Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2009/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Сокол М. Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнозі на 2010-2017 рр./М. Сокол // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.4-12
|
>2.
| Луценко О. Автоексперт - 2009 : результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній/О. Луценко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.13-14
|
>3.
| Сафоненко А. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача /А. Сафоненко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.15-18
|
>4.
| Сокол А. Війна "цінників". Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року/А. Сокол // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.19-22
|
>5.
| Соколовський І. Вивчення задоволеності споживачів : важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері/І. Соколовський // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.23-27
|
>6.
| Кракович Д. Застосування методу онлайн - опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти/Д. Кракович // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.28-30
|
>7.
| Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні - 2008 : експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.31-35
|
>8.
| Соскіна-Матвійчук Н. Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації/Н. Соскіна-Матвійчук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.37-41
|
>9.
| Іртлач М. Інструменти маркетингу територій у вирішенні проблеми регіональної економіки/М. Іртлач // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.42-45
|
>10.
| Шумейко В. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах/В. Шумейко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.46-48
|
>11.
| Лівшиц В. Особливості обслуговування корпоративних клієнтів на ринку офісної нерухомості в умовах фінансової кризи/В. Лівшиц // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.49-54
|
>12.
| Кудирко О. Форми дослідницьких організацій : світовий досвід/О. Кудирко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.55-58
|
>13.
| Кальченко А. Проблеми логістичного ринку послуг/А. Кальченко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.59-63
|
>14.
| Ліпіхіна Т. Удосконалення системи митного контролю аналіз і оцінка ризиків під час здійснення заходів митно - тарифного та нетарифного регулювання ЗЕД/Т. Ліпіхіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.64-67
|
|