Пошуковий запит: <.>A=Шевченко, З.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Бойченко М., Бойченко Н., Шевченко З.
Назва : Етичні та економічні умови народження людини як філософська проблема
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2020. - N 1. - С. 80-92. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2020/1). - ISSN 1727-9313 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Філософська антропологія Соціологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): народження людини--етика--економіка--причини і наслідки--цінності--раціональний вибір
Знайти схожі
|
2.
|
Назва журналу :Вісник Київського національного торговельно-економічного університету -2020р.,N 1 Цікаві статті : Боровська Л. Деструкція ідентичності як основа формування конформістської особистості/ Л. Боровська (стр.5-13) Ліпін М. Давньогрецький поліс як простір розвитку мислення/ М. Ліпін (стр.14-27) Ванюшина О. Аксіологічні орієнтири українців у контексті європейської інтеграції/ О. Ванюшина, Л. Вербицька (стр.28-41) Крамар Т. Природа індивідуального: історико-філософський вимір/ Т. Крамар (стр.42-54) Кошовий І. Ідейні джерела тоталітаризму у філософії Платона/ І. Кошовий (стр.54-69) Кравченко А. Екзистенція свободи особистості в парадигмі етосу власності/ А. Кравченко (стр.69-80) Бойченко М. Етичні та економічні умови народження людини як філософська проблема/ М. Бойченко, Н. Бойченко, З. Шевченко (стр.80-92) Бондаревич І. Специфіка соціальних практик довірчих відносин у перехідних суспільствах/ І. Бондаревич (стр.92-102) Цікаві статті : Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Солошенко Э. Н., Кондакова А. К., Хмель Н. В., Колесников В. Г., Шевченко З. М., Ярмак Т. П.
Назва : Выявление сенсибилизации к пеницилинну G
Місце публікування : Дерматологія та венерологія: наук.-практ. фаховий журнал. - Киiв: "Мед. журн."Клінична імунологія. Алергологія. Інфектологія", 2019. - N 2. - С. 35-38. - ISSN 23081066 (Шифр dtav/2019/2). - ISSN 23081066
Предметні рубрики: Антибіотики-- Аллергія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пенициллин g--сенсибилизация--пеніцілін g--сенсибілізація
Знайти схожі
|
4.
|
Назва журналу :Дерматологія та венерологія -2019р.,N 2 Цікаві статті : Кадыгроб И. В. В помощь практическому врачу: отечественный препарат для лечения атопического дерматита/ И. В. Кадыгроб, Н. В. Хитрина, Н. В. Гуцу (стр.16-21) Савоськіна В. О. Оцінка клінічної ефективності застосування топічного препарату природного походження у дерматології/ В. О. Савоськіна (стр.22-26) Цепколенко Г. В. Неінвазивні інструментальні методи в оцінці струккккктурно-функціональної основи старіння шкіри/ Г. В. Цепколенко (стр.27-30) Юрчик Я. Н. Пилинги в дерматокосметологии/ Я. Н. Юрчик, М. Э. Баринова (стр.31-34) Солошенко Э. Н. Выявление сенсибилизации к пеницилинну G/ Э. Н. Солошенко [и др.] (стр.35-38) Джораєва С. К. Мікробіологічний моніторинг динаміки антибіотикорезистентності клінічних ізолярів E. coli/ С. К. Джораєва [та ін.] (стр.40-45) Кутасевич Я. Ф. Стан ресурсів і діяльність дерматологічної служби за 1998-2018рр. в Україні. Нагальні задачі / Я. Ф. Кутасевич, В. М. Волкославська (стр.46-49) Кутасевич Я. Ф. Кандидозний оніхомікоз як можливе ускладнення при використанні гель-лаку/ Я. Ф. Кутасевич, І. О. Олійник, К. Г. Супрун (стр.50-52) Савоськина В. А. Современные терапевтические подходы в терапии грибковых инфекций кожи и ее придатков в практике дерматолога/ В. А. Савоськина (стр.53-60) Черновол А. С. Современные аспекты наружной терапии микозов различной локализации/ А. С. Черновол (стр.62-64) Ягоцкая Л. П. Пути оптимизации топической терапии микробной экземы/ Л. П. Ягоцкая (стр.65-67) Цікаві статті : Знайти схожі
|
5.
