Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=pisu/2007/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Бригадир М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів/М. Бригадир // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.5-15
2.

Бамбурак Н. Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля/ Н. Бамбурак // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.16-24
3.

Ребуха Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання/Л. Ребуха // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.25-36
4.

Мединська Ю. Глибинно-психологічні особливості етнічного менталітету в форматі експериментально-психологічного дослідження/Ю. Мединська // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.37-44
5.

Ситнікова Н. Система соціально-психологічного моніторінгу розвитку особистості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження")/Н. Ситнікова // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.45-56
6.

Костін Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення/Я. Костін // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.57-68
7.

Гірняк А. Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття/А. Гірняк // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.69-84
8.

Чухно В. Експеримент з модульно-розвивальної системи навчання - це крок у майбутнє української школи/В. Чухно, Л. Олійник // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.85-90
9.

Рибак Н. 12 років експерименту з модульно-розвивального навчання - це зрілість і відповідальність/Н. Рибак, С. Архипчук, Н. Мариняк // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.91-97
10.

Шляхова З. Впровадження модульно-розвивального навчання як технологія успіху/З. Шляхова, Н. Петрова, В. Будьонна // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.98-100
11.

Кир'янова І. Якою бути сучасній школі? Відповідь знайдено/І. Кир'янова // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.101-103
12.

Козлова Т. Технологія створення умов для саморозвитку особистості у модульно-розвивальній системі навчання/Т. Козлова // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.103-108
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)