Пошуковий запит: <.>A=Шевченко, З.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20 |
|
1.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 4 Цікаві статті : Хом'як І. Типологія уроків у лінгводидактичній спадщині О. М. Біляєва/ І. Хом'як (стр.2-4) Солодюк Н. особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах/ Н. Солодюк (стр.5-10) Кратасюк Л. Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти/ Л. Кратасюк (стр.10-14) Котляренко С. специфіка вивчення учнями старших класів літературних творів/ С. Котляренко (стр.15-18) Гаврилюк О. підручник з української літератури в системі формування вмінь діалогічної взаємодії учня з текстом/ О. Гаврилюк (стр.19-21) Палій Н. Порівняльний аналіз графічних систем української та румунської мов/ Н. Палій (стр.22-25) Климова К. Розвиток читацьких інтересів у процесі формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей ВНЗ/ К. Климова (стр.26-30) Гордієнко Г. Компетентнісний підхід до навчання майбутніх документознавців/ Г. Гордієнко (стр.30-36) Яценко Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" 10-11 класи/ Т. О. Яценко, З. О. Шевченко (стр.37-46) Табунщик Н. Уроки літератури рідного краю (5 клас)/ Н. Табунщик (стр.47-50) Яременко Л. До дня української мови та писемності/ Л. Яременко (стр.51-52) Бущенко В. Сценарії обрядових свят/ В. Бущенко (стр.53-55) Новосьолова В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексикології і фразеології/ В. Новосьолова (стр.56-61) Цікаві статті : Знайти схожі
|
2.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 5 Цікаві статті : Омельчук С. Дослідницькі завдання з морфології на основі логічних розумових операцій/ С. Омельчук (стр.2-6) Бондаренко Н. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з мови в курсі старшої школи/ Н. Бондаренко (стр.7-9) Фасоля А. Вивчення постмодерної поезії: Юрій Андрухович/ А. Фасоля, Т. Фасоля (стр.10-18) Щербакова Н. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української літератури як умова формування пізнавальної самостійності учнів/ Н. Щербакова (стр.18-22) Герасименко В. Реальне та уявне в автобіографічній кіноповісті О. П. Довженка "Зачарована Десна" (6 клас)/ В. Герасименко (стр.23-24) Забіяка В. Правопис та відмінювання іменників ІІІ відміни / В. Забіяка (стр.25-26) Ромасевич О. Правила вживання великої букви/ О. Ромасевич (стр.26-28) Юрійчук Н. Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням"/ Н. Юрійчук (стр.29-33) Дроздова І. Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ/ І. Дроздова (стр.33-38) Козій О. "Колиска" Івана Чендея: концепт дому у творчості письменника/ О. Козій (стр.39-42) Шелехова Г. Т. Українська мова 10-11 класи/ Г. Т. Шелехова, В. І. НовосьоловаЯ. І. Остаф (стр.43-47) Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови (перший семестр)/ Г. Шелехова (стр.48-50) Яценко Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"/ Т. О. Яценко, З. О. Шевченко (стр.51-61) Табунщик Н. Уроки літератури рідного краю/ Н. Табунщик (стр.62-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
3.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 6 Цікаві статті : Горошкіна О. Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту)/ О. Горошкіна, М. Пентилюк (стр.25-32) Ярмолюк А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції/ А. Ярмолюк (стр.32-36) Овдійчук л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові / л. Овдійчук (стр.37-38) Міхно О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури/ О. Міхно (стр.39-41) Кутковська Г. Творчий переказ тексту з елементами опису приміщення/ Г. Кутковська (стр.42-44) Романишина Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей/ Н. Романишина (стр.45-49) Шевченко З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури/ З. Шевченко (стр.50-52) Андрусенко А. Громадська діяльність жінок в Україні: минуле й сьогодення/ А. Андрусенко (стр.52-56) Новосьолова В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії/ В. Новосьолова (стр.57-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Яценко Т. О., Шевченко З. О.
Назва : Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"
: 10-11 класи (напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний)
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2010. - N 5. - С. 51-61 (Шифр umil/2010/5) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Література-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко З.