|
Назва журналу :Дитина з особливими потребами -2017р.,N 12 Цікаві статті : Наближаємо майбутнє: інтернет-марафон видавничої групи "Основа" "Інноваційні технології та методики освіти" (стр.2-3) Калюжна Н. О. Рекомендації батькам щодо виховання дітей з помірною розумовою відсталістю/ Н. О. Калюжна (стр.4-6) Шелест В. М. Рекомендації для вчителів, які працюють з дітьми з легкою розумовою відсталістю та діагнозом ДЦП/ В. М. Шелест (стр.7-8) Шевченко З. В. Потоваришуй з годинником/ З. В. Шевченко (стр.9-12) Мізіна Н. Л. Музична математика/ Н. Л. Мізіна, Т. С. Клековкіна (стр.13-20) Немченко Д. О. Дівчина, яка підкорила моделінг на колесах/ Д. О. Немченко (стр.21) Невмиржицька Н. В. Корекція пізнавальної сфери учнів молодшого шкільного віку з легкою розумовою відсталістю/ Н. В. Невмиржицька (стр.22-31) Цікаві статті : Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О., Шевченко З.
Назва : Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури)
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2013. - N 7. - С. 62-64 (Шифр umil/2013/7)
Предметні рубрики: Педагоги українські
Знайти схожі
|
7.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 4 Цікаві статті : Хом'як І. Типологія уроків у лінгводидактичній спадщині О. М. Біляєва/ І. Хом'як (стр.2-4) Солодюк Н. особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах/ Н. Солодюк (стр.5-10) Кратасюк Л. Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти/ Л. Кратасюк (стр.10-14) Котляренко С. специфіка вивчення учнями старших класів літературних творів/ С. Котляренко (стр.15-18) Гаврилюк О. підручник з української літератури в системі формування вмінь діалогічної взаємодії учня з текстом/ О. Гаврилюк (стр.19-21) Палій Н. Порівняльний аналіз графічних систем української та румунської мов/ Н. Палій (стр.22-25) Климова К. Розвиток читацьких інтересів у процесі формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей ВНЗ/ К. Климова (стр.26-30) Гордієнко Г. Компетентнісний підхід до навчання майбутніх документознавців/ Г. Гордієнко (стр.30-36) Яценко Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" 10-11 класи/ Т. О. Яценко, З. О. Шевченко (стр.37-46) Табунщик Н. Уроки літератури рідного краю (5 клас)/ Н. Табунщик (стр.47-50) Яременко Л. До дня української мови та писемності/ Л. Яременко (стр.51-52) Бущенко В. Сценарії обрядових свят/ В. Бущенко (стр.53-55) Новосьолова В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексикології і фразеології/ В. Новосьолова (стр.56-61) Цікаві статті : Знайти схожі
|
8.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 5 Цікаві статті : Омельчук С. Дослідницькі завдання з морфології на основі логічних розумових операцій/ С. Омельчук (стр.2-6) Бондаренко Н. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з мови в курсі старшої школи/ Н. Бондаренко (стр.7-9) Фасоля А. Вивчення постмодерної поезії: Юрій Андрухович/ А. Фасоля, Т. Фасоля (стр.10-18) Щербакова Н. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української літератури як умова формування пізнавальної самостійності учнів/ Н. Щербакова (стр.18-22) Герасименко В. Реальне та уявне в автобіографічній кіноповісті О. П. Довженка "Зачарована Десна" (6 клас)/ В. Герасименко (стр.23-24) Забіяка В. Правопис та відмінювання іменників ІІІ відміни / В. Забіяка (стр.25-26) Ромасевич О. Правила вживання великої букви/ О. Ромасевич (стр.26-28) Юрійчук Н. Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням"/ Н. Юрійчук (стр.29-33) Дроздова І. Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ/ І. Дроздова (стр.33-38) Козій О. "Колиска" Івана Чендея: концепт дому у творчості письменника/ О. Козій (стр.39-42) Шелехова Г. Т. Українська мова 10-11 класи/ Г. Т. Шелехова, В. І. НовосьоловаЯ. І. Остаф (стр.43-47) Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови (перший семестр)/ Г. Шелехова (стр.48-50) Яценко Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"/ Т. О. Яценко, З. О. Шевченко (стр.51-61) Табунщик Н. Уроки літератури рідного краю/ Н. Табунщик (стр.62-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
