Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2009/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Сокол М. Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнозі на 2010-2017 рр./М. Сокол // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.4-12
2.

Луценко О. Автоексперт - 2009 : результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній/О. Луценко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.13-14
3.

Сафоненко А. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача /А. Сафоненко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.15-18
4.

Сокол А. Війна "цінників". Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року/А. Сокол // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.19-22
5.

Соколовський І. Вивчення задоволеності споживачів : важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері/І. Соколовський // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.23-27
6.

Кракович Д. Застосування методу онлайн - опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти/Д. Кракович // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.28-30
7.

Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні - 2008 : експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.31-35
8.

Соскіна-Матвійчук Н. Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації/Н. Соскіна-Матвійчук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.37-41
9.

Іртлач М. Інструменти маркетингу територій у вирішенні проблеми регіональної економіки/М. Іртлач // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.42-45
10.

Шумейко В. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах/В. Шумейко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.46-48
11.

Лівшиц В. Особливості обслуговування корпоративних клієнтів на ринку офісної нерухомості в умовах фінансової кризи/В. Лівшиц // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.49-54
12.

Кудирко О. Форми дослідницьких організацій : світовий досвід/О. Кудирко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.55-58
13.

Кальченко А. Проблеми логістичного ринку послуг/А. Кальченко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.59-63
14.

Ліпіхіна Т. Удосконалення системи митного контролю аналіз і оцінка ризиків під час здійснення заходів митно - тарифного та нетарифного регулювання ЗЕД/Т. Ліпіхіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.64-67
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)