Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2008/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


   
    Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень-фахівець відділу [] // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 12 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка праці--Посадові обов'язки маркетолога (фахівець відділу)
   Маркетинг

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


   
    Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень [] // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 13-14 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка праці--Посадові обов'язки маркетолога (управлінський рівень)
   Маркетинг

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Дайновський, Ю.
    Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії [] / Ю. Дайновський // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 18-22 : граф. - Л-ра: с. 22 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Ткаченко, Т.
    Інтернет технології у виставковій діяльності [] / Т. Ткаченко, Т. Дупляк // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 23-28 : табл. - Л-ра: с. 28 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дупляк, Т.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Окландер, М.
    Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу [] / М. Окландер, І. Литовченко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 29-35 : табл. - Л-ра: с. 35 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Литовченко, І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Бісвас, Парімал Чандра.
    Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні [] / Парімал Чандра Бісвас // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 36-39. - Л-ра: с. 39 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка праці--Кадрова політика
   Маркетинг--Маркетингова діяльність

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

7.


    Пилипчук, В.
    Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу [] / В. Пилипчук // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 40-45. - Л-ра: с. 45 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Маліч, Ю.
    Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств [] / Ю. Маліч // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 46-52 : табл. - Л-ра: с. 52 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   Економіка підприємств

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.


    Юдіна, Н.
    Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва [] / Н. Юдіна, М. Терещенко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 53-56. - Л-ра: с. 56 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд--Управління брендами--Тваринництво
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Терещенко, М.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

10.


   
    Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє [] // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 57-60 : табл. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Середній клас--Рівень життя населення
   Україна
    Росія


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

11.


    Ходько, Н.
    Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків [] / Н. Ходько, В. Пасічник // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 61-65. - Л-ра: с. 65 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Середній клас--Рівень життя населення
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пасічник, В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

12.


    Решетнікова, І.
    Логістична послуга як об'єкт маркетингової діяльності [] / І. Решетнікова // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 68-70 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Логістика
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)