9.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 6 Цікаві статті : Горошкіна О. Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту)/ О. Горошкіна, М. Пентилюк (стр.25-32) Ярмолюк А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції/ А. Ярмолюк (стр.32-36) Овдійчук л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові / л. Овдійчук (стр.37-38) Міхно О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури/ О. Міхно (стр.39-41) Кутковська Г. Творчий переказ тексту з елементами опису приміщення/ Г. Кутковська (стр.42-44) Романишина Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей/ Н. Романишина (стр.45-49) Шевченко З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури/ З. Шевченко (стр.50-52) Андрусенко А. Громадська діяльність жінок в Україні: минуле й сьогодення/ А. Андрусенко (стр.52-56) Новосьолова В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії/ В. Новосьолова (стр.57-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
10.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 1 Цікаві статті : Міхно О. Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки/ О. Міхно (стр.54-57) Донченко Т. Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації/ Т. Донченко (стр.2-6) Дубовик С. Мовчати - уміння, слухати - мистецтво!/ С. Дубовик (стр.6-9) Яремчук Н. Говоріння як наукове поняття/ Н. Яремчук (стр.10-15) Нищета В. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі/ В. Нищета (стр.16-20) Лісовський А. Література в системі сучасної шкільної освіти/ А. Лісовський (стр.21-23) Яценко Т. Імпресіонізм як стильова течія модернізму. Оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"/ Т. Яценко (стр.24-27) Шевченко З. Художній світ Т. Шевченка/ З. Шевченко (стр.28-30) Колеснікова Т. Вивчення прийменника на уроках української мови в 7 класі/ Т. Колеснікова (стр.31-36) Сміліченко Я. Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання/ Я. Сміліченко (стр.37-40) Хорошковська О. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту/ О. Хорошковська (стр.41-44) Романишина Н. Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспекті жанрової поетики/ Н. Романишина (стр.45-49) Левків К. "Самійло з Немирова, прекрасний розбишака": іронія як стильова домінанта письма Юрія Андруховича/ К. Левків (стр.50-53) Піскорська Л. І. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5 - 8, 10 класи/ Л. І. Піскорська, Л. В. ГурінаТ. М. Любчич (стр.58-62) Цікаві статті : Знайти схожі
|
11.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 5 Цікаві статті : Таранік-Ткачук К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах/ К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. ШелеховаН. І. Шинкарук (стр.2-6) Таранік-Ткачук К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р./ К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук (стр.7-15) Новосьолова В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання/ В. Новосьолова (стр.16-21) Ладоня К. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови/ К. Ладоня (стр.21-26) Яценко Т. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти/ Т. Яценко (стр.27-29) Шевченко З. М. Врубель - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури")/ З. Шевченко (стр.30-36) Осницька Т. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі/ Т. Осницька (стр.37-43) Сафарова Г. Міфи та легенди українців/ Г. Сафарова (стр.44-48) Державний стандарт базової і повної середньої освіти (стр.53-61) Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11-го класу з української (рідної) мови/ Г. Шелехова (стр.62-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
12.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 7 Цікаві статті : Омельчук С. Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу/ С. Омельчук (стр.2-5) Остапенко Н. Особливості методики проведення нетрадиційних уроків рідної мови в загальноосвітній школі/ Н. Остапенко (стр.5-8) Стефурак Р. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі/ Р. Стефурак, Н. ІванишинІ. Бабій (стр.9-14) Шевчук Л. Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів/ Л. Шевчук (стр.14-17) Варзацька Л. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти/ Л. Варзацька (стр.17-22) Овдійчук Л. Вивчення біографії Павла Тичини на уроках української літератури в школі/ Л. Овдійчук (стр.23-26) Колінько О. Імпресіоністична новела в українській і російській літературах/ О. Колінько (стр.27-31) Шевченко З. Літературний символізм і мистецько-художня концепція О. Скрябіна/ З. Шевченко (стр.32-37) Фенцик О. Формування в старшокласників навичок лінгвистичного аналізу художнього твору/ О. Фенцик (стр.38-41) Бойко Н. Застосування ігрових моментів у мовленнєвому розвитку учнів на уроках української мови/ Н. Бойко (стр.42-46) Семеног О. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення/ О. Семеног (стр.47-50) Набок М. Первісно-поетичний тип епічного героя українських народних дум/ М. Набок (стр.51-55) Новосьолова В. Тестові завдання для контролю навчальних досягнень старшокласників з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології"/ В. Новосьолова (стр.56-58) Смольська О. Не проспіть Україну мою!/ О. Смольська (стр.59-62) Цікаві статті : Знайти схожі
|
13.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 8 Цікаві статті : Голуб Н. Самостійна робота учнів старших класів з риторичними текстами/ Н. Голуб (стр.2-9) Ладоня К. Формування культури спілкування в старшокласників на уроках української мови/ К. Ладоня (стр.9-14) Васьківська Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери/ Г. Васьківська, С. Косянчук (стр.14-20) Бондаренко Н. Вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників на основі знань про норми української літературної мови/ Н. Бондаренко (стр.20-27) Симоненкова Т. Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності/ Т. Симоненкова (стр.27-32) Галаєвська Л. Дотримання культури спілкування старшокласників у процесі створення жанрів ділового мовлення/ Л. Галаєвська (стр.33-37) Бондаренко Ю. Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі/ Ю. Бондаренко (стр.38-41) Шевченко З. Вивчення творчасті М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури/ З. Шевченко (стр.42-47) Маткобожик В. Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. Окличні речення/ В. Маткобожик (стр.48-50) Скрипник Л. Кольористика роману "Диво" Павла Загребельного/ Л. Скрипник, М. Панченко (стр.51-55) Поліщук І. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства/ І. Поліщук, А. Білоног (стр.55-57) Плахотник В. Організація і структура лінгводидактичної системи/ В. Плахотник (стр.58-59) Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11 класу з української (рідної) мови / Г. Шелехова (стр.60-61) Цікаві статті : Знайти схожі
|
14.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2012р.,N 4 Цікаві статті : Омельчук С. Дослідницькі завдання в системі навчання морфології української мови/ С. Омельчук (стр.2-6) Бондаренко Н. Проблеми формування правописної компетентності учнів 5 - 7 класів на уроках української мови та шляхи їх розв'язання/ Н. Бондаренко (стр.7-9) Яремчук Н. Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів 5-6 класів/ Н. Яремчук (стр.10-16) Цінько С. Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикласників/ С. Цінько (стр.16-19) Шелехова Г. Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів/ Г. Шелехова (стр.20-24) Привалова С. Вивчаємо мову художнього твору/ С. Привалова (стр.25-27) Скоморовська Н. Використання технології критичного мислення на уроках української літератури/ Н. Скоморовська (стр.28-31) Шевченко З. Експресіонізм у новелістиці В. Стефаника в контексті світової художньої культури/ З. Шевченко (стр.31-35) Кусакіна Т. Навчальна практика як форма вдосконалення пізнавальної й творчої діяльності учнів/ Т. Кусакіна (стр.36-39) Сокур А. Г. Тютюнник. Повість "Вогник далеко в степу"/ А. Сокур (стр.39-41) Маткобожик В. Довідник "Все для учнів про фразеологію"/ В. Маткобожик (стр.42-45) Бовсунівська Т. Жанрова палітра поезії Тараса Шевченка/ Т. Бовсунівська (стр.46-50) Компетентнісний підхід до навчання української мови в основній школі (стр.51-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
