Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=pisu/2007/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бригадир М.
Назва : Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 5-15. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Психологічне проектування
Інноваційні освітні технології-- Модульно-розвивальне навчання
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бамбурак Н.
Назва : Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 16-24. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Психологія особистості-- Я-концепція особистості
Інноваційні освітні технології-- Модульно-розвивальне навчання
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ребуха Л.
Назва : Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 25-36. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інноваційні освітні технології-- Модульно-розвивальне навчання
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мединська Ю.
Назва : Глибинно-психологічні особливості етнічного менталітету в форматі експериментально-психологічного дослідження
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 37-44. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Експериментальна психологія-- Психологія етнічна
Етнопсихологія
Психологічні дослідження
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ситнікова Н.
Назва : Система соціально-психологічного моніторінгу розвитку особистості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження")
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 45-56. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Предметні рубрики: Психологія експериментальна-- Учні
Психологія особистості-- Старші учні
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костін Я.
Назва : Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 57-68. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Психодідактика
Психологія навчання-- Модульно-розвивальне навчання
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гірняк А.
Назва : Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 69-84. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Психодідактика
Психологія навчання-- Модульно-розвивальне навчання
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чухно В., Олійник Л.
Назва : Експеримент з модульно-розвивальної системи навчання - це крок у майбутнє української школи
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 85-90. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Психологія експериментальна-- Фундаментальні експерименти
Психологія навчання -- Модульно-розвивальне навчання
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рибак Н., Архипчук С., Мариняк Н.
Назва : 12 років експерименту з модульно-розвивального навчання - це зрілість і відповідальність
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 91-97. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Предметні рубрики: Психологія навчання-- Модульно-розвивальне навчання
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шляхова З., Петрова Н., Будьонна В.
Назва : Впровадження модульно-розвивального навчання як технологія успіху
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 98-100. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Предметні рубрики: Інноваційні освітні технології-- Модульно-розвивальне навчання
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кир'янова І.
Назва : Якою бути сучасній школі? Відповідь знайдено
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 101-103. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Предметні рубрики: Інноваційні освітні технології-- Модульно-розвивальне навчання
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козлова Т.
Назва : Технологія створення умов для саморозвитку особистості у модульно-розвивальній системі навчання
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 103-108. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Предметні рубрики: Психологія навчання-- Модульно-розвивальна система навчання
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)