Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шевченко, З.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-35 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойченко М., Бойченко Н., Шевченко З.
Назва : Етичні та економічні умови народження людини як філософська проблема
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2020. - N 1. - С. 80-92. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2020/1). - ISSN 1727-9313
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Філософська антропологія
Соціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): народження людини--етика--економіка--причини і наслідки--цінності--раціональний вибір
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вісник Київського національного торговельно-економічного університету -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Боровська Л. Деструкція ідентичності як основа формування конформістської особистості/ Л. Боровська (стр.5-13)
Ліпін М. Давньогрецький поліс як простір розвитку мислення/ М. Ліпін (стр.14-27)
Ванюшина О. Аксіологічні орієнтири українців у контексті європейської інтеграції/ О. Ванюшина, Л. Вербицька (стр.28-41)
Крамар Т. Природа індивідуального: історико-філософський вимір/ Т. Крамар (стр.42-54)
Кошовий І. Ідейні джерела тоталітаризму у філософії Платона/ І. Кошовий (стр.54-69)
Кравченко А. Екзистенція свободи особистості в парадигмі етосу власності/ А. Кравченко (стр.69-80)
Бойченко М. Етичні та економічні умови народження людини як філософська проблема/ М. Бойченко, Н. Бойченко, З. Шевченко (стр.80-92)
Бондаревич І. Специфіка соціальних практик довірчих відносин у перехідних суспільствах/ І. Бондаревич (стр.92-102)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Солошенко Э. Н., Кондакова А. К., Хмель Н. В., Колесников В. Г., Шевченко З. М., Ярмак Т. П.
Назва : Выявление сенсибилизации к пеницилинну G
Місце публікування : Дерматологія та венерологія: наук.-практ. фаховий журнал. - Киiв: "Мед. журн."Клінична імунологія. Алергологія. Інфектологія", 2019. - N 2. - С. 35-38. - ISSN 23081066 (Шифр dtav/2019/2). - ISSN 23081066
Предметні рубрики: Антибіотики-- Аллергія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пенициллин g--сенсибилизация--пеніцілін g--сенсибілізація
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Дерматологія та венерологія -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Кадыгроб И. В. В помощь практическому врачу: отечественный препарат для лечения атопического дерматита/ И. В. Кадыгроб, Н. В. Хитрина, Н. В. Гуцу (стр.16-21)
Савоськіна В. О. Оцінка клінічної ефективності застосування топічного препарату природного походження у дерматології/ В. О. Савоськіна (стр.22-26)
Цепколенко Г. В. Неінвазивні інструментальні методи в оцінці струккккктурно-функціональної основи старіння шкіри/ Г. В. Цепколенко (стр.27-30)
Юрчик Я. Н. Пилинги в дерматокосметологии/ Я. Н. Юрчик, М. Э. Баринова (стр.31-34)
Солошенко Э. Н. Выявление сенсибилизации к пеницилинну G/ Э. Н. Солошенко [и др.] (стр.35-38)
Джораєва С. К. Мікробіологічний моніторинг динаміки антибіотикорезистентності клінічних ізолярів E. coli/ С. К. Джораєва [та ін.] (стр.40-45)
Кутасевич Я. Ф. Стан ресурсів і діяльність дерматологічної служби за 1998-2018рр. в Україні. Нагальні задачі / Я. Ф. Кутасевич, В. М. Волкославська (стр.46-49)
Кутасевич Я. Ф. Кандидозний оніхомікоз як можливе ускладнення при використанні гель-лаку/ Я. Ф. Кутасевич, І. О. Олійник, К. Г. Супрун (стр.50-52)
Савоськина В. А. Современные терапевтические подходы в терапии грибковых инфекций кожи и ее придатков в практике дерматолога/ В. А. Савоськина (стр.53-60)
Черновол А. С. Современные аспекты наружной терапии микозов различной локализации/ А. С. Черновол (стр.62-64)
Ягоцкая Л. П. Пути оптимизации топической терапии микробной экземы/ Л. П. Ягоцкая (стр.65-67)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами -2017р.,N 12
Цікаві статті :
Наближаємо майбутнє: інтернет-марафон видавничої групи "Основа" "Інноваційні технології та методики освіти" (стр.2-3)
Калюжна Н. О. Рекомендації батькам щодо виховання дітей з помірною розумовою відсталістю/ Н. О. Калюжна (стр.4-6)
Шелест В. М. Рекомендації для вчителів, які працюють з дітьми з легкою розумовою відсталістю та діагнозом ДЦП/ В. М. Шелест (стр.7-8)
Шевченко З. В. Потоваришуй з годинником/ З. В. Шевченко (стр.9-12)
Мізіна Н. Л. Музична математика/ Н. Л. Мізіна, Т. С. Клековкіна (стр.13-20)
Немченко Д. О. Дівчина, яка підкорила моделінг на колесах/ Д. О. Немченко (стр.21)
Невмиржицька Н. В. Корекція пізнавальної сфери учнів молодшого шкільного віку з легкою розумовою відсталістю/ Н. В. Невмиржицька (стр.22-31)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О., Шевченко З.
