Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2009/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Грінберг Г. Сертифікація маркетологів - нагальна потреба часу/Г. Грінберг, С. Солнцев, О. Черненко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.4-5
2.

Шатарська І. Обгрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії/І. Шатарська // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.11-14
3.

Поведінка урядів і корпорацій у період кризи // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.15-16
4.

Олексюк О. "Невагоме багатство" ринку мінерально-столових вод України/О. Олексюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.17-22
5.

Ліфанов С. Нестерпна легкість інтернету у бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів. Інакше - "загальмуємо"!/С. Ліфанов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.23-26
6.

Данніков О. Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку/О. Данніков // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.27-33
7.

Виноходова С. Розробка моделі планування маркетингової діяльності страхової компанії/С. Виноходова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.34-37
8.

Хамідова А. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості/А. Хамідова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.38-40
9.

Герасименко В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг/В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.41-46
10.

Гощинський А. Віртуальні кластери як об'єкти інтегрованого маркетингового управління/А. Гощинський // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.47-50
11.

Чухрай Н. Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу/Н. Чухрай // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.53-58
12.

Гребньов М. Управління якістю - як важливий чинник конкурентоспроможності на фармринку/М. Гребньов, І. Віннікова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.60-63
13.

Андрущенко Н. Управління маркетинговими комунікаціями на ринку безалкогольних напоїв в умовах кризи/Н. Андрущенко, М. Лилик, Г. Туницька // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.64-68
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)