15.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2012р.,N 5 Цікаві статті : Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році (стр.2-10) Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році (стр.11-16) Ладоня К. Розвиток діалогічного мовлення в учнів 5-х класів на уроках української мови/ К. Ладоня (стр.17-20) Вітюк В. Система роботи з орфографії у зв'язку з розвитком мовлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. Вітюк (стр.21-26) Омельчук С. Використання лінгвістичного експерименту в процесі вивчення морфології української мови/ С. Омельчук (стр.27-32) Шевченко З. Загальнокультурна основа вивчення драматичних творів І. Котляревськогона факультативних заняттях/ З. Шевченко (стр.33-35) Назаренко Л. Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою/ Л. Назаренко (стр.36-38) Бронзенко Т. Прислів'я та приказки в контексті уроку української мови і літератури/ Т. Бронзенко, О. Чепела (стр.39-46) Комаренко Н. Живе - хто іскрить/ Н. Комаренко (стр.47-51) Маткобожик В. Довідник "Все для учнів про фразеологію"/ В. Маткобожик (стр.52-55) Трубачева С. Міжпредметні проекти у формуванні навчальних компетентностей старшокласників/ С. Трубачева, Р. Осадчук (стр.56-58) Кузьменко Л. Найпрекрасніша і найчарівніша Чіо-Чіо-Сан з... України/ Л. Кузьменко (стр.58-60) Шуневич О. Навчальна програма курсу за вибором "Робота з навчальними текстами"/ О. Шуневич (стр.61-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
16.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2012р.,N 7 Цікаві статті : Авраменко О. Додержання принципу наступності в змісті підручників з української мови для 5-го класу/ О. Авраменко (стр.2-6) Симоненкова Т. Формування творчих здібностей учнів засобами української мови/ Т. Симоненкова (стр.6-10) Єрмоленко С. Лексичні та граматичні синоніми на уроках української мови/ С. Єрмоленко (стр.11-16) Шуневич О. Читання як засіб формування в старшокласників загальнонавчальних умінь на уроках української мови/ О. Шуневич (стр.16-22) Шелехова Г. Уміння сприймати мовлення як складник мовленнєвої компетентності учнів основної школи/ Г. Шелехова (стр.22-26) Шевченко З. Усна народна творчість у формуванні національного менталітету учнів в умовах допрофільного навчання/ З. Шевченко (стр.27-29) Фенцик О. Порівняння як ефективний прийом аналізу художнього твору у формуванні компетентного читача/ О. Фенцик (стр.30-32) Дуняшенко Н. Неслухняність чи спосіб утвердження власного "Я"?/ Н. Дуняшенко (стр.33-41) Рейдало В. Методична компетентність у структурі професійної підготовки майбутнього викладача літератури/ В. Рейдало (стр.42-45) Голуб Н. Сучасні підходи до проведення лабораторних занять із методики навчання української мови у вищій школі/ Н. Голуб, Л. Проценко (стр.46-50) Бєляєва О. Лінгводидактичне тестування в контексті загальної тестології/ О. Бєляєва (стр.51-54) Романко І. Комунікативна взаємодія вчителя й учнів як спосіб міжособистісних стосунків у навчально-виховному процесі/ І. Романко, О. Пісоцька (стр.54-57) Усатенко Т. Соціогуманітарний простір концепту "ідентичність"/ Т. Усатенко, Г. Усатенко (стр.58-63) Цікаві статті : Знайти схожі
|
17.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 4 Цікаві статті : Бондаренко Н. Становлення правописної компетентності учнів 5-7 класів на основі врахування внутрішньопредметних зв'язків/ Н. Бондаренко (стр.2-6) Варзацька Л. Узагальнені способи діяльності як засіб формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів/ Л. Варзацька (стр.7-11) Ярмолюк А. Соціокультурна компетентність як засіб становлення ціннісно-смислових орієнтацій учня/ А. Ярмолюк (стр.11-16) Бондаренко Ю. Статусно-рольова характеристика персонажів на уроках літератури/ Ю. Бондаренко (стр.17-20) Шевченко З. Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах на факультативних заняттях/ З. Шевченко (стр.20-23) Остаф Я. Бінарний урок як форма реалізації міжпредметних зв'язків/ Я. Остаф, О. Гентош (стр.24-28) Ходань О. Нестандартний урок з української літератури як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів/ О. Ходань (стр.29-32) Кохно Т. Формування в учнів початкових класів умінь виразно читати на уроках українського літературного читання/ Т. Кохно (стр.33-38) Кузьміна Л. Система вправ для формування термінологічної компетентності студентів залізничних спеціальностей ВНЗ/ Л. Кузьміна (стр.39-41) Дроздова І. Проблеми навчання усного й писемного професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ/ І. Дроздова (стр.42-45) Бондаренко Н. В. Українська мова 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання/ Н. В. Бондаренко, С. О. КараманА. В., Кононенко В. Л. Ярмолюк А. В. (стр.46-61) Андрела Л. Думки напередодні ювілею/ Л. Андрела (стр.62-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