Назва : Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури)
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2013. - N 7. - С. 62-64 (Шифр umil/2013/7)
Предметні рубрики: Педагоги українські
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Хом'як І. Типологія уроків у лінгводидактичній спадщині О. М. Біляєва/ І. Хом'як (стр.2-4)
Солодюк Н. особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах/ Н. Солодюк (стр.5-10)
Кратасюк Л. Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти/ Л. Кратасюк (стр.10-14)
Котляренко С. специфіка вивчення учнями старших класів літературних творів/ С. Котляренко (стр.15-18)
Гаврилюк О. підручник з української літератури в системі формування вмінь діалогічної взаємодії учня з текстом/ О. Гаврилюк (стр.19-21)
Палій Н. Порівняльний аналіз графічних систем української та румунської мов/ Н. Палій (стр.22-25)
Климова К. Розвиток читацьких інтересів у процесі формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей ВНЗ/ К. Климова (стр.26-30)
Гордієнко Г. Компетентнісний підхід до навчання майбутніх документознавців/ Г. Гордієнко (стр.30-36)
Яценко Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" 10-11 класи/ Т. О. Яценко, З. О. Шевченко (стр.37-46)
Табунщик Н. Уроки літератури рідного краю (5 клас)/ Н. Табунщик (стр.47-50)
Яременко Л. До дня української мови та писемності/ Л. Яременко (стр.51-52)
Бущенко В. Сценарії обрядових свят/ В. Бущенко (стр.53-55)
Новосьолова В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексикології і фразеології/ В. Новосьолова (стр.56-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 5
Цікаві статті :
Омельчук С. Дослідницькі завдання з морфології на основі логічних розумових операцій/ С. Омельчук (стр.2-6)
Бондаренко Н. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з мови в курсі старшої школи/ Н. Бондаренко (стр.7-9)
Фасоля А. Вивчення постмодерної поезії: Юрій Андрухович/ А. Фасоля, Т. Фасоля (стр.10-18)
Щербакова Н. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української літератури як умова формування пізнавальної самостійності учнів/ Н. Щербакова (стр.18-22)
Герасименко В. Реальне та уявне в автобіографічній кіноповісті О. П. Довженка "Зачарована Десна" (6 клас)/ В. Герасименко (стр.23-24)
Забіяка В. Правопис та відмінювання іменників ІІІ відміни / В. Забіяка (стр.25-26)
Ромасевич О. Правила вживання великої букви/ О. Ромасевич (стр.26-28)
Юрійчук Н. Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням"/ Н. Юрійчук (стр.29-33)
Дроздова І. Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ/ І. Дроздова (стр.33-38)
Козій О. "Колиска" Івана Чендея: концепт дому у творчості письменника/ О. Козій (стр.39-42)
Шелехова Г. Т. Українська мова 10-11 класи/ Г. Т. Шелехова, В. І. НовосьоловаЯ. І. Остаф (стр.43-47)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови (перший семестр)/ Г. Шелехова (стр.48-50)
Яценко Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"/ Т. О. Яценко, З. О. Шевченко (стр.51-61)
Табунщик Н. Уроки літератури рідного краю/ Н. Табунщик (стр.62-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 6
Цікаві статті :
Горошкіна О. Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту)/ О. Горошкіна, М. Пентилюк (стр.25-32)
Ярмолюк А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції/ А. Ярмолюк (стр.32-36)
Овдійчук л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові / л. Овдійчук (стр.37-38)
Міхно О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури/ О. Міхно (стр.39-41)
Кутковська Г. Творчий переказ тексту з елементами опису приміщення/ Г. Кутковська (стр.42-44)
Романишина Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей/ Н. Романишина (стр.45-49)
Шевченко З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури/ З. Шевченко (стр.50-52)
Андрусенко А. Громадська діяльність жінок в Україні: минуле й сьогодення/ А. Андрусенко (стр.52-56)
