Пошуковий запит: <.>II=mire/2016/7/8<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
|
Ромат, Е. Понятие цифрового (digital) маркетинга и его основные характеристики [] / Е. Ромат> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 21-27. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): цифровий маркетинг -- цифровой маркетинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Снигир, Д. Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей [] / Д. Снигир> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 28-30
Рубрики: Рекламний бізнес Інтернет Кл.слова (ненормовані): пошукові системи -- поисковые системы -- споживач -- потребитель
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Чумаченко, А. Главная революция, которую принесла эпоха диджитал, - это поисковый маркетинг [] / А. Чумаченко> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 32-33
Рубрики: Маркетинг Пошукові служби Кл.слова (ненормовані): пошуковий маркетинг -- поисковый маркетинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Грушевский, Д. Диджитал маркетинг обеспечивает продвигаемому бренду взаимодействие с покупателем [] / Д. Грушевский> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 34-35
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): діджітал-маркетинг -- диджитал-маркетинг -- цифрові канали -- цифровые каналы
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Пустотин, В. Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей [] / В. Пустотин> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 36-39
Рубрики: Торгові марки--Управління Кл.слова (ненормовані): бренд-менеджмент -- бренд-менеджмент -- споживач -- потребитель -- довіра до бренду -- доверие к бренду
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Кравчук, В. Digital-маркетинг: проблемы и перспктивы внедрения в бизнес-процессы [] / В. Кравчук> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 40-42
Рубрики: Маркетинг--Цифрові технології Кл.слова (ненормовані): діджітал-маркетинг -- диджитал-маркетинг -- інтернет-продаж -- интернет-продажа
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Юрчак, А. Люди - самое узкое место в Indusry 4.0 [] / А. Юрчак> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 44-47
Рубрики: Маркетинг--Спеціалісти Цифрові технології Кл.слова (ненормовані): індустрія 4,0 -- индустрия 4,0
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Зозульов, О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації [] / О. В. Зозульов, С. О. Федько> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 53-59. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Міжнародний маркетинг Електронний бізнес Глобалізація
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Федько, С. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Панченко, А. Что проверить перед стартом в "буржунете" [] / А. Панченко> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 60-61
Рубрики: Інтернет-проекти Інтелектуальна власність--Правовий захист Кл.слова (ненормовані): торговельні марки -- торговые марки -- локальні домени -- локальные домены -- вміст ресурсів -- содержимое ресурсов -- патенти -- патенты -- дизайн -- дизайн
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
|