Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Щербань, Володимир Михайлович$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/Щ61
Автор(и) : Щербань, Володимир Михайлович
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: ЦУЛ, 2006
Кільк.характеристики :208 с.: рис.
Примітки : Л-ра: с. 170-172. - Дод.: с. 173-200
ISBN, Ціна 966-364-179-7: 21.00 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Ринок (екон.)-- Маркетингові дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова товарна політика--система маркетингу--концепція маркетингу--процес розробки товарів--маркетингова цінова політика--політика управління цінами--маркетингова політика розподілу--маркетинг послуг--планування маркетингу--управління маркетингом
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингу, рекомендації з проведення маркетингових досліджень, формування конкурентоспроможного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)