18.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 7 Цікаві статті : Бондаренко Н. аналіз правописних помилок учнів 5 - 7 класів та шляхи запобігання їм/ Н. Бондаренко (стр.2-7) Кучеренко І. Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти/ І. Кучеренко (стр.7-13) Нищета В. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності/ В. Нищета (стр.13-18) Голуб Н. Ситуаційний метод на уроках української мови в школі/ Н. Голуб (стр.18-23) Шевченко З. Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу/ З. Шевченко (стр.24-30) Братко В. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас)/ В. Братко (стр.30-34) Бондаренко Ю. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального/ Ю. Бондаренко (стр.35-38) Дригула М. Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології / М. Дригула (стр.39-42) Підмурняк М. Олександр Петрович Довженко "Щоденник"/ М. Підмурняк (стр.42-44) Плахотник В. Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях/ В. Плахотник (стр.45-48) Трубачева С. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу/ С. Трубачева (стр.48-51) Барановська О. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу/ О. Барановська (стр.51-54) Українська мова 5 - 9 класи (стр.55-61) Міхно О. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури)/ О. Міхно, З. Шевченко (стр.62-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
19.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2014р.,N 1 Цікаві статті : Пентилюк М. Варіативні форми проведення сучасного уроку української мови/ М. Пентилюк, Т. Окуневич (стр.2-6) Омельчук С. Шкільна морфологічна терміносистема української мови: ретроспективний аналіз/ С. Омельчук (стр.7-13) Гнаткович Т. Формування мовної компетентності п'ятикласників у процесі вивчення синтаксичних одиниць/ Т. Гнаткович (стр.14-18) Шевченко З. Барокові традиції в ранній творчості Т. Шевченка/ З. Шевченко (стр.19-24) Балагура Т. Диктанти з лінгвістичним завданням на шевченкознавчому матеріалі/ Т. Балагура (стр.25-32) Мацько Л. Тарас Шевченко як знакова постать у полілозі національних культур/ Л. МАцько (стр.33-38) Кравець Л. Метафора як лінгвоментальний феномен/ Л. Кравець (стр.39-43) Насиров А. Виды окказиональных трансформаций французских, узбекских и русских провербиальных фразеологизмов/ А. Насиров (стр.43-47) Цінько С. Цікаві матеріали з історії створення пам'ятника Кобзареві у Каневі/ С. Цінько, Л. Кузьменко (стр.48-50) Українська мова 5 - 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (стр.51-62) Гуденко В. Історія написання, жанрова специфіка, проблематика та символіка назви твору Лесі Українки "Лісова пісня"/ В. Гуденко (стр.30-34) Грицюк О. Микола Яненко - сіяч добра і людяності/ О. Грицюк (стр.51-53) Цікаві статті : Знайти схожі
|
20.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2014р.,N 6 Цікаві статті : Шелехова Г. Уроки навчання п'ятикласників сприймати мовлення/ Г. Шелехова (стр.2-8) Галаєвська Л. Діалогічна взаємодія як педагогічна і психологічна проблема/ Л. Галаєвська (стр.9-12) Козир М. Структура й процес практичної аргументації на уроках української мови/ М. Козир (стр.13-16) Мелешко Л. Гра на уроках навчання лексикології в 5-6 класах/ Л. Мелешко (стр.16-20) Шевченко З. Іван Мазепа в контексті європейської культури епохи романтизму/ З. Шевченко (стр.21-26) Фасоля А. Компетентнісно зорієнтовані завдання на уроці української літератури/ А. Фасоля (стр.27-31) Балагура Т. Диктанти з лінгвістичним завданням на шевченкознавчому матеріалі/ Т. Балагура (стр.32-37) Шевчук Л. Лінгвістичний, семіотичний і герменевтичний підходи до визначення тексту/ Л. Шевчук (стр.38-41) Постовий В. Національний феномен творчої спадщини Т. Г. Шевченка/ В. Постовий (стр.42-44) Бочко М. Серце сонця просить/ М. Бочко (стр.44-49) Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 6 класу з української (рідної) мови/ Г. Шелехова (стр.50-56) Гнаткович Т. Структурно-тематична схема курсу української мови в 6-му класі/ Т. Гнаткович (стр.57-58) Задорожний В. Мовознавчі мініатюри/ В. Задорожний (стр.59-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
|
|