Назва : Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2010. - N 6. - С. 50-52 (Шифр umil/2010/6)
Предметні рубрики: Художня культура-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Яценко Т. О., Шевченко З. О.
Назва : Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" 10-11 класи
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2010. - N 4. - С. 37-46 (Шифр umil/2010/4)
Предметні рубрики: Художня культура-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
7.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 1 Цікаві статті : Міхно О. Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки/ О. Міхно (стр.54-57) Донченко Т. Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації/ Т. Донченко (стр.2-6) Дубовик С. Мовчати - уміння, слухати - мистецтво!/ С. Дубовик (стр.6-9) Яремчук Н. Говоріння як наукове поняття/ Н. Яремчук (стр.10-15) Нищета В. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі/ В. Нищета (стр.16-20) Лісовський А. Література в системі сучасної шкільної освіти/ А. Лісовський (стр.21-23) Яценко Т. Імпресіонізм як стильова течія модернізму. Оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"/ Т. Яценко (стр.24-27) Шевченко З. Художній світ Т. Шевченка/ З. Шевченко (стр.28-30) Колеснікова Т. Вивчення прийменника на уроках української мови в 7 класі/ Т. Колеснікова (стр.31-36) Сміліченко Я. Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання/ Я. Сміліченко (стр.37-40) Хорошковська О. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту/ О. Хорошковська (стр.41-44) Романишина Н. Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспекті жанрової поетики/ Н. Романишина (стр.45-49) Левків К. "Самійло з Немирова, прекрасний розбишака": іронія як стильова домінанта письма Юрія Андруховича/ К. Левків (стр.50-53) Піскорська Л. І. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5 - 8, 10 класи/ Л. І. Піскорська, Л. В. ГурінаТ. М. Любчич (стр.58-62) Цікаві статті : Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко З.
Назва : Художній світ Т. Шевченка
: матеріали до вивчення біографії
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2011. - N 1. - С. 28-30 (Шифр umil/2011/1)
Знайти схожі
|
9.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 5 Цікаві статті : Таранік-Ткачук К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах/ К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. ШелеховаН. І. Шинкарук (стр.2-6) Таранік-Ткачук К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р./ К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук (стр.7-15) Новосьолова В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання/ В. Новосьолова (стр.16-21) Ладоня К. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови/ К. Ладоня (стр.21-26) Яценко Т. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти/ Т. Яценко (стр.27-29) Шевченко З. М. Врубель - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури")/ З. Шевченко (стр.30-36) Осницька Т. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі/ Т. Осницька (стр.37-43) Сафарова Г. Міфи та легенди українців/ Г. Сафарова (стр.44-48) Державний стандарт базової і повної середньої освіти (стр.53-61) Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11-го класу з української (рідної) мови/ Г. Шелехова (стр.62-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
10.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 7 Цікаві статті : Омельчук С. Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу/ С. Омельчук (стр.2-5) Остапенко Н. Особливості методики проведення нетрадиційних уроків рідної мови в загальноосвітній школі/ Н. Остапенко (стр.5-8) Стефурак Р. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі/ Р. Стефурак, Н. ІванишинІ. Бабій (стр.9-14) Шевчук Л. Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів/ Л. Шевчук (стр.14-17) Варзацька Л. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти/ Л. Варзацька (стр.17-22) Овдійчук Л. Вивчення біографії Павла Тичини на уроках української літератури в школі/ Л. Овдійчук (стр.23-26) Колінько О. Імпресіоністична новела в українській і російській літературах/ О. Колінько (стр.27-31) Шевченко З. Літературний символізм і мистецько-художня концепція О. Скрябіна/ З. Шевченко (стр.32-37) Фенцик О. Формування в старшокласників навичок лінгвистичного аналізу художнього твору/ О. Фенцик (стр.38-41) Бойко Н. Застосування ігрових моментів у мовленнєвому розвитку учнів на уроках української мови/ Н. Бойко (стр.42-46) Семеног О. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення/ О. Семеног (стр.47-50) Набок М. Первісно-поетичний тип епічного героя українських народних дум/ М. Набок (стр.51-55) Новосьолова В. Тестові завдання для контролю навчальних досягнень старшокласників з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології"/ В. Новосьолова (стр.56-58) Смольська О. Не проспіть Україну мою!/ О. Смольська (стр.59-62) Цікаві статті : Знайти схожі
|
11.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко З.
