Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Штефанич, Д.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Н73
Автор(и) : Савельєв Є. В., Чеботар С. І., Штефанич Д. А., Шевчик М. Г.
Назва : Новітній маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :420 с.: табл.
Серія: Вища освіта XXI століття
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-966-346-349-0: 55.00, 41.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вісник Тернопільського національного економічного університету -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Брич В. Організаційно-економічні передумови реінжинірингу бізнес-процесів на ринку комунальної теплоенергетики України/ В. Брич, М. ФедіркоІ. Янік (стр.7-19)
Дудар В. Продовольча безпека України та складові її забезпечення у контексті економічної безпеки держави/ В. Дудар (стр.20-32)
Шумейко О. Органічне агровиробництво України: тенденції розвитку та виклики інституціонального забезпечення/ О. Шумейко (стр.33-42)
Іванова О. Методичне забезпечення аналізу регуляторного впливу проектів нормативно-правових актів: переваги та недоліки/ О. Іванова, А. УдовенкоТ. Чечетова-Терашвілі (стр.43-53)
Дзюблюк О. Соціально-економічні засади суспільної довіри до банківського сектору/ О. Дзюблюк (стр.54-69)
Желюк Т. Макроекономічні детермінанти модернізації інструментарію бюджетної політики/ Т. Желюк, А. Каштелян (стр.70-79)
Письменний В. Планування надходжень податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів/ В. Письменний (стр.80-89)
Письменна Т. Управління збалансованістю страхового портфеля: дискурс в теорію та погляд на сучасну практику/ Т. Письменна (стр.90-101)
Надал С. Доходи місцевих бюджетів у контексті децентралізації в Україні/ С. Надал, Н. Спасів (стр.102-112)
Адамик В. Прямі іноземні інвестиції як інструмент вирішення проблеми бідності у країнах, що розвиваються/ В. Адамик (стр.113-123)
Штефанич Д. Управління продажем, його функції та об'єктна орієнтація/ Д. Штефанич, О. Дячун (стр.124-132)
Панюк Т. Управління персоналом переробних підприємств в контексті соціальної відповідальності бізнесу/ Т. Панюк (стр.133-141)
Руденко М. Моніторинг задоволеності споживачів підприємства: методичний аспект/ М. Руденко (стр.142-149)
Микитюк П. Оцінювання ринку виробників полівінілхлоридних профілів України/ П. Микитюк, В. Микитюк (стр.150-158)
Кулинич М. Трансфертне ціноутворення як методичний прийом управлінського обліку центрів відповідальності/ М. Кулинич (стр.159-167)
Судин Ю. Гудвіл у системі бухгалтерського обліку: компоненти і класифікація/ Ю. Судин (стр.168-177)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Штефанич Д., Дячун О.
Назва : Управління продажем, його функції та об'єктна орієнтація
Місце публікування : Вісник Тернопільського національного економічного університету: наук. журнал. - Т.: Економічна думка, 2016. - N 2. - С. 124-132. - ISSN 19930240 (Шифр vtne/2016/2). - ISSN 19930240
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгівля-- Управління
Менеджмент
Маркетинг
Логістика
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)