Пошуковий запит: <.>II=odnv/2019/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
|
Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу [] / О. Дробот, А. Замша> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 2. - С. 2-13. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з порушенням слуху--Навчання Англійска мова--Методика викладання --Діти з порушенням слуху
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Замша, А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами [] / Є. Продан> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 2. - С. 14-20. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Психологічна допомога--Батьки Діти з обмеженими можливостями
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі [] / О. Хохліна> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 2. - С. 21-32. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Інклюзивна освіта
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології [] / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 2. - С. 33-47. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Дефектологічна психологія
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями псіхофіфізіологічного розвитку. Реалізація індивідуального підходу [] / О. Михайленко> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 2. - С. 48-64. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з вадами розвитку--Корекційна педагогіка
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом [] / М. Мога> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 2. - С. 65-74. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з вадами розвитку--Корекційна педагогіка
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями [] / Л. Прохоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 2. - С. 75-85. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з вадами розвитку--Психокорекція
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями [] / І. Татьянчикова, Т. Сахно> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 2. - С. 86-94. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Інформатика--Методика викладання--Діти з вадами розвитку Діти з вадами розвитку--Навчання
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сахно, Т. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|