Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шейніна, О.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 3
Цікаві статті :
Про навчальні плани загальноосвітніх закладів на 2008/09 навчальний рік (стр.7)
Смотрицький Є. Інновації та рімейки: метаморфози освіти/ Є. Смотрицький, О. Шейніна (стр.8 - 11)
Стріха М.В. Освіта і наука - пріоритети державної політики/ М. В. Стріха (стр.12 - 13)
Бєлий В. Як освітянське проростає в загальносуспільне?/ В. Бєлий (стр.14 - 17)
Пинка Н. Мій погляд на сучасний педагогічний процес/ Н. Пинка (стр.18 - 19)
Методичні поради учням із проблем тестування (стр.20 - 21)
Хуторська А. Філософські підстави евристичної освіти/ А. Хуторська (стр.22 - 23)
Гуманистический подход (стр.24 - 26)
Технологія конструювання мультимедійного уроку (стр.27 - 29)
Мостяєва Л. Психологічні ігри на уроках права/ Л. Мостяєва, Л. Шанаєва (стр.30 - 31)
Овсієнко н. Виховую засобами літератури/ н. Овсієнко (стр.32 - 33)
Родина - серце суспільства й батьківщина дитини (стр.34 - 35)
Максименко О. Мій підручник/ О. Максименко (стр.36)
Бікєєва А. "Пропорадки", або прості короткі поради/ А. Бікєєва (стр.37 - 38)
Шостром Е. Дисципліна - мати порядку/ Е. Шостром (стр.39 - 40)
Попова Л. Імідж сучасного педагога/ Л. Попова (стр.41)
Казакова О. Що приховується за терміном "супровід розвитку дітей"?/ О. Казакова (стр.42 - 44)
Єгорова О. Комунікативна функція навчального закладу/ О. Єгорова (стр.45 - 47)
Лупаніна С. Чому "важка" дитина важка?/ С. Лупаніна (стр.48 - 50)
Федоров А. Медіаосвіта: цикл творчих завдань для школярів/ А. Федоров (стр.51 - 55)
Абросімова Н. Випробування часом: він керує нами чи ми ним?/ Н. Абросімова (стр.56 - 58)
Дибський Н. Педагогічна культура вчителя/ Н. Дибський (стр.59 - 61)
Мінаєва І. Життєві цінності старшокласників/ І. Мінаєва (стр.63)
Бублик Т. Жінки в історії України/ Т. Бублик (стр.64 - 68)
Шахова І. Реалізація комплексно-цільової програми "Школа і родина"/ І. Шахова (стр.69 - 70)
Чеснокова Н. Соціально-педагогічні технології роботи з проблемними родинами/ Н. Чеснокова (стр.73)
Усова О. Права й обов'язки підлітків зі збереження та зміцнення здоров'я/ О. Усова (стр.74 - 77)
Ройл Д. Виклики для громадянської освіти в Україні/ Д. Ройл (стр.81 - 82)
Мицканюк Г. Чого прагне український учитель?/ Г. Мицканюк (стр.83 - 84)
Арбєніна Д. Чужий серед своїх, або як не розчинитись у колективі/ Д. Арбєніна (стр.85 - 86)
Черноусько Т. Улюбленці вчителів/ Т. Черноусько (стр.87)
Захист прав неповнолітніх у школі (стр.88 - 89)
Куруніна Н. Форми та методи роботи школи з родиною/ Н. Куруніна (стр.71- 72)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Смотрицький Є., Шейніна О.