Назва : М. Врубель - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури")
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2011. - N 5. - С. 30-36 (Шифр umil/2011/5) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Культурологія-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
12.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко З.
Назва : Літературний символізм і мистецько-художня концепція О. Скрябіна
: матеріали до літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2011. - N 7. - С. 32-37 (Шифр umil/2011/7)
Предметні рубрики: Культурологія-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
13.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 8 Цікаві статті : Голуб Н. Самостійна робота учнів старших класів з риторичними текстами/ Н. Голуб (стр.2-9) Ладоня К. Формування культури спілкування в старшокласників на уроках української мови/ К. Ладоня (стр.9-14) Васьківська Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери/ Г. Васьківська, С. Косянчук (стр.14-20) Бондаренко Н. Вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників на основі знань про норми української літературної мови/ Н. Бондаренко (стр.20-27) Симоненкова Т. Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності/ Т. Симоненкова (стр.27-32) Галаєвська Л. Дотримання культури спілкування старшокласників у процесі створення жанрів ділового мовлення/ Л. Галаєвська (стр.33-37) Бондаренко Ю. Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі/ Ю. Бондаренко (стр.38-41) Шевченко З. Вивчення творчасті М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури/ З. Шевченко (стр.42-47) Маткобожик В. Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. Окличні речення/ В. Маткобожик (стр.48-50) Скрипник Л. Кольористика роману "Диво" Павла Загребельного/ Л. Скрипник, М. Панченко (стр.51-55) Поліщук І. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства/ І. Поліщук, А. Білоног (стр.55-57) Плахотник В. Організація і структура лінгводидактичної системи/ В. Плахотник (стр.58-59) Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11 класу з української (рідної) мови / Г. Шелехова (стр.60-61) Цікаві статті : Знайти схожі
|
14.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко З.
Назва : Вивчення творчасті М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури
: матеріали до спецкурсу
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2011. - N 8. - С. 42-47 (Шифр umil/2011/8) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Знайти схожі
|
15.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2012р.,N 4 Цікаві статті : Омельчук С. Дослідницькі завдання в системі навчання морфології української мови/ С. Омельчук (стр.2-6) Бондаренко Н. Проблеми формування правописної компетентності учнів 5 - 7 класів на уроках української мови та шляхи їх розв'язання/ Н. Бондаренко (стр.7-9) Яремчук Н. Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів 5-6 класів/ Н. Яремчук (стр.10-16) Цінько С. Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикласників/ С. Цінько (стр.16-19) Шелехова Г. Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів/ Г. Шелехова (стр.20-24) Привалова С. Вивчаємо мову художнього твору/ С. Привалова (стр.25-27) Скоморовська Н. Використання технології критичного мислення на уроках української літератури/ Н. Скоморовська (стр.28-31) Шевченко З. Експресіонізм у новелістиці В. Стефаника в контексті світової художньої культури/ З. Шевченко (стр.31-35) Кусакіна Т. Навчальна практика як форма вдосконалення пізнавальної й творчої діяльності учнів/ Т. Кусакіна (стр.36-39) Сокур А. Г. Тютюнник. Повість "Вогник далеко в степу"/ А. Сокур (стр.39-41) Маткобожик В. Довідник "Все для учнів про фразеологію"/ В. Маткобожик (стр.42-45) Бовсунівська Т. Жанрова палітра поезії Тараса Шевченка/ Т. Бовсунівська (стр.46-50) Компетентнісний підхід до навчання української мови в основній школі (стр.51-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
16.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко З.