Новосьолова В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії/ В. Новосьолова (стр.57-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Міхно О. Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки/ О. Міхно (стр.54-57)
Донченко Т. Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації/ Т. Донченко (стр.2-6)
Дубовик С. Мовчати - уміння, слухати - мистецтво!/ С. Дубовик (стр.6-9)
Яремчук Н. Говоріння як наукове поняття/ Н. Яремчук (стр.10-15)
Нищета В. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі/ В. Нищета (стр.16-20)
Лісовський А. Література в системі сучасної шкільної освіти/ А. Лісовський (стр.21-23)
Яценко Т. Імпресіонізм як стильова течія модернізму. Оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"/ Т. Яценко (стр.24-27)
Шевченко З. Художній світ Т. Шевченка/ З. Шевченко (стр.28-30)
Колеснікова Т. Вивчення прийменника на уроках української мови в 7 класі/ Т. Колеснікова (стр.31-36)
Сміліченко Я. Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання/ Я. Сміліченко (стр.37-40)
Хорошковська О. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту/ О. Хорошковська (стр.41-44)
Романишина Н. Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспекті жанрової поетики/ Н. Романишина (стр.45-49)
Левків К. "Самійло з Немирова, прекрасний розбишака": іронія як стильова домінанта письма Юрія Андруховича/ К. Левків (стр.50-53)
Піскорська Л. І. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5 - 8, 10 класи/ Л. І. Піскорська, Л. В. ГурінаТ. М. Любчич (стр.58-62)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 5
Цікаві статті :
Таранік-Ткачук К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах/ К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. ШелеховаН. І. Шинкарук (стр.2-6)
Таранік-Ткачук К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р./ К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук (стр.7-15)
Новосьолова В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання/ В. Новосьолова (стр.16-21)
Ладоня К. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови/ К. Ладоня (стр.21-26)
Яценко Т. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти/ Т. Яценко (стр.27-29)
Шевченко З. М. Врубель - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури")/ З. Шевченко (стр.30-36)
Осницька Т. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі/ Т. Осницька (стр.37-43)
Сафарова Г. Міфи та легенди українців/ Г. Сафарова (стр.44-48)
Державний стандарт базової і повної середньої освіти (стр.53-61)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11-го класу з української (рідної) мови/ Г. Шелехова (стр.62-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 7
Цікаві статті :
Омельчук С. Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу/ С. Омельчук (стр.2-5)
Остапенко Н. Особливості методики проведення нетрадиційних уроків рідної мови в загальноосвітній школі/ Н. Остапенко (стр.5-8)
Стефурак Р. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі/ Р. Стефурак, Н. ІванишинІ. Бабій (стр.9-14)
Шевчук Л. Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів/ Л. Шевчук (стр.14-17)
Варзацька Л. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти/ Л. Варзацька (стр.17-22)
Овдійчук Л. Вивчення біографії Павла Тичини на уроках української літератури в школі/ Л. Овдійчук (стр.23-26)
Колінько О. Імпресіоністична новела в українській і російській літературах/ О. Колінько (стр.27-31)
Шевченко З. Літературний символізм і мистецько-художня концепція О. Скрябіна/ З. Шевченко (стр.32-37)
Фенцик О. Формування в старшокласників навичок лінгвистичного аналізу художнього твору/ О. Фенцик (стр.38-41)
Бойко Н. Застосування ігрових моментів у мовленнєвому розвитку учнів на уроках української мови/ Н. Бойко (стр.42-46)
Семеног О. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення/ О. Семеног (стр.47-50)
Набок М. Первісно-поетичний тип епічного героя українських народних дум/ М. Набок (стр.51-55)