Назва : Інновації та рімейки: метаморфози освіти
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвіт : Освітянський науково-методичний журнал. - К.: Плеяди, 2008. - N 3. - С. 8 - 11 (Шифр viur/2008/3)
Предметні рубрики: Організація освіти в Україні
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Положення про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні" (стр.7)
Про організацію літнього відпочинку та оздоровлення дітей у 2008 році (стр.8)
Про внесення змін до Положення про похвальний лист "За високі досягнення у навчанні" та похвальну грамоту "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів" (стр.8)
Шейніна О. Підводне каміння незалежного оцінювання/ О. Шейніна, Є. Смотрицький (стр.9 - 11)
Ніколаєнко С.М. Майбутні імперії будуть імперіями інтелекту!/ С. М. Ніколаєнко (стр.12 - 13)
Арбеніна Д. Скільки шкільних предметів знадобиться в житті?/ Д. Арбеніна (стр.14 - 15)
Ворон А. Міжнародна практика зовнішнього тестування/ А. Ворон (стр.16 - 17)
Бєлий В. Виховна місія школи: базовий рівень/ В. Бєлий (стр.18 - 19)
Хуторськой О. Освітній простір як евристичне середовище/ О. Хуторськой (стр.22 - 24)
Пісарєв В. Чому педагогіка не фундаментальна наука/ В. Пісарєв (стр.25 - 26)
Лозинський Е. Положення про учнівське самоврядування у школі/ Е. Лозинський (стр.27 - 31)
Мостяєва Л. Психологічні ігри на уроках права/ Л. Мостяєва, Л. Шанаєва (стр.32)
Мартинюк І. Особова тривожність дитини/ І. Мартинюк (стр.33 - 35)
Донецька І. Виховання здорового способу життя/ І. Донецька (стр.36)
Бікеєва А. Побажання на прощання/ А. Бікеєва (стр.37 - 38)
Шостром Е. Плачте, це корисно/ Е. Шостром (стр.39 - 40)
Гончарова І. Інформаційно-комунікаційні технології для вчителів та учнів/ І. Гончарова (стр.41 - 42)
Сіващенко С. Від трудового навчання до трудової культури/ С. Сіващенко (стр.43 - 45)
Структури (види) кооперованого навчання (стр.46)
Зубенко Н. Креативний підхід до вивчення іноземної мови/ Н. Зубенко (стр.47 - 48)
Боліла Н. Особистість учителя в розвитку креативних здібностей/ Н. Боліла (стр.49 - 50)
Федоров А. Медіаосвіта: цикл творчих завдань для школярів/ А. Федоров (стр.51 - 56)
Мухіна І. Що таке педагогічна майстерня?/ І. Мухіна (стр.57 - 58)
Дибський С. Річний план роботи школи/ С. Дибський (стр.59 - 61)
Рекомендации по проведению мониторинга качества профильного обучения (стр.62)
Романова О. Проект із проблем енергозбереження/ О. Романова (стр.63 - 64)
Лаврищев А. Острів скарбів / А. Лаврищев, В. ЛебедєвД. Путімцев (стр.65 - 68)
Михайловська І. Прищеплювання інтересу до читання/ І. Михайловська (стр.69 - 70)
Єршова Т. Батьки - перші вчителі дітей/ Т. Єршова (стр.71)
Борова О. Я за міцний союз родини і школи/ О. Борова (стр.72 - 73)
Дзюбак С. Основи правознавства/ С. Дзюбак (стр.74 - 77)
Учнівські проекти (стр.80 - 81)
Другов В. Учительські гроші: рівень винагороди чи експлуатації?/ В. Другов (стр.83 - 84)
Зінченко В. Імідж учителя, або психологія одягу/ В. Зінченко (стр.85 - 86)
Квітка Д. Кар'єра вчителя: покликання чи безвихідь?/ Д. Квітка (стр.87)
Учитель, учень, держава = права й обов'язки (стр.88 - 89)
Чельник К. Добре спати не так легко!/ К. Чельник (стр.90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шейніна О., Смотрицький Є.
