Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2008/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Положенння про іспити кваліфікаційного комітету української асоціації маркетингу // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.4-10
|
>2.
| Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.18-22
|
>3.
| Головкіна Н Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір/Н Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.27-33
|
>4.
| Старицький Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку/Т. Старицький, О. Старицька // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.34-38
|
>5.
| Романюха С. Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживчих реакцій, намірів і очікувань/С. Романюха // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.39-43
|
>6.
| Ткаченко Т. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку/Т. Ткаченко, Т. Дупляк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.44-49
|
>7.
| Антонюк К. Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія/К. Антонюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.50-55
|
>8.
| Полонець В. Формування маркетингових стратегій росту на ринку лакофарбових матеріалів України/В. Полонець // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.56-60
|
>9.
| Пилипчук В. Сучасні бізнес-тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній/В. Пилипчук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.61-67
|
>10.
| Хамідова А. Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази/А. Хамідова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.68-69
|
>11.
| Всеукраїнська студентська олімпіада з маркетингу у Донецьку // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.70-71
|
|