Новосьолова В. Тестові завдання для контролю навчальних досягнень старшокласників з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології"/ В. Новосьолова (стр.56-58)
Смольська О. Не проспіть Україну мою!/ О. Смольська (стр.59-62)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 8
Цікаві статті :
Голуб Н. Самостійна робота учнів старших класів з риторичними текстами/ Н. Голуб (стр.2-9)
Ладоня К. Формування культури спілкування в старшокласників на уроках української мови/ К. Ладоня (стр.9-14)
Васьківська Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери/ Г. Васьківська, С. Косянчук (стр.14-20)
Бондаренко Н. Вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників на основі знань про норми української літературної мови/ Н. Бондаренко (стр.20-27)
Симоненкова Т. Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності/ Т. Симоненкова (стр.27-32)
Галаєвська Л. Дотримання культури спілкування старшокласників у процесі створення жанрів ділового мовлення/ Л. Галаєвська (стр.33-37)
Бондаренко Ю. Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі/ Ю. Бондаренко (стр.38-41)
Шевченко З. Вивчення творчасті М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури/ З. Шевченко (стр.42-47)
Маткобожик В. Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. Окличні речення/ В. Маткобожик (стр.48-50)
Скрипник Л. Кольористика роману "Диво" Павла Загребельного/ Л. Скрипник, М. Панченко (стр.51-55)
Поліщук І. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства/ І. Поліщук, А. Білоног (стр.55-57)
Плахотник В. Організація і структура лінгводидактичної системи/ В. Плахотник (стр.58-59)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11 класу з української (рідної) мови / Г. Шелехова (стр.60-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Омельчук С. Дослідницькі завдання в системі навчання морфології української мови/ С. Омельчук (стр.2-6)
Бондаренко Н. Проблеми формування правописної компетентності учнів 5 - 7 класів на уроках української мови та шляхи їх розв'язання/ Н. Бондаренко (стр.7-9)
Яремчук Н. Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів 5-6 класів/ Н. Яремчук (стр.10-16)
Цінько С. Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикласників/ С. Цінько (стр.16-19)
Шелехова Г. Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів/ Г. Шелехова (стр.20-24)
Привалова С. Вивчаємо мову художнього твору/ С. Привалова (стр.25-27)
Скоморовська Н. Використання технології критичного мислення на уроках української літератури/ Н. Скоморовська (стр.28-31)
Шевченко З. Експресіонізм у новелістиці В. Стефаника в контексті світової художньої культури/ З. Шевченко (стр.31-35)
Кусакіна Т. Навчальна практика як форма вдосконалення пізнавальної й творчої діяльності учнів/ Т. Кусакіна (стр.36-39)
Сокур А. Г. Тютюнник. Повість "Вогник далеко в степу"/ А. Сокур (стр.39-41)
Маткобожик В. Довідник "Все для учнів про фразеологію"/ В. Маткобожик (стр.42-45)
Бовсунівська Т. Жанрова палітра поезії Тараса Шевченка/ Т. Бовсунівська (стр.46-50)
Компетентнісний підхід до навчання української мови в основній школі (стр.51-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2012р.,N 5
Цікаві статті :
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році (стр.2-10)
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році (стр.11-16)
Ладоня К. Розвиток діалогічного мовлення в учнів 5-х класів на уроках української мови/ К. Ладоня (стр.17-20)
Вітюк В. Система роботи з орфографії у зв'язку з розвитком мовлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. Вітюк (стр.21-26)
Омельчук С. Використання лінгвістичного експерименту в процесі вивчення морфології української мови/ С. Омельчук (стр.27-32)
Шевченко З. Загальнокультурна основа вивчення драматичних творів І. Котляревськогона факультативних заняттях/ З. Шевченко (стр.33-35)
