Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2009/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Грінберг, Г.
    Сертифікація маркетологів - нагальна потреба часу [] / Г. Грінберг, С. Солнцев, О. Черненко // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 4-5 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг


Дод.точки доступу:
Солнцев, С.; Черненко, О.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Шатарська, І.
    Обгрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії [] / І. Шатарська // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 11-14. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг


Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


   
    Поведінка урядів і корпорацій у період кризи [] // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 15-16 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингова діяльність


Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Олексюк, О.
    "Невагоме багатство" ринку мінерально-столових вод України [] / О. Олексюк // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 17-22. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка харчової промисловості--Ринок мінерально-столових вод
Кл.слова (ненормовані):
бренд -- цінність для споживача


Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Ліфанов, С.
    Нестерпна легкість інтернету у бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів. Інакше - "загальмуємо"! [] / С. Ліфанов // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 23-26 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   Інтернет



Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Данніков, О.
    Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку [] / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 27-33. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   Страховий ринок України



Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

7.


    Виноходова, С.
    Розробка моделі планування маркетингової діяльності страхової компанії [] / С. Виноходова // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 34-37. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   Страхування--Страхова компанія



Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Хамідова, А.
    Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості [] / А. Хамідова // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 38-40. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Соціальний маркетинг


Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.


    Герасименко, В.
    Інтернет як засіб просування туристичних послуг [] / В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 41-46. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет- маркетинг
   Туризм--Туристичний бізнес

Кл.слова (ненормовані):
підприємства готельного господарства -- підприємства ресторанного господарства -- туристичний ринок


Дод.точки доступу:
Давиденко, І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

10.


    Гощинський, А.
    Віртуальні кластери як об'єкти інтегрованого маркетингового управління [] / А. Гощинський // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 47-50. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет- маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні і комунікаційні технології


Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

11.


    Чухрай, Н.
    Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу [] / Н. Чухрай // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 53-58. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Викладання маркетингу


Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

12.


    Гребньов, М.
    Управління якістю - як важливий чинник конкурентоспроможності на фармринку [] / М. Гребньов, І. Віннікова // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 60-63. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Фармація--Фармацевтичний ринок України
Анотація: Компанія ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця"".


Дод.точки доступу:
Віннікова, І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

13.


    Андрущенко, Н.
    Управління маркетинговими комунікаціями на ринку безалкогольних напоїв в умовах кризи [] / Н. Андрущенко, М. Лилик, Г. Туницька // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 64-68 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка харчової промисловості--Ринок газованих безалкогольних напоїв --Україна
   Маркетинг

Анотація: Ринок напоїв ЗАТ "Оболонь".


Дод.точки доступу:
Лилик, М.; Туницька, Г.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)