Назва : Експресіонізм у новелістиці В. Стефаника в контексті світової художньої культури
: методичні рекомендації до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2012. - N 4. - С. 31-35 (Шифр umil/2012/4) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Знайти схожі
|
17.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2012р.,N 5 Цікаві статті : Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році (стр.2-10) Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році (стр.11-16) Ладоня К. Розвиток діалогічного мовлення в учнів 5-х класів на уроках української мови/ К. Ладоня (стр.17-20) Вітюк В. Система роботи з орфографії у зв'язку з розвитком мовлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. Вітюк (стр.21-26) Омельчук С. Використання лінгвістичного експерименту в процесі вивчення морфології української мови/ С. Омельчук (стр.27-32) Шевченко З. Загальнокультурна основа вивчення драматичних творів І. Котляревськогона факультативних заняттях/ З. Шевченко (стр.33-35) Назаренко Л. Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою/ Л. Назаренко (стр.36-38) Бронзенко Т. Прислів'я та приказки в контексті уроку української мови і літератури/ Т. Бронзенко, О. Чепела (стр.39-46) Комаренко Н. Живе - хто іскрить/ Н. Комаренко (стр.47-51) Маткобожик В. Довідник "Все для учнів про фразеологію"/ В. Маткобожик (стр.52-55) Трубачева С. Міжпредметні проекти у формуванні навчальних компетентностей старшокласників/ С. Трубачева, Р. Осадчук (стр.56-58) Кузьменко Л. Найпрекрасніша і найчарівніша Чіо-Чіо-Сан з... України/ Л. Кузьменко (стр.58-60) Шуневич О. Навчальна програма курсу за вибором "Робота з навчальними текстами"/ О. Шуневич (стр.61-64) Цікаві статті : Знайти схожі
|
18.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко З.
Назва : Загальнокультурна основа вивчення драматичних творів І. Котляревськогона факультативних заняттях
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2012. - N 5. - С. 33-35 (Шифр umil/2012/5) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Знайти схожі
|
19.
|
Назва журналу :Українська мова і література в школі -2012р.,N 7 Цікаві статті : Авраменко О. Додержання принципу наступності в змісті підручників з української мови для 5-го класу/ О. Авраменко (стр.2-6) Симоненкова Т. Формування творчих здібностей учнів засобами української мови/ Т. Симоненкова (стр.6-10) Єрмоленко С. Лексичні та граматичні синоніми на уроках української мови/ С. Єрмоленко (стр.11-16) Шуневич О. Читання як засіб формування в старшокласників загальнонавчальних умінь на уроках української мови/ О. Шуневич (стр.16-22) Шелехова Г. Уміння сприймати мовлення як складник мовленнєвої компетентності учнів основної школи/ Г. Шелехова (стр.22-26) Шевченко З. Усна народна творчість у формуванні національного менталітету учнів в умовах допрофільного навчання/ З. Шевченко (стр.27-29) Фенцик О. Порівняння як ефективний прийом аналізу художнього твору у формуванні компетентного читача/ О. Фенцик (стр.30-32) Дуняшенко Н. Неслухняність чи спосіб утвердження власного "Я"?/ Н. Дуняшенко (стр.33-41) Рейдало В. Методична компетентність у структурі професійної підготовки майбутнього викладача літератури/ В. Рейдало (стр.42-45) Голуб Н. Сучасні підходи до проведення лабораторних занять із методики навчання української мови у вищій школі/ Н. Голуб, Л. Проценко (стр.46-50) Бєляєва О. Лінгводидактичне тестування в контексті загальної тестології/ О. Бєляєва (стр.51-54) Романко І. Комунікативна взаємодія вчителя й учнів як спосіб міжособистісних стосунків у навчально-виховному процесі/ І. Романко, О. Пісоцька (стр.54-57) Усатенко Т. Соціогуманітарний простір концепту "ідентичність"/ Т. Усатенко, Г. Усатенко (стр.58-63) Цікаві статті : Знайти схожі
|
20.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко З.
Назва : Усна народна творчість у формуванні національного менталітету учнів в умовах допрофільного навчання
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2012. - N 7. - С. 27-29 (Шифр umil/2012/7) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи Ключові слова (''Вільн.індекс.''): думи--історичні пісні
Знайти схожі
|
|
|