Назаренко Л. Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою/ Л. Назаренко (стр.36-38)
Бронзенко Т. Прислів'я та приказки в контексті уроку української мови і літератури/ Т. Бронзенко, О. Чепела (стр.39-46)
Комаренко Н. Живе - хто іскрить/ Н. Комаренко (стр.47-51)
Маткобожик В. Довідник "Все для учнів про фразеологію"/ В. Маткобожик (стр.52-55)
Трубачева С. Міжпредметні проекти у формуванні навчальних компетентностей старшокласників/ С. Трубачева, Р. Осадчук (стр.56-58)
Кузьменко Л. Найпрекрасніша і найчарівніша Чіо-Чіо-Сан з... України/ Л. Кузьменко (стр.58-60)
Шуневич О. Навчальна програма курсу за вибором "Робота з навчальними текстами"/ О. Шуневич (стр.61-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2012р.,N 7
Цікаві статті :
Авраменко О. Додержання принципу наступності в змісті підручників з української мови для 5-го класу/ О. Авраменко (стр.2-6)
Симоненкова Т. Формування творчих здібностей учнів засобами української мови/ Т. Симоненкова (стр.6-10)
Єрмоленко С. Лексичні та граматичні синоніми на уроках української мови/ С. Єрмоленко (стр.11-16)
Шуневич О. Читання як засіб формування в старшокласників загальнонавчальних умінь на уроках української мови/ О. Шуневич (стр.16-22)
Шелехова Г. Уміння сприймати мовлення як складник мовленнєвої компетентності учнів основної школи/ Г. Шелехова (стр.22-26)
Шевченко З. Усна народна творчість у формуванні національного менталітету учнів в умовах допрофільного навчання/ З. Шевченко (стр.27-29)
Фенцик О. Порівняння як ефективний прийом аналізу художнього твору у формуванні компетентного читача/ О. Фенцик (стр.30-32)
Дуняшенко Н. Неслухняність чи спосіб утвердження власного "Я"?/ Н. Дуняшенко (стр.33-41)
Рейдало В. Методична компетентність у структурі професійної підготовки майбутнього викладача літератури/ В. Рейдало (стр.42-45)
Голуб Н. Сучасні підходи до проведення лабораторних занять із методики навчання української мови у вищій школі/ Н. Голуб, Л. Проценко (стр.46-50)
Бєляєва О. Лінгводидактичне тестування в контексті загальної тестології/ О. Бєляєва (стр.51-54)
Романко І. Комунікативна взаємодія вчителя й учнів як спосіб міжособистісних стосунків у навчально-виховному процесі/ І. Романко, О. Пісоцька (стр.54-57)
Усатенко Т. Соціогуманітарний простір концепту "ідентичність"/ Т. Усатенко, Г. Усатенко (стр.58-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Бондаренко Н. Становлення правописної компетентності учнів 5-7 класів на основі врахування внутрішньопредметних зв'язків/ Н. Бондаренко (стр.2-6)
Варзацька Л. Узагальнені способи діяльності як засіб формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів/ Л. Варзацька (стр.7-11)
Ярмолюк А. Соціокультурна компетентність як засіб становлення ціннісно-смислових орієнтацій учня/ А. Ярмолюк (стр.11-16)
Бондаренко Ю. Статусно-рольова характеристика персонажів на уроках літератури/ Ю. Бондаренко (стр.17-20)
Шевченко З. Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах на факультативних заняттях/ З. Шевченко (стр.20-23)
Остаф Я. Бінарний урок як форма реалізації міжпредметних зв'язків/ Я. Остаф, О. Гентош (стр.24-28)
Ходань О. Нестандартний урок з української літератури як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів/ О. Ходань (стр.29-32)
Кохно Т. Формування в учнів початкових класів умінь виразно читати на уроках українського літературного читання/ Т. Кохно (стр.33-38)
Кузьміна Л. Система вправ для формування термінологічної компетентності студентів залізничних спеціальностей ВНЗ/ Л. Кузьміна (стр.39-41)
Дроздова І. Проблеми навчання усного й писемного професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ/ І. Дроздова (стр.42-45)
Бондаренко Н. В. Українська мова 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання/ Н. В. Бондаренко, С. О. КараманА. В., Кононенко В. Л. Ярмолюк А. В. (стр.46-61)
Андрела Л. Думки напередодні ювілею/ Л. Андрела (стр.62-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Бондаренко Н. аналіз правописних помилок учнів 5 - 7 класів та шляхи запобігання їм/ Н. Бондаренко (стр.2-7)
