. Місце і час соціології/ Н. Костенко, С. Макеєв (стр.11-32)
Тарасенко В. Науковий інтелект соціології/ В. Тарасенко (стр.33-49)
Валерстайн І. Маркс і слаборозвиненість/ І. Валерстайн (стр.50-66)
Гіглі Д. Зміна еліти та лідерів у ліберальних демократіях/ Д. Гіглі, Я. Пакульський (стр.67-84)
Вельцель Х. Людський розвиток і "вибух" демократії: варіації змін режимів серед 60 суспільств/ Х. Вельцель, Р. Інглгарт (стр.85-118)
Денджерфільд М. Європейський Союз і посткомуністична Європа: один підхід чи кілька?/ М. Денджерфільд (стр.119-139)
Куценко О. До соцієтальної інтеграції чи до розвитку "паралельних суспільств"? (Порівняльне дослідження міжетнічних взаємодій)/ О. Куценко (стр.140-165)
Субєктивна надійність: теорія і метод вимірювання (ІСН) / Головаха Є, Горбачик А, Любива Т. та ін. (стр.166-188)
Винославська С. Ехіt-poll: методика дослідження в оперативному режимі/ С. Винославська, М. Чурилов (стр.189-214)
Паніотто В. Динаміка ксенофобії й антисемітизму в Україні (1994-2007)/ В. Паніотто (стр.197-213)
Міщенко М. Динаміка емоційного самопочуття прихильників різних політичних сил (2005-2007)/ М. Міщенко (стр.215-221)
Сорока Ю. "Відмова від багатства" та зміни у сприйнятті соціальної нерівності/ Ю. Сорока, Т. Зуб (стр.222-236)
Брік Т. Перші міжнародні соціологічні читання пам"яті Н.В. Паніної "Сучасний стан і перспективи розвитку соціології в Україні та Європі"/ Т. Брік (стр.237-243. - (Наукове життя))
Конкурс "Кращий молодий соціолог року" під егідою Соціологічного центру ім. Н.В. Паніної (стр.242-243. - (Наукове життя))
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Винославська С., Чурилов М.
Назва : Ехіt-poll: методика дослідження в оперативному режимі
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково- теоретичний часопис. - К., 2008. - N 1. - С. 189-214. - (Шифр stmm/2008/1)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: соціологія права
Соціологія дослідження
Географіч. рубрики: Україна
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Павленко А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ/ А. Павленко (стр.4-9)
Чурилов М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях/ М. Чурилов (стр.18-20)
Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку/ О. Зозульов (стр.21-23)
Бєлявцев М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств/ М. Бєлявцев, М. Беспята (стр.24-26)
Данніков О. Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю/ О. Данніков (стр.27-31)
Шаргородський А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє/ А. Шаргородський (стр.32-33)
Ткачук О. EVENT - важлива складова сучасного PR/ О. Ткачук (стр.34-39)
Спываковська Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку/ Т. Спываковська (стр.40-44)
Стадніченко В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення/ В. Стадніченко, А. Цибулько (стр.45-49)
Гавриш О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку/ О. Гавриш, О. Старченко (стр.50-53)
Бровченко В. Технологічні інновації для роздрібних мереж/ В. Бровченко (стр.54-56)
Ковальчук С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів/ С. Ковальчук, І. Слободян (стр.57-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чурилов М.
Назва : Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 18-20. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Соціологія: теорія, методи, маркетинг -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Костенко Н. Теорема Паніотто і музика лічіння/ Н. Костенко, С. Макеєв (стр.5-7)
Докторов Б. Колезі і другові 70./ Б. Докторов (стр.7-8)
Алексєєв А. Володимир Паніоттто - Людина, Громадянин, Учений/ А. Алексєєв ; 8-10
Чурилов М. Про Володимира Ілліча Паніотто/ М. Чурилов (стр.10)
Головаха Є. Володимир Паніотто: коли подія в житті одного соціолога стає подією в житті всієї соціологічної спільноти/ Є. Головаха (стр.10-11)
Паніотто В. Відданість соціології/ В. Паніотто (стр.15-16)
Єрмоленко А. Громадський дискурс як чинник реформуваня українського суспільства/ А. Єрмоленко (стр.27-29)
Казаков В. Реформи: проблеми методології дослідження/ В. Казаков (стр.29-30)
Арсеєнко А. Камо грядеши, Україно, у XXI столітті?/ А. Арсеєнко (стр.30-33)
Мартинюк І. "Ми прокинулись у новій країні, але не в новому суспільстві!"/ І. Мартинюк (стр.33-34)
Стегній О. Інституціональна необхідність судової реформи/ О. Стегній (стр.34-36)
Петрушина Т. Щодо реалій і суспільних очікувань від реформ в Україні/ Т. Петрушина (стр.36-39)
Смакота В. Оцінки результатів економічних реформ населенням України/ В. Смакота (стр.39-41)
