Пошуковий запит: <.>II=mire/2016/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
|
Вирко, А. Все, что нас не убивает, делает сильнее [] / А. Вирко> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 16-17
Рубрики: Маркетинг--Україна Фінансові кризи--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Чичика, Т. Важными для потребителей станут прозрачность и открытость компаний [] / Т. Чичика> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 20-21
Рубрики: Маркетинг--Фінанси--Україна Конкуренція--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Гермашев, С. Главное - акцентировать внимание на общем бизнес-результате [] / С. Гермашев> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 22-24
Рубрики: Інформаційний маркетинг--Україна Конкуренція
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Пироженко, Н. Потребитель все более фокусируется на массовом продукте [] / Н. Пироженко> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 30-31
Рубрики: Торгова реклама--Україна Торгові марки--Конкуренція--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Смирнов, А. Чтоб не поругали, или почему в Украине не работает социальная реклама [] / А. Смирнов> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 34-37
Рубрики: Реклама--Україна Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- социальная реклама
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Юрчак, А. Чек-лист директора по маркетингу на 2016-й [] / А. Юрчак> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 50-53
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Зозулев, А. В. К вопросу о методологических основах принятия маркетинговых решений, или почему маркетинг - это наука, а не искусство [] / А. В. Зозулев> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 54-60. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Маркетинг--Методологія Маркетинг--Конкуренція
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
|