Кучеренко І. Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти/ І. Кучеренко (стр.7-13)
Нищета В. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності/ В. Нищета (стр.13-18)
Голуб Н. Ситуаційний метод на уроках української мови в школі/ Н. Голуб (стр.18-23)
Шевченко З. Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу/ З. Шевченко (стр.24-30)
Братко В. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас)/ В. Братко (стр.30-34)
Бондаренко Ю. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального/ Ю. Бондаренко (стр.35-38)
Дригула М. Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології / М. Дригула (стр.39-42)
Підмурняк М. Олександр Петрович Довженко "Щоденник"/ М. Підмурняк (стр.42-44)
Плахотник В. Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях/ В. Плахотник (стр.45-48)
Трубачева С. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу/ С. Трубачева (стр.48-51)
Барановська О. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу/ О. Барановська (стр.51-54)
Українська мова 5 - 9 класи (стр.55-61)
Міхно О. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури)/ О. Міхно, З. Шевченко (стр.62-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Пентилюк М. Варіативні форми проведення сучасного уроку української мови/ М. Пентилюк, Т. Окуневич (стр.2-6)
Омельчук С. Шкільна морфологічна терміносистема української мови: ретроспективний аналіз/ С. Омельчук (стр.7-13)
Гнаткович Т. Формування мовної компетентності п'ятикласників у процесі вивчення синтаксичних одиниць/ Т. Гнаткович (стр.14-18)
Шевченко З. Барокові традиції в ранній творчості Т. Шевченка/ З. Шевченко (стр.19-24)
Балагура Т. Диктанти з лінгвістичним завданням на шевченкознавчому матеріалі/ Т. Балагура (стр.25-32)
Мацько Л. Тарас Шевченко як знакова постать у полілозі національних культур/ Л. МАцько (стр.33-38)
Кравець Л. Метафора як лінгвоментальний феномен/ Л. Кравець (стр.39-43)
Насиров А. Виды окказиональных трансформаций французских, узбекских и русских провербиальных фразеологизмов/ А. Насиров (стр.43-47)
Цінько С. Цікаві матеріали з історії створення пам'ятника Кобзареві у Каневі/ С. Цінько, Л. Кузьменко (стр.48-50)
Українська мова 5 - 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (стр.51-62)
Гуденко В. Історія написання, жанрова специфіка, проблематика та символіка назви твору Лесі Українки "Лісова пісня"/ В. Гуденко (стр.30-34)
Грицюк О. Микола Яненко - сіяч добра і людяності/ О. Грицюк (стр.51-53)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2014р.,N 6
Цікаві статті :
Шелехова Г. Уроки навчання п'ятикласників сприймати мовлення/ Г. Шелехова (стр.2-8)
Галаєвська Л. Діалогічна взаємодія як педагогічна і психологічна проблема/ Л. Галаєвська (стр.9-12)
Козир М. Структура й процес практичної аргументації на уроках української мови/ М. Козир (стр.13-16)
Мелешко Л. Гра на уроках навчання лексикології в 5-6 класах/ Л. Мелешко (стр.16-20)
Шевченко З. Іван Мазепа в контексті європейської культури епохи романтизму/ З. Шевченко (стр.21-26)
Фасоля А. Компетентнісно зорієнтовані завдання на уроці української літератури/ А. Фасоля (стр.27-31)
Балагура Т. Диктанти з лінгвістичним завданням на шевченкознавчому матеріалі/ Т. Балагура (стр.32-37)
Шевчук Л. Лінгвістичний, семіотичний і герменевтичний підходи до визначення тексту/ Л. Шевчук (стр.38-41)
Постовий В. Національний феномен творчої спадщини Т. Г. Шевченка/ В. Постовий (стр.42-44)
Бочко М. Серце сонця просить/ М. Бочко (стр.44-49)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 6 класу з української (рідної) мови/ Г. Шелехова (стр.50-56)
Гнаткович Т. Структурно-тематична схема курсу української мови в 6-му класі/ Т. Гнаткович (стр.57-58)
Задорожний В. Мовознавчі мініатюри/ В. Задорожний (стр.59-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)