Пошуковий запит: <.>II=pips/2014/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
| Кремень В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.5-10
|
>2.
| Луговий В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики/В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.11-20
|
>3.
| Панок В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології/В. Г. Панок // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.21-29
|
>4.
| Ляшенко О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі/О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.30-35
|
>5.
| Телелим В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень/В. М. Телелим, Ю. І. Приходько // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.36-43
|
>6.
| Гаврилюк С. М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів/С. М. Гаврилюк // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.44-49
|
>7.
| Ткаченко А. В. Трудова комуна Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду/А. В. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.50-57
|
>8.
| Гриньова М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини/М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.57-63
|
>9.
| Жданова-Неділько О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка/О. Г. Жданова-Неділько // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.63-70
|
>10.
| Шеверун Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині/Н. В. Шеверун // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.71-75
|
>11.
| Дічек Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60 - 70-ті рр. ХХ ст.)/Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.76-87
|
>12.
| Карпенко О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи республіки Білорусь поза Болонським процесом/О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, В. Є. Бжеська // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.88-100
|
|