Назва : Підводне каміння незалежного оцінювання
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвіт : освітян. наук.-метод. журн. - К.: Плеяди, 2008. - N 4. - С. 9 - 11 (Шифр viur/2008/4)
Предметні рубрики: Незалежне оцінювання
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 7/8
Цікаві статті :
Смотрицький Є. Упровадження інновацій, або захоплення сегмента ринку/ Є. Смотрицький (стр.8-9)
Шейніна О. Еволюція технологій чи магазин іграшок?/ О. Шейніна (стр.10-12)
Слободянюк Н.Г. Директор має бути у школі менеджером/ Н. Г. Слободянюк (стр.13-14)
Другов В. Школа - це просто/ В. Другов (стр.15-17)
Хуторськой А. Поняття дидактичної евристики/ А. Хуторськой (стр.22-23)
Лук'янова М. Навчальна мотивація учнів: психолого-дидактичний аспект/ М. Лук'янова (стр.27-31)
Дзюбак С. Виховання молоді на традиціях українського козацтва/ С. Дзюбак (стр.33-36)
Мартинюк І. Адаптація - запорука гармонійного розвитку/ І. Мартинюк (стр.41-46)
Єгоров О. Комунікативна функція навчального закладу/ О. Єгоров (стр.47-49)
Гришина Р. Невичерпна криниця В.О. Сухомлинського/ Р. Гришина (стр.50-51)
Конькова С. Множення двох многочленів, або дивовижні пригоди Славка/ С. Конькова (стр.52-55)
Дибський С. Початок: учні/ С. Дибський (стр.56-57)
Дулова Г. Моніторинг із застосуванням комп'ютерних технологій/ Г. Дулова (стр.58-59)
Купріянов Д. Матриця складання плану роботи класного керівника/ Д. Купріянов (стр.60-62)
Положення про шкільний сімейний клуб (стр.69-70)
Схема психолого-педагогічної характеристики родини (стр.71-73)
Ковальчук А. Фізико-хімічна лабораторія / А. Ковальчук, С. Хамайко (стр.74-77)
Метод проектів у сучасних умовах (стр.80-82)
Іванова О. Очікування вчителів від нового навчального року/ О. Іванова (стр.83-84)
Арбеніна Д. Перемагати щодня!/ Д. Арбеніна (стр.86-87)
Пенсійне забезпечення педагогічних працівників (стр.88-89)
Власюк М. Арт-терапія: лікування мистецтвом/ М. Власюк (стр.90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 9
Цікаві статті :
Шейніна О. Актуальність Сухомлинського/ О. Шейніна (стр.8-11)
Черноусько Т. Школа й сучасний світ/ Т. Черноусько (стр.14-15)
Пінка Н. Данко, який вів свою педагогіку до чистих джерел пізнання.../ Н. Пінка (стр.16-17)
Хуторськой А. Закономірності еврестичного навчання/ А. Хуторськой (стр.22-25)
Корсун Л. Екологія та здоров'я людини/ Л. Корсун (стр.26)
Тутаров Д. Використання вчителем особистого сайту/ Д. Тутаров (стр.27-30)
Структури кооперативного навчання (стр.31-32)
Войтович О. Уровадження методу проектів у виховний процес/ О. Войтович (стр.33-36)
Аутогенний тренінг як засіб самовиховання (стр.37-39)
Ковальчук А. Інформаційні методики в розвивальному процесі/ А. Ковальчук (стр.41-42)
Брюханова А. Перший клас/ А. Брюханова (стр.43-45)
Роскос Л. Шепчуть ніжно квіти пелюстками/ Л. Роскос (стр.46-47)
Гришина Р. Презентація книги В. Сухомлинського "Вічна тополя"/ Р. Гришина (стр.48-50)
Мовчун А. Міжпредметні зв'язки курсу "Християнська етика в українській культурі"/ А. Мовчун (стр.51-56)
Дахін А. Педагогічний моніторинг: концепція й застосування/ А. Дахін (стр.57-58)
Міронцев І. Педмоніторинг особистісно зорієнтованої освіти/ І. Міронцев (стр.59-62)
Циганова Ю. Позакласна робота та розвиток соціальних якостей/ Ю. Циганова (стр.65-68)
Брюханова А. Сім'я як система/ А. Брюханова (стр.69-70)
Мінаєва І. Родина - серце суспільства й батьківщина дитини./ І. Мінаєва (стр.72-73)
Берун К. Свято врожаю/ К. Берун (стр.74-77)
Проекти правознавчого та правозахисного напрямів (стр.80-82)
Іванова О. 1 вересня для вчителя: свято чи будень?/ О. Іванова (стр.83-84)
Брюханова А. Підготовка вчителя до навчального року/ А. Брюханова (стр.85-87)
