Пошуковий запит: <.>II=posh/2013/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Ілляшенко Т. Як допомогти дитині з гіперактивним розладом/Т. Ілляшенко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.44-46
|
>2.
| Базарницька І. Урок інформатики у 2 класі/І. Базарницька // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.13-16
|
>3.
| Вашуленко М. Уроки навчання грамоти в 1 класі шкіл з російською мовою викладання/М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.55-59
|
>4.
| Вашуленко М. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас/М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.51-54
|
>5.
| Гаврилюк Ю. Урок-диспут за казкою А. Дімарова "Для чого людині серце" (3 клас)/Ю. Гаврилюк // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.4-6
|
>6.
| Галаган І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у початкових класах/І. Галаган // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.33-34
|
>7.
| Мартиненко О. Формування дружніх взаємин між молодшими школярами засобами хореографічного мистецтва/О. Мартиненко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.19-23
|
>8.
| Петрук О. Особливості навчання усного українського мовлення у 1 класі ЗНЗ з румунською/молдовською мовами викладання/О. Петрук // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.24-28
|
>9.
| Прокопенко В. Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів/В. Прокопенко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.30-32
|
>10.
| Пушкарьова Т. Ігрові комп'ютерні програми на уроках математики/Т. Пушкарьова, О. Рибалко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.9-13
|
>11.
| Пушкарьова Т. Особливості функціонування і розвитку фінської системи освіти/Т. Пушкарьова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.60-63
|
>12.
| Скворцова С. Реалізація змісту навчальної програми з математики для 1 класу в шкільних підручниках: короткий коментар/С. Скворцова, О. Онопрієнко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.39-43
|
>13.
| Стрілець С. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі/С. Стрілець // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.6-8
|
>14.
| Таранченко О. Нові освітні маршрути для дітей з порушеннями слуху: інклюзивні заклади/О. Таранченко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.47-50
|
>15.
| Тетеріна О. Народний підручник для маленького українця/О. Тетеріна // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.37-39
|
>16.
| Ткаченко С. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця/С. Ткаченко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.29-30
|
>17.
| Хлєбникова Л. Особливості навчання музичного мистецтва за новими програмами у 1 класі (ІІ семестр)/Л. Хлєбникова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.16-19
|
>18.
| Чорний С. Майбутньому вчителю музики сучасну вокальну освіту/С. Чорний // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.35-36
|
>19.
| Щербакова Л. Дмитро Табачник: розвиток початкової загальної освіти є одним із найважливіших пріоритетів діяльності Міністерства/Л. Щербакова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.1-3
|
|