Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2007/6<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
|
Іванова, Л. Особливості маркетингових комунікацій у сфері послуг [] / Л. Іванова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 8. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Мороз, Л. Стратегії та джерела формування конкурентних переваг на українському ринку пива [] / Л. Мороз, ю. Савченко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка харчової промисловості
Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Савченко, ю. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Коптєв, Д. Нові інтегровані технології у сфері BTL [] / Д. Коптєв, Ю. Бабенко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 24-26
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): реклама на телебаченні, у пресі -- рекламні технології
Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Бабенко, Ю. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Примак, Т. Рекламний креатив в Україні: учора, сьогодні, завтра [] / Т. Примак> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 27-35. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): рекламне звернення -- рекламні повідомлення
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Шевченко, П. Критична маса Інтернету [] / П. Шевченко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інтернет- маркетинг Кл.слова (ненормовані): ІТ- інформаційні технології
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Шрамко, І. Хто кого танцює? [] / І. Шрамко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 45-47. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інтернет- маркетинг Кл.слова (ненормовані): репутація -- бізнес -- резонанс
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Індекс задоволеності споживачів: значення для України []> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 48-51
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингові дослідження
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Лилик, І. УАМ: дослідження можливостей громадських організацій України [] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 52-56
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): Українська Асоціація Маркетингу- УАМ
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Лабурцева, О. Дослідження історичної генези сучасної концепції маркетингу [] / О. Лабурцева> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 57-61. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): теорія маркетингу
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Кочкіна, Н. Дослідження мотивацій споживачів на ринку послуг мобільного зв'язку України [] / Н. Кочкіна, С. Сидоренко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка зв'язку
Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Сидоренко, С. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Нова редакція міжнародного процесуального кодексу ICC/ ESOMAR []> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 67-70
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг у світі Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- соціальні дослідження
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
|