Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2008/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
|
Антонюк, К. Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія [] / К. Антонюк> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 50-55
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Харчова промисловість
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Всеукраїнська студентська олімпіада з маркетингу у Донецьку []> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 70-71
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Освіта
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Головкіна, Н Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір [] / Н Головкіна> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 27-33. - Л-ра: с. 33
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ [] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 18-22 : табл.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Пилипчук, В. Сучасні бізнес-тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній [] / В. Пилипчук> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 61-67. - Л-ра: с. 67
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Теорія маркетингу
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Положенння про іспити кваліфікаційного комітету української асоціації маркетингу []> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 4-10
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Полонець, В. Формування маркетингових стратегій росту на ринку лакофарбових матеріалів України [] / В. Полонець> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 56-60. - Л-ра: с. 60
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Хімічна промисловість
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Романюха, С. Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживчих реакцій, намірів і очікувань [] / С. Романюха> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 39-43. - Л-ра: с. 43
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Старицький, Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку [] / Т. Старицький, О. Старицька> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 34-38 : табл. - Л-ра: с. 38
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Старицька, О. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Ткаченко, Т. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку [] / Т. Ткаченко, Т. Дупляк> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 44-49 : табл.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Торгівля
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дупляк, Т. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Хамідова, А. Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази [] / А. Хамідова> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 68-69. - Л-ра: с. 69
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
|