Пошуковий запит: <.>II=mire/2016/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
|
Пироженко, Н. Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом [] / Н. Пироженко> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 18-19
Рубрики: Відносини--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): бренд -- бренд -- споживач -- потребитель -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Юрчак, А. Управление потребительским опытом - делаем первые шаги! [] / А. Юрчак> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 20-23
Рубрики: Маркетинг--Україна Споживачі--Досвід--Управління--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Бегларашвили, О. Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий [] / О. Бегларашвили> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 24-28. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): партнерські відносини -- партнерские отношения -- сутність маркетингу -- сущность маркетинга -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Чичика, Т. Ориентация на потребителя становится с каждым днем естественнее [] / Т. Чичика> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 30-31
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): орієнтація на споживача -- ориентация на потребителя -- комплексний підхід -- комплексный подход
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Гурджиян, К. Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней [] / К. Гурджиян> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 32-36. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- комунікація із споживачем -- коммуникация с потребителем -- двосторонній зв'язок -- двусторонняя связь
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Тодорова, О. Сторителлинг как инновационный PR-инструмент [] / О. Тодорова> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 38-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Аналітичні дослідження--Україна Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- програми лояльності -- программы лояльности -- відносини "підприємство - споживач" -- отшошения "предприятие - потребитель"
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Панченко, А. Десять причин того, почему маркетологи не получают должного финансирования [] / А. Панченко> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 46-47
Рубрики: Маркетологи--Фінансування
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Ромат, Е. Детство автомобильной рекламы. Америка 1900-1920 гг. General Motors. Oldsmobile [] / Е. Ромат, Т. Пирогова> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 48-53
Рубрики: Автомобілі--Реклама--Історія--США, 1900-1920 рр.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пирогова, Т. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
|