Толстих Н. Реформуваня економіки: чи готове населення України терпіти погіршення добробуту?/ Н. Толстих (стр.41-43)
Буткалюк В. Вплив деіндустріалізації на становище робітників України/ В. Буткалюк (стр.43-44)
Бойко Н. Е-реформування - позитивний поштовх до перетворень суспільтствіа/ Н. Бойко (стр.44-46)
Максименко О. Помісна церква в Україні/ О. Максименко (стр.47-48)
Бекешкіна І. Реформи і соціологія/ І. Бекешкіна (стр.48-50)
Паращевін М. Результати моніторингових загальнонаціональних опитувань "Українське суспільство" щодо сприйняття і оцінки реформ у громадській думці країни/ М. Паращевін, В. Степаненко (стр.51-56)
Кузьо Т. Структурні перешкоди в реформуванні України/ Т. Кузьо (стр.57-64)
Резнік В. (Де)легітимація соціального порядку та уподобання щодо модернізації його засад в сучасній Україні: передумови і тенденції/ В. Резнік (стр.65-102)
Гентшель Г. Мови і коди в центральних регіонах України: думки та атитюди/ Г. Гентшель, Я. П. Целер (стр.103-127)
Дембіцький С. Апріорна та апостеріорна кластеризація результатів соціологічного тесту "Типи політичної культури": порівняльний аналіз/ С. Дембіцький (стр.128-144)
Скокова Л. Участь у мереживо-цифровій культурі в Україні: порівняльна динаміка/ Л. Скокова (стр.145-163)
Привалов Ю. Розуміння "розколу" в соціологічній літературі/ Ю. Привалов, В. Казаков (стр.164-174)
Максименко О. "Український соціум: що знаємо, чого не знаємо і чого уникаємо"/ О. Максименко (стр.198-205)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Соціологія: теорія, методи, маркетинг -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Головаха Є. Вітаємо Миколу Миколайовича Чурилова/ Є. Головаха (стр.3-4)
Костенко Н. Микола Чурилов як частина власної мови/ Н. Костенко, С. Макеєв (стр.4-7)
Чурилов М. Як усе починалося: перший ВЦДГД і багато чого іншого/ М. Чурилов (стр.7-10)
Головаха М. Микола Чурилов про Наталію Паніну/ М. Головаха (стр.10-12)
Докторов Б. З. Наталія Паніна і її внесок у становлення Центрально-Українського відділення ВЦДГД/ Б. З. Докторов (стр.12-15)
Головаха Є. Вітаємо Володимира Самуїловича Магуна!/ Є. Головаха (стр.16-17)
Димерська-Цигельман Л. Томас Ман і Микола Бердяєв про культурно-історичні джерела націонал-соціалізму і російського комунізму/ Л. Димерська-Цигельман (стр.18-36)
Мафесолі М. Хвала релятивізму/ М. Мафесолі (стр.37-47)
Мейжис І. Соціокультурні складові поняття безпеки в соціології/ І. Мейжис (стр.48-59)
Рахманов О. Соціальне підгрунтя олігархічної системи в Україні/ О. Рахманов (стр.60-73)
Коржов Г. Теоретичні контроверзи в інтерпретації подвійної ідентичності та шляхи їх емпіричної верифікації/ Г. Коржов (стр.74-88)
Паращевін М. Вплив релігійності на поширеність цінності традиціоналізму/ М. Паращевін (стр.89-101)
Дембіцький С. Застосування L-шкали (ММРІ) щодо загальної популяції в Україні: результати і гіпотези/ С. Дембіцький (стр.102-118)
Батаєва К. Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності/ К. Батаєва, К. Макаренко, Ю. Полякова (стр.119-143)
Кравченко А. З історії радянської соціології: концепція стимулювання праці І. М. Попової/ А. Кравченко (стр.160-173)
Степаненко В. Круглий стіл "Вибіркові соціологічні дослідження в Україні: історія та сучасні проблеми"/ В. Степаненко (стр.174-179)
Чурилов М. Вибірка в маркетингових дослідженнях/ М. Чурилов (стр.179-182)
Молодикова І. 25 років по тому: між радянським минулим і неясним євразійським та європейським майбутнім/ І. Молодикова, Р. Мнацаканян (стр.183-194)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чурилов М.
Назва : Як усе починалося: перший ВЦДГД і багато чого іншого : інтерв'ю з Миколою Чуриловим
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - К.: Ін-т соціології НАН України, 2017. - N 3. - С. 7-10. - ISSN 1563-3713 (Шифр stmm/2017/3). - ISSN 1563-3713
Предметні рубрики: Соціологи українські, 20 - 21 ст.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чурилов М.
Назва : Вибірка в маркетингових дослідженнях
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - К.: Ін-т соціології НАН України, 2017. - N 3. - С. 179-182. - ISSN 1563-3713 (Шифр stmm/2017/3). - ISSN 1563-3713
Предметні рубрики: Маркетинг-- Соціологічні дослідження
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чурилов М.
Назва : Про Володимира Ілліча Паніотто
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - К.: Ін-т соціології НАН України, 2017. - N 1. - С. 10. - ISSN 1563-3713 (Шифр stmm/2017/1). - ISSN 1563-3713
Предметні рубрики: Соціологи українські, 20 - 21 ст.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)