Пошуковий запит: <.>A=Якса, Н. В.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| "Євреї на Житомирщині: історія і сучасність", всеукраїнська науково-практична конференція(2;2008;Житомир). Матеріали Другої Всеукраїнської науково-практичної конференції "Євреї на Житомирщині: історія і сучасність", 15 квітня 2008 р.. - 2008
|
>2.
| Єремєєва В.М. Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя/В. М. Єремєєва // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.294-301
|
>3.
| Антонова О.Є. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості/О. Є. Антонова // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.174-215
|
>4.
| Вітвицька С.С. Компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноевропейських країн, США та України/С. С. Вітвицька // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.68-99
|
>5.
| Дубасенюк О.А. Концептуальні моделі педагогічної освіти/О. А. Дубасенюк. - 2006 // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.8-29
|
>6.
| Дубасенюк О.А. Факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи/О. А. Дубасенюк // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.100-173
|
>7.
| Калінін В.О. Теоретичні засади моделі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур/В. О. Калінін // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.256-273
|
>8.
| Костюшко Ю.О. Модель підготовки майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії у ситуації конфлікту/Ю. О. Костюшко // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.274-293
|
>9.
| Осадчий М.М. Тенденції розвитку національних освітніх систем/М. М. Осадчий, О. М. Спірін // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.30-50
|
>10.
| Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку/за заг. ред. проф. О. А. Дубасенюка [та ін.]. - 2006
|
>11.
| Сидорчук Н.Г. Модель системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті вимог єдиного освітнього простору/Н. Г. Сидорчук // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.51-67
|
>12.
| Спірін О.М. Моделювання кредитно-модульної системи підготовки вчителя у вигляді спільного європейського освітнього проекту/О. М. Спірін // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.302-315
|
>13.
| Якса Н. В. Проблема розвитку єврейської освіти і підготовка необхідних учительських кадрів в Україні (ХХ - початок ХХІ ст.)/Н. В. Якса // Матеріали Другої Всеукраїнської науково-практичної конференції "Євреї на Житомирщині: історія і сучасність", 15 квітня 2008 р.. -Житомир, 2008.-С.76-86
|
>14.
| Якса Н.В. Аналіз педагогічних моделей полікультурної освіти/Н. В. Якса // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.235-255
|
>15.
| Якса Н.В. Соціально-педагогічний тезаурус/Н. В. Якса. - 2006
|
>16.
| Яценко С.Л. Модель особистісно орієнтованого навчання: обгрунтування структури та сутності компонентів/С. Л. Яценко // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.215-234
|
|