Пошуковий запит: <.>II=pisu/2008/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Рибалка В.
Назва : Микола Грот: Теоретичні питання філософії і психолгії особистості
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 9-24. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Філософи російські Психологія особистості Філософія особистості
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Морщакова О.
Назва : Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 25-34. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Філософія культури Філософія особистості
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Карпенко З.
Назва : Предмет і метод аксіопсихології особистості
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 35-62. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Теоретична психологія Психологія особистості-- Аксіопсихологія
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Надвинична Т.
Назва : Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 63-87. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Теоретична психологія
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Яценко Т.
Назва : Об'єктивність та об'єктність у глибинно-психологічному пізхнанні
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 88-92. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131
Предметні рубрики: Методологія психології Пізнання-- Психологічне пізнання
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Бутерко Я.
Назва : Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 93-105. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Психологія особистості Психологічні дослідження
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Андрух А.
Назва : Соціальний механізм сприяння здоров'ю в умовах медичного страхування
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 106-114. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Медична соціологія Охорона здоров'я Медичне страхування
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Когутяк Н.
Назва : Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концептуальна модель
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 115-126. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Психологія особистості
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Авдєєва І.
Назва : Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 127-129. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Педагогічна психологія Педагогічна освіта
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сціборовська Н.
Назва : Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 130-133. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Знайти схожі
|
11.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Городецька Н.
Назва : Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 134-137. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Педагогічна психологія Інноваційна діяльність-- Шкільна педагогіка
Знайти схожі
|
12.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Синєокий О.
Назва : Індивідуально-психологічні умови професійної деформації слідчого
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 138-142. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Юридична психологія
Знайти схожі
|
13.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Полунін О.
Назва : Відтворення часових інтервалів: роль референтної пам'яті та її зв'язку з компаратором
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 143-150. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Експериментальна психологія
Знайти схожі
|
14.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Гірняк А.
Назва : Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 151-157. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Педагогічна психодіагностика Модульно-розвивальне навчання
Знайти схожі
|
|