Педагогічне навантаження вчителя (стр.88)
Зінченко В. Перевтома? Вам потрібен відпочинок/ В. Зінченко (стр.90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 10
Цікаві статті :
Шейніна О. Ідеальний учитель/ О. Шейніна, Є. Смотрицький (стр.8-11)
Холявінська М. Перші кроки молодого педагога/ М. Холявінська (стр.14-15)
Крик Л. Медобслуговування дітей у школі/ Л. Крик (стр.16-17)
Другов В. Абітурієнт - ВНЗ: хто кого?/ В. Другов (стр.18-19)
Хуторськой О. Евристичний компонент освітніх стандартів/ О. Хуторськой (стр.22-25)
Структури кооперованого навчання (стр.28-29)
Танцюємо від дошки (стр.30-31)
Бєлкіна Е.В. Дорога добра/ Е. В. Бєлкіна, І. П. Ковальчук (стр.33-35)
Психологічні причини неуспішності (стр.38-41)
Як позначити для учнів рамки шкідливих звичок? (стр.44-45)
Обдаровані діти у школах США (стр.48)
Обдарованність важливо не тільки знайти, а й розвинути (стр.49-50)
Конкурс "Учитель року": тенденції, претензії, емоції (стр.51-52)
Як перемогти на конкурсі "Вчитель року" (стр.53-54)
Моісеєв І. Функції управління освітньою установою/ І. Моісеєв (стр.55-56)
Положення про внутрішньошкільний контроль (стр.57-60)
Богданова О. Їде панна осінь на золотому коні/ О. Богданова (стр.61-62)
Лаврищев А. Острів скарбів/ А. Лаврищев, В. Лєбєдєв (стр.63-66)
Заїка Н. Що робити, коли дитина краде?/ Н. Заїка (стр.67-68)
Уторова А. Я, моя школа, моя родина/ А. Уторова, В. Буличева (стр.69-70)
Кобзарєва Т. Компетенція учня - компетенція вчителя/ Т. Кобзарєва (стр.72-77)
Проекти європейського напряму (стр.80-82)
Іванова О. День учителя/ О. Іванова (стр.83-84)
Зінченко В. Стилі педагогічного спілкування/ В. Зінченко (стр.85)
Холявінська М. Учитель і його сім'я/ М. Холявінська (стр.86-87)
Сокіл О. Класне керівництво/ О. Сокіл (стр.88-89)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 11
Цікаві статті :
Смотрицький Є. Комунікація у школі як система взаємин/ Є. Смотрицький, О. Шейніна (стр.10-12)
Лікарчук І.Л. Тестування по-українськи/ І. Л. Лікарчук (стр.13-15)
Іванова О. Школа як соціальний інститут/ О. Іванова (стр.16-17)
Хуторськой О. Організація евристичного навчання/ О. Хуторськой (стр.22-26)
Увага! Інтерактивність! (стр.30-31)
Бєлкіна Е. Християнська етика в українській культурі/ Е. Бєлкіна, І. Ковальчук (стр.32-35)
Абросімова Н. Як поставити психотехніку собі на службу/ Н. Абросімова (стр.36-37)
Як заповнити дефіцит віри у власні сили (стр.38-39)
Другого шансу не буде (стр.40-41)
Степанова О. Діти мають захищати свої права/ О. Степанова (стр.42-49)
Громико Г. Чи існує в педагогіці теорія?/ Г. Громико (стр.51-53)
Нурбекьян О. Як оцінити роботу вчителя/ О. Нурбекьян (стр.54-55)
Бабіна О. Як оцінити рейтинг учителя/ О. Бабіна (стр.56-57)
Борисова З. Алгоритмізація керівництва та контролю якості/ З. Борисова (стр.58-59)
Агеєва І. Большая семейная викторина/ І. Агеєва (стр.60-63)
Лаврищев А. Острів скарбів/ А. Лаврищев, В. Лєбєдєв (стр.64-65)
Звєрєв А. Освіта з доставкою додому/ А. Звєрєв (стр.66-68)
Робота з батьками та сільською громадськістю (стр.69-72)
Філіпова С. Урок російської мови з розвитку мови/ С. Філіпова (стр.74-75)
Таранко С. Урок біології за темою "Кров"/ С. Таранко (стр.76-77)
Учнівські проекти оздоровчого напряму (стр.80-82)
Мельник М. Досягнення успіху у вибраній професії/ М. Мельник (стр.83)
Зінченко В. Соціоніка - інформаційна психологія спілкування/ В. Зінченко (стр.84-85)
Холявінська М. Загальнокультурна та професійна самоосвіта/ М. Холявінська (стр.86-87)
Павленко О. Працівники шкільних бібліотек/ О. Павленко (стр.88-89)
Золотарьова Н. Як вибрати безпечний зошит/ Н. Золотарьова (стр.90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шейніна О.
Назва : Еволюція технологій чи магазин іграшок?
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2008. - N 7/8. - С. 10-12 (Шифр viur/2008/7/8)
Предметні рубрики: Інтерактивна освіта
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шейніна О.
Назва : Актуальність Сухомлинського
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2008. - N 9. - С. 8-11 (Шифр viur/2008/9)
Предметні рубрики: Історія педагогічної думки в Україні-- персоналії
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шейніна О., Смотрицький Є.
Назва : Ідеальний учитель
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2008. - N 10. - С. 8-11 (Шифр viur/2008/10)
Предметні рубрики: Професія вчителя
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Смотрицький Є., Шейніна О.
Назва : Комунікація у школі як система взаємин
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2008. - N 11. - С. 10-12 (Шифр viur/2008/11)
Предметні рубрики: Школознавство
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Бєлий В. Шкільні формули: мистецтво застосування/ В. Бєлий (стр.8-11)
Сотрицький Є. "WARUM?" или " WARUM!"/ Є. Сотрицький, О. Шейніна (стр.12-13)
Крик Л. За завісою атестації: погляд учителя/ Л. Крик (стр.14-15)
Мельник М. Коли потрібна заміна/ М. Мельник (стр.16-17)
Пелагейченко В. Умови організації проектної діяльності/ В. Пелагейченко (стр.22-26)
Полат Є. Світова педагогічна практика систем освіти/ Є. Полат (стр.27-29)
Блум Б. Визначаємося з педагогічними технологіями/ Б. Блум (стр.30-31)
Бережко-Камінська Ю. Із записника студента/ Ю. Бережко-Камінська (стр.32-33)
Анікеєнок О. Психологічні проблеми виховання/ О. Анікеєнок (стр.34-35)
Вовчук І. Батьківський всеобуч. На допомогу класному керівнику/ І. Вовчук, Ю. Петік (стр.36-37)
Смотрицький Є. Шкільна психологія в Німеччині/ Є. Смотрицький (стр.38-40)
Боровик І. Громадянська освіта в початковій школі/ І. Боровик (стр.45-47)
Боровик І. Право дитини на здоров'я в сім'ї та суспільстві/ І. Боровик (стр.48-50)
Успішними не народжуються? (стр.51-53)
Етика користувачів психодіагностичних методик (стр.54-56)
Смотрицька О. Сучасно до мотивування персоналу/ О. Смотрицька (стр.57-59)
Уілмс Д. Модель моніторінгу "вхід-вихід"/ Д. Уілмс (стр.60-61)
Євтушенко Л. Хай буде книга - твій насущний хліб/ Л. Євтушенко (стр.62-63)
Купрянов Б. Як взаємодіє класний керівник?/ Б. Купрянов (стр.64-65)
Мархай Г. Урочисте свято школи/ Г. Мархай (стр.66-68)
Котелкіна Г. Інтерактивні форми роботи з батьками/ Г. Котелкіна (стр.69-71)
Олександрова О. Побачити та замислитись/ О. Олександрова (стр.72-73)
Григор'єва О. Просто нахаба чи потенційний союзник?/ О. Григор'єва (стр.74-75)
Єфімова С. Про вроджений темперамент/ С. Єфімова (стр.84-85)
Єфімова С. Типи прояву особистості/ С. Єфімова (стр.86-87)
Зінченко В. Позашкільна освіта/ В. Зінченко (стр.88-89)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сотрицький Є., Шейніна О.
Назва : "WARUM?" или " WARUM!"
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2009. - N 4. - С. 12-13 (Шифр viur/2009/4)
Предметні рубрики: Психологія юначтва
Психологія особистості
Мораль
Моральне виховання
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)