Пошуковий запит: <.>II=ppts/2011/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
|
Рибалко, В. В. Психологічна характеристика творчості, творчої особистості та сутність особистісного підходу до вивчення і розвитку творчого потенціалу у наукових працях К. А. Тимірязєва, П. К. Енгельмейєра, Я. О. Пономарьова, І. М. Семенова, В. В. Давидова, К. К. Платонова [] / В. В. Рибалко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 1-7. - Л-ра: с. 7
Рубрики: Психологія творчості--Творча особистість Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал -- творческий потенциал -- особистісний підхід -- личностный подход
Дод.точки доступу: Тимірязєв, Климент Аркадійович (рос. природознавець, біолог ; 1843 - 1920) \про нього\; Енгельмейєр, Петро Климентійович (філософ техніки ; 1855 - 1942) \про нього\; Пономарьов, Яков Олександрович (рос. психолог ; 1920 - 1997) \про нього\; Давидов, Василь Васильович (рос. педагог, психолог ; 1930 - 1998) \про нього\; Платонов, Костянтин Костянтинович (рад. психолог ; 1906 - 1984) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Мар'яненко, Л. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя [] / Л. Мар'яненко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 8-12
Рубрики: Психологія особистості--Особистість педагога Кл.слова (ненормовані): особистісна самодетермінація -- личностная самодетерминация -- педагогічні здібності -- педагогические способности -- педагогічний потенціал -- педагогический потенциал -- педагогічна спрямованість -- педагогическая направленность Анотація: Розкрито феномен самодетермінації особистості, у зв'язку з яким проводиться аналіз психологічної структури педагогічних здібностей та педагогічного потенціалу вчителя. Пропонується методика дослідження.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Антонова, Н. О. Ціннісні орієнтації студентів з різним типом готовності до професійної діяльності психолога [] / Н. О. Антонова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 13-24 : табл. - Л-ра: с. 23
Рубрики: Психолгія особистості у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): життєві цінності студентів -- жизненные ценности студентов -- психологічна готовність до професійної діяльності -- психологическая готовность к профессиональной деятельности -- професійна самореалізація -- профессиональная самореализация Анотація: На основі практичного дослідження встановлено взаємозв'язок між типом готовності до професійної діяльності та особливостями ієрархічної структури життєвих цінностей студентів психологічного факультету ВНЗ.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик: шкала досвіду агресивних впливів, шкала професійної автономності та шкала професійної мобільності [] / С. Д. Максименко, О. М. Кокун, Є. В. Тополов> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 25-31 : табл. - Л-ра: с. 31
Рубрики: Психологія особистості--Практична психологія у професійній діяльності Кл.слова (ненормовані): професійне становлення особистості -- профессиональное становление личности -- психодіагностика у професійній сфері -- психодиагностика в профессиональной сфере Анотація: Наведено приклади адаптації новітніх англомовних психодіагностичних методик для дослідження у професійній сфері.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кокун, О. М.; Тополов, Є. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Зак, А. З. Диагностика различий в мышлении младших школьников [] / А. З.> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 31-36 : формы
Рубрики: Психодіагностика--Психодіагностичні методики Кл.слова (ненормовані): мислення -- мышление -- наочно-образні завдання -- наглядно-образные задания -- словниково-знакові завдання -- словесно-знаковые задания Анотація: Наведено методики, в яких досліджуються аспекти мислення молодших школярів.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Заика, Е. В. Комплекс игр повыкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 36-43 : рис. - Л-ра: с. 43
Рубрики: Дошкільник--Розвиток мислення Ігровий тренінг мисленняі Школяри--Розвиток мислення Кл.слова (ненормовані): наочно-дійове мислення -- наглядно-действенное мышление -- наочно-образне мислення -- наглядно-образное мышление Анотація: Запропонована й описана процедура розвитку наочно-дійового і наочно-образного мислення, розрахована для дітей дошкільного (3-6 років) та шкільного (7-14 років) віку.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Губенко А. В. Рекомбинация и синтез свойств и функций объектов как важная составляющая творческого процесса (К проблеме совершенствования методов творческого мышления) [] / А. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 43-55 : рис. - Л-ра: с. 54-55
Рубрики: Мислення--Творче мислення Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): бісоціація ідей -- бисоциация идей -- комбінаторна стратегія -- комбинаторная стратегия -- творчість -- творчество -- ігровий тренінг -- игровой тренинг Анотація: Аналізуються механізми творчого мислення,а саме, зокрема, така важлива складова розумової обдарованості, як здатність зближувати віддалені поняття та утворювати на цьомупідгрунті нові ідеї. Запропонована система методів активізації творчого мислення "Методика аналітично-синтетичної рекомбінації властивостей та функцій".
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Туник, О. Е. Психологические защиты (тестовая методика) [] / О. Е. Туник> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 55-62 : формы. - Библиогр. в подстрочном примеч.
Рубрики: Психотехнології Психокорекція Кл.слова (ненормовані): структура психологічних захистів -- структура психологических защит -- типи психологічних захистів -- типы психологических защит
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Горошко, Т. В. Система критеріально-орієнтованого спостереження [] / Т. В. Горошко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 62-71 : формы. - Лит.: с. 70-71
Рубрики: Психолого-педагогічний супровід школярів Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічний статус школяра -- психолого- педагогический статус школьника -- критетії експертного оцінювання -- критерии экспертной оценки
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Заика, Е. В. Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 36-43 : рис. - Л-ра: с. 43
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Губенко, А. В. Рекомбинация и синтез свойств и функций объектов как важная составляющая творческого процесса [] / А. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 43-55 : рис. - Л-ра: с. 54-55
Рубрики: Психологія творчості--Творче мислення Кл.слова (ненормовані): умственная одарённость -- розумова обдарованість -- бисоциация идей -- бісоціація ідей -- комбинаторная стратегия -- комбінаторна стратегія -- творчество -- творчість
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Свідерська, Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшокпасників "Я - чуйна людина" [] / Г. М. Свідерська> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 71-78 : табл.
Рубрики: Психотехнології--Тренінгові програми Старшокласник--Розвиток чуйності Кл.слова (ненормовані): морально-психологічний феномен чуйності -- морально-психологический феномен чуткости -- юнацький вік -- юношеский возраст -- психологічні вправи -- психологические упражнения
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|