Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2008/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Положенння про іспити кваліфікаційного комітету української асоціації маркетингу // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.4-10
2.

Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.18-22
3.

Головкіна Н Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір/Н Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.27-33
4.

Старицький Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку/Т. Старицький, О. Старицька // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.34-38
5.

Романюха С. Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживчих реакцій, намірів і очікувань/С. Романюха // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.39-43
6.

Ткаченко Т. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку/Т. Ткаченко, Т. Дупляк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.44-49
7.

Антонюк К. Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія/К. Антонюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.50-55
8.

Полонець В. Формування маркетингових стратегій росту на ринку лакофарбових матеріалів України/В. Полонець // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.56-60
9.

Пилипчук В. Сучасні бізнес-тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній/В. Пилипчук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.61-67
10.

Хамідова А. Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази/А. Хамідова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.68-69
11.

Всеукраїнська студентська олімпіада з маркетингу у Донецьку // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.70-71
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)