Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2009/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
|
Андрущенко, Н. Управління маркетинговими комунікаціями на ринку безалкогольних напоїв в умовах кризи [] / Н. Андрущенко, М. Лилик, Г. Туницька> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 64-68
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка харчової промисловості--Ринок газованих безалкогольних напоїв --Україна Маркетинг Анотація: Ринок напоїв ЗАТ "Оболонь".
Дод.точки доступу: Лилик, М.; Туницька, Г. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Виноходова, С. Розробка моделі планування маркетингової діяльності страхової компанії [] / С. Виноходова> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 34-37. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Страхування--Страхова компанія
Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Герасименко, В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг [] / В. Герасименко, І. Давиденко> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 41-46. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інтернет- маркетинг Туризм--Туристичний бізнес Кл.слова (ненормовані): підприємства готельного господарства -- підприємства ресторанного господарства -- туристичний ринок
Дод.точки доступу: Давиденко, І. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Гощинський, А. Віртуальні кластери як об'єкти інтегрованого маркетингового управління [] / А. Гощинський> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 47-50. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інтернет- маркетинг Кл.слова (ненормовані): інформаційні і комунікаційні технології
Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Грінберг, Г. Сертифікація маркетологів - нагальна потреба часу [] / Г. Грінберг, С. Солнцев, О. Черненко> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 4-5
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг
Дод.точки доступу: Солнцев, С.; Черненко, О. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Гребньов, М. Управління якістю - як важливий чинник конкурентоспроможності на фармринку [] / М. Гребньов, І. Віннікова> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 60-63. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Фармація--Фармацевтичний ринок України Анотація: Компанія ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця"".
Дод.точки доступу: Віннікова, І. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Данніков, О. Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку [] / О. Данніков> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 27-33. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Страховий ринок України
Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Ліфанов, С. Нестерпна легкість інтернету у бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів. Інакше - "загальмуємо"! [] / С. Ліфанов> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 23-26
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Інтернет
Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Олексюк, О. "Невагоме багатство" ринку мінерально-столових вод України [] / О. Олексюк> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 17-22. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка харчової промисловості--Ринок мінерально-столових вод Кл.слова (ненормовані): бренд -- цінність для споживача
Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Поведінка урядів і корпорацій у період кризи []> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 15-16
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингова діяльність
Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Хамідова, А. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості [] / А. Хамідова> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 38-40. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Соціальний маркетинг
Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Чухрай, Н. Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу [] / Н. Чухрай> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 53-58. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Освіта--Вища освіта--Викладання маркетингу
Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Шатарська, І. Обгрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії [] / І. Шатарська> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 